Gå til innhold

Kamptråd: Aalesund - Stabæk. Søndag 19. juli 2020 klokken 18:00


arni
 Del

AAFK - STB, Stabæks bestemann  

105 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Aafk har blitt enige om å starte på nytt, tilbake til begynnelsen med 3-5-2! mer Ball innhav og pasninger!

Mutch, Nenas, A. Lie og kaptein Carlsen er ute fra først rekken. 
 

Tror vi kan møte ett aggressivt lag, med sterkt ønske om å snu situasjonen de er havnet i! Hele gruppen mener det skal snu nå! Om vi får ett tidlig mål, så tror jeg luften går ut av ballongen ganske tidlig!

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ville vel vært overraskende om de har hatt et møte og konkludert med at de er fortapt og at de like godt kan gi opp ? Et lag som ikke lykkes med det de har trent på, og skal tilbake på noe de ikke har trent på... Dette høres lovende ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De kommer til å gå ut med stor entusiasme og skal snu trenden. Første 15 min blir (enda) viktigere enn vanlig. Tror mye er gjort hvis vi får første målet.

Kan mod endre trådtittelen slik at navnet på motstanderlaget blir riktig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den entusiasmen drepes fort av litt mer motgang. Tipper de klapper sammen om vi får først målet. Her er det utrolig viktig at vi har lagt fra oss sirupen fra torsdag.

 

Her skal vi kunne dominere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Totalt statistikk:
14 seire til hvert lag og 6 uavgjorte. Totalt 34 kamper. 51-50 i målforskjell for oss.

Bortestatistikk siste 10 år:
0-4-4, målforskjell 6-12
Ikke akkurat vår lykkebane dette, vi må tilbake til gullsesongen for å finne vår siste seier på Color Line. Samtidig er det mer enn 4 år siden forrige gang vi tapte der, og i den samme perioden har vi knust dem med tilsammen 10-1 på Nadderud over 4 oppgjør. Så har vi et ok tak på AaFK.

Årets motstander:
Uten at jeg har sett stort av kampene deres har jeg fått inntrykket av at dette er et usedvanlig svakt AaFK-lag, og siden forrige kamp har Bohinen senior i beste Rekdal-stil begynt å navngi enkeltspillere på eget lag som hans synes er rævva. Det pleier sjelden å være et godt tegn. Verken for trener, spillere eller laget. Jeg forventer ikke storseier, men jeg forventer at vi skal være det beste laget, og dermed ha gode muligheter til seier.

STB:
Vi mangler selvfølgelig en fungerende spiss (sorry, jeg gidder ikke være diplomatisk her), men har i det minste to supre kanter (jeg forventer at Olli og Kornelius tar disse to plassene). Sentral midtbane skal være solid, og Solheim har vikariert godt sammen med Hanche i midtforsvaret. Med Øveraas og Jonassen på backene forventer jeg ikke all verden av dem - med de må hvertfall prøve å hodle stand defensivt. Skulle veldig gjerne sett Vogt og Yaw tilbake i forsvar.

Tips: 2-1 til oss, Hanche og Lumanza.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Anette:

Ser ut som vi starter med samme laget som sist, bare minus Darren. Kino på topp...

Får satse på en formtopp for Kino..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev nichb:

Yaw tilstedet? Hugo og Bo trener for fullt? 

Yaw var tilstede på sidelinjen. Hugo og Bo trente for fult ja og så ut som de var klare for i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


39 minutter siden skrev arni:

Får satse på en formtopp for Kino..

Formtopp? Han er jo på maks av det han kan. Får håpe han eventuelt heller har sinnsykt masse flaks. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Anette:

Ser ut som vi starter med samme laget som sist, bare minus Darren. Kino på topp...

Umulig å skjønne hva Janne ser i kinoshit, gleder meg nesten ikke lenger til kamp imrg. Får håpe Botheim kommer på med engang i andre. Ufattelig at vi velger å spille med 10 mann fra start 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev Torjus:

Umulig å skjønne hva Janne ser i kinoshit, gleder meg nesten ikke lenger til kamp imrg. Får håpe Botheim kommer på med engang i andre. Ufattelig at vi velger å spille med 10 mann fra start 

Tipper dette er siste sjanse for Kino å vise om han er god nok eller ikke, mot ligaens dårligste lag. Jeg er ikke spesielt håpefull, men.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev PKhelten:

Håper Kino motbeviser ‘alle’, jobber seg gal og putter 2 imorgen. 
Ville ikke satt penger på det men håper.

Alltid lov å håpe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han så jo ikke aller verst ut den lille tiden han fikk mot Sarp... Men ja, nå er det på tide. Kan ikke være mange klubbene man får så mange sjanser i som det han har fått. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er ikke helt enig i at Kino ikke har noe å bidra med. Han fungerer bra som et oppspillspunkt, men er da avhengig av at noen er rundt til å ta andreballene. 

Kommer til en del sjanser, så mangelen er i avslutningsfasen og i presspillet på topp der Edvardsen er så god. 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 minutter siden skrev joffen:

Jeg er ikke helt enig i at Kino ikke har noe å bidra med. Han fungerer bra som et oppspillspunkt, men er da avhengig av at noen er rundt til å ta andreballene.

 

 

Skulle ønske han ikke bare vant duellene, men også klarte å holde på ballen noen få sekunder så resten av midten kan komme etter...holder ikke kun å vinne noen hodedueller, må gjøre mer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Luringen:

Tipper dette er siste sjanse for Kino å vise om han er god nok eller ikke, mot ligaens dårligste lag. Jeg er ikke spesielt håpefull, men.

Kan vi ikke umiddelbart låne ut Kino til en Obos klubb. Kanskje han da kan spille på seg selvtillit?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Aalesund - Stabæk. Søndag 19. juli 2020 klokken 18:00
×
×
  • Opprett ny...