Jump to content

Kamptråd: Start - Stabæk søndag 26. juli 18:00

jensemann
 Share

Stabæks beste   

95 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Veldig lite bevegelser på oss når vi har ball, burde klare å få til flere sjanser med så mye ballinnhav. Håper vi har ett gir eller to til å legge inn i andre omgang. Edvardsen inn ville vel neppe være er dårlig trekk i så måte, men håper Gall kan dra på med noen harde løp først og mørne et par Start-spillere

Edit: Kudos til Hanche, dagens mann så langt!

Bohinen og Tortol er kanskje våre to beste midtbanespillere. Sånn som det er nå mener jeg likevel at bare en av dem bør spille samtidig. Det blir fryktelig omstendelig og for lav risiko. 

Gall har jeg mistet troen på.

4 minutter siden skrev joakkkim:

Bohinen og Tortol er kanskje våre to beste midtbanespillere. Sånn som det er nå mener jeg likevel at bare en av dem bør spille samtidig. Det blir fryktelig omstendelig og for lav risiko. 

Gall har jeg mistet troen på.

Bo har hatt mange balltap idag som har resultert i kontring imot. Alt for ego... 

Lumanza er klasse idag

3 minutter siden skrev fexter:

Dårlig prestasjon av laget i dag mot et lag som ikke har vunnet en seier i år. Skuffende rett og slett. 

Absolutt! Skuffet over at Start ikke får gule når de stopper overganger, uten at det først og dommeren vi skal skylde på så langt.

Dette var triste greier, det som egentlig skulle bli et drømmeprogram med 3 overkommelige motstandere og 9 poeng endte til slutt opp med 5 poeng totalt. Veldig skuffende, men om ikke annet tok vi i det minste poeng i samtlige matcher. Start spesielt har vist seg å være en hardere nøtt enn hva man trodde for et par runder tilbake, og med dagens oppvisning bør vi virkelig si oss fornøyde med 1 poeng. 

Nå er det bare nullstille seg og stjele første poeng fra Glimt torsdag

Andre omgang var svak, dessverre. Altfor lavt tempo, og mot slutten er det en god del spillere som bare tusler rundt når spillet brytes i mot. Litt kjedelig at vi virker så slitne med en uke pause. 

B/G blir tøft.