Gå til innhold

Viking - STB. Søndag 16. August 2020 18:00


rykkinn
 Del

Stabæks beste   

99 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Jeg syns kommentatoren var bra. Jeg lukket øynene og latet som jeg hadde sneket meg inn på hjemmetribunen på bortekamp. Snasen opplevelse!

Ellers var det i lange perioder ikke så positivt spill av Stabæk, men det var mindre viktig enn den jobben kommentatoren gjorde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt greit med 3-3 til slutt, men vi kan ikke være stolte av å være runningsbøyer i store store deler av første omgang. At vi ikke greier å holde på kula og gang etter gang skal mate ballen opp og håpe at det kommer noe ut av det er utrolig lite gøy å se på. Vi må komme oss tilbake til vår fotball, langs bakken, opp med balltempo, sy oss gjennom motstanderlaget og sette den iskaldt i mål. Da er det lov å jekke en kald en! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi leder 2-0 mot spillets gang. Når Viking utligninger rett før pause får de selvsagt troa, de har vært best og er bare ett mål bak. Straffen de får er svært billig. MEN da rakner vi ikke, vi ser ut som vi kan spille fotball. Herlig å få 3-3 og vi er ikke så langt unna det fjerde. Ta med siste 20 videre. Vi er ikke så bra på å presse høyt og enda dåligere på å bli presset høyt. Virker som om spillerne våre trenger litt tid. Dere som kan - hva gjør vi med det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


29 minutter siden skrev hdaniels:

Det som ikke er så kult er at dommernes prestasjoner, eller manglende som sådan, har vært matchavgjørende hver eneste runde. I kjent stil ender det vel bare med at NFF evaluerer seg selv uten å finne noe de kan kritiseres for. 

Ja selvfølgelig, alt annet ville jo overraske meget 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 timer siden skrev hdaniels:

Det som ikke er så kult er at dommernes prestasjoner, eller manglende som sådan, har vært matchavgjørende hver eneste runde. I kjent stil ender det vel bare med at NFF evaluerer seg selv uten å finne noe de kan kritiseres for. 

Det hender at spillerenes prestasjoner også er matchavgjørende.

Til noen helt seriøse spørsmål:

Har dommerene i eliteserien egentlig blitt dårligere de siste 15 årene? Har dommerene i eliteserien blitt relativt sett dårligere enn spillerene de siste 15 årene? 

Jeg synes også det er tidvis svak dømming, men hva forventer vi? Eller formulert litt annerledes: hva ønsker vi? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev vikingen - blaa:

Det hender at spillerenes prestasjoner også er matchavgjørende.

Til noen helt seriøse spørsmål:

Har dommerene i eliteserien egentlig blitt dårligere de siste 15 årene? Har dommerene i eliteserien blitt relativt sett dårligere enn spillerene de siste 15 årene? 

Jeg synes også det er tidvis svak dømming, men hva forventer vi? Eller formulert litt annerledes: hva ønsker vi? 

Vi ønsker dommere som ikke lar seg så lett manipulere av spillere og publikum. Nesten hver gang vi får en avgjørelse med oss som kan være matchavgjørende,selvom den er riktig kan vi regne med kompensasjonsdømming imot oss senere i kampen selvom det er feil! Det har skjedd mot Vålerenga, Haugesund og Viking. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev vikingen - blaa:

Det hender at spillerenes prestasjoner også er matchavgjørende.

Til noen helt seriøse spørsmål:

Har dommerene i eliteserien egentlig blitt dårligere de siste 15 årene? Har dommerene i eliteserien blitt relativt sett dårligere enn spillerene de siste 15 årene? 

Jeg synes også det er tidvis svak dømming, men hva forventer vi? Eller formulert litt annerledes: hva ønsker vi? 

Jeg synes dommerne har blitt dårligere og dårligere de siste årene. Det synes vel på at det ikke er så veldig mange norske dommere som dømmer noe internasjonalt nå heller....

Jeg ønsker meg dømmer som viser fotballforståelse og som ikke er match avgjørende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 16.8.2020 den 19.58 skrev Ace:

Fyrte av denne til Eurosport. Vet ikke om det har effekt (antakelig ikke), men skader ikke hvis flere gjør det samme.

Hei

Sitter og ser Viking-Stabæk nå og må for første gang faktisk sende en klage på kommentatoren i en kamp fra dere. Kommentatoren er så vidt den samme som alltid kommenterer Vikings hjemmekamper (vet ikke hva han heter).

Det er mer enn irriterende med en kommentator som:
- ikke er i nærheten av objektiv
- ler og koser seg når hjemmelaget lykkes med noe
- er på fornavn med Viking-spillerne(!)
- kan ikke navnet på flere av bortelagets spillere. Andre blander han sammen
- osv

Når dere sender en kamp på riksdekkende plattform forventes det at dere stiller med en objektiv kommentator. At han er lokal og har lokal dialekt er selvfølgelig ikke noe problem, men det er helt uakseptabelt med en supporterleder som tror han kommenterer på lokalradioen.

I dag var det så ille at det ødela gleden med å se kamp. På tide å skjerpe seg, Eurosport!

Glimrende!!!

Er dette noe NSA kunne fulgt opp på vegne av oss fortvilte supportere, eller hva Posse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking - STB. Søndag 16. August 2020 18:00
×
×
  • Opprett ny...