Jump to content

Kamptråd: Aalesund - Stabæk. Søndag 19. juli 2020 klokken 18:00

AAFK - STB, Stabæks bestemann  

105 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Siden 21/7 er det kun to lag som har slått oss: de to ressursbombene i Eliteserien.

Denne statistikken kan selvfølgelig ryke mot Glimt, men det er verdt å merke seg at vi faktisk er et ganske vrient lag å slå, selv på dårlige dager. Og det uten Yaw og Bohinen på laget.

Er glad for at det fremover blir stadige lenger mellom kampene, skal bli deilig å få tilbake flere av toppspillerne våre!

• Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Botheim bøttet inn mål. Henning deltok heldigvis ikke.

Kjenner det er lenge siden jeg har blitt så rørt av en scoring. Håper virkelig at alt løsner nå!

Posted Images

Mange som var ok++ i dag!

* Solheim, Hanche, Edvartsen, EJ, Jørgen, Lumanza for å nevne noen. 

Solheim allikevel MoM for meg! Veldig god og trygg med ballen - sikker i plasseringene. For en herlig signering dere, gratis fra Sverige - og kan spille overalt i forsvar. 

Glemte helt Standman! Han har jeg skikkelig tro på, imponert over hvor sikker han er med ballen. Trenger å ta i litt mer i duellene bare. 

1 time siden skrev elvis:

Lumanza?? Han er vel helt klart en av våre aller beste.

Jeg er ganske enig med geirti. Lumanza med alt for mange (tildels stygge) unødvendige balltap fordi han beholder ballen alt for lenge omtrent uten å bevege seg, og skaper heller ikke mange sjanser framover.

Hen er derimot flink defensivt og vinner en god del baller. Avslutter kampen klart bedre enn han starter.

Hugo og Gall med klasseassister til første to målene, og pene scoringer.

5 minutter siden skrev d*u*b:

Janne hiver innpå flere og flere av unggutta og vi har ikke en gang Bohinen på banen. Ikke kom å si at vi ikke matcher aspirantene!

Også liker jeg veldig godt at vi ikke drøyer ut tiden ved en hver anledning. Ikke noe "ned til cornerflagget og tulle". Kun ekte fotball. Så jævla mye mer stolthet i det enn det de andre bedriver. Så får bare "smart" være "smart". 

Støtter den