Gå til innhold

Kamptråd: FKH-Stabæk 2/8 kl 18


Håvard
 Del

Stabæks beste  

101 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


11 timer siden skrev mbh:

Tourette?

Ikke unormalt å få senskader av slike prestasjoner.. 

Faen så skuffende og dårlig. Begge backene er jo helt nakne, Bo og Lumanza vender hjemover med ballen hver jævla gang, veikt og uten guts på topp, sirrup over hele linja.

Slet vi med underlaget eller? (ikke at gresset så så gærnt ut - søker bare en årsak til at vi kan være så utrolig dårlige) Har vi blitt for godt vant med en strøken Nadderudmatte? Synes spillere sklei over en lav sko, og ballbehandlingen var under pari.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal det funke med to så defensivt anlagte typer sentralt, må vi ha backer med kondis og ferdigheter nok til å være en trussel helt fremme. Det er ikke de vi har nå. Både Jeppe og Hernandez var på et annet nivå. Det nærmeste vi kommer er kanskje Vogt? 

Det hadde vært fristende å flytte Bo ut i en annen rolle, og heller han Lundal sentralt. I så fall, hvor? Som kant blir han for forutsigbar. 

Kan det være bra for laget om vi finner frem den gamle Anders Trondsen-varianten? Vi mangler en god back, og Bo har nok av defensive fibre til å kunne forsøkes. I tillegg har han en fin fot som gjør at vi har en dimensjon til når vi skal spille oss ut. Problemene er selvsagt at han vil slite med posisjonering, og trolig ikke bli spesielt happy med å bytte posisjon med mulige bud rett rundt hjørnet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller er det kanskje på tide at vi får Vogt og Solheim tilbake på backene, og at Bohinen får hvile en match nå? Får vi hevet kvaliteten på innleggene og økt tempoet når vi spiller gjennom midtbaneleddet, så ser jeg i hvert fall for meg at vi vil komme til flere sjanser i løpet av matchen. Bohinen kommer til å komme sterkt tilbake, men akkurat nå har det vært for mange ballberøringer og for lite fremdrift en stund. Ser du ikke umiddelbart et alternativ framover, så spill fra deg ballen og gjør deg spillbar i et nytt rom – ikke gå og let helt til alle bevegelser stopper opp. Kvaliteten er der, men det blir gjort en del gale valg over hele linja nå. 

Smella til Hanche skal det også bli godt å få tilbake. Virker som det manglet en som holdt i tømmene da hele forsvarslinja plutselig lå langt over midtbanen, så FKH enkelt kunne komme i overtall på kontringer. Jönsson var i det minste tydelig forbanna etter kampen i går, så jeg tipper vi kommer til å se en reaksjon etter dette her. «Inte tilräckligt snabba i huvudet.»

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi skal være forsiktige med å ønske oss Bohinen på benken. Han er tross alt veldig viktig defensivt. Og en bedre spiller enn Lundal. Vi ønsker vel dessuten at han skal bli i klubben lengst mulig, ikke sitte på benken og ønske seg vekk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har gått greit i flere kamper uten Yaw også, men vi ønsker han da ikke på benken av den grunn?

Defensivt blir vi tryggere med Yaw, akkurat som vi blir tryggere med Bo. Kan de spille, bør de spille.

 

Hvordan er Solheim forresten offensivt som back? Jeg innbiller meg at han er langt bedre enn de to som bekler den posisjonen nå, men husker ikke så langt tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flere uker siden jeg så ham på backen, så litt rust er det her, men jeg mener bestemt han er den av de vi har tilgjengelig som er best/mest offensivt. 

Han har gjort det bra som stopper også synes jeg, så at Yaw / Hanche er ute svekker oss egentlig mest på back plassen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


20 minutter siden skrev geirti:

Har gått greit i flere kamper uten Yaw også, men vi ønsker han da ikke på benken av den grunn? 

Har Yaw spilt kritikkverdig som Bohinen? Kan ikke sammenligne de to! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev arni:

Kan noen dager med trening forvandle møkk til nyttige spillere??

Kanskje JJ er sleip og legger inn en pause prat selv om det bare er trening? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: FKH-Stabæk 2/8 kl 18
×
×
  • Opprett ny...