Jump to content

Viking - STB. Søndag 16. August 2020 18:00

Stabæks beste   

99 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fyrte av denne til Eurosport. Vet ikke om det har effekt (antakelig ikke), men skader ikke hvis flere gjør det samme. Hei Sitter og ser Viking-Stabæk nå og må for første gang faktisk sende e

Prestasjonen til Kino på den scoringen er faktisk jævlig bra. Synes han hadde et meget bra innhopp i dag. Kanskje 4-4-2 med Botheim og Kino på topp er det som skal til. 

Petter Northug, er det deg?

Det blir vel nok en "hvem var STBs minst rævva spiller i dag"-poll...

Når et fotballag ikke vil spille fotball, hva faen er poenget da?

Erna Solberg og Bent Høie, dere har herved min tilslutning til å avlyse resten av årets kamper for STBs A-lag for herrer. De har ingen funksjon. For min del kan like gjerne stenge av hele jævla serien også. Det finnes viktigere ting enn fotball, spesielt når det er slik laget ditt prøver å "spille".

8 minutter siden skrev youngboy:

Kommentator som er på fornavn med Viking-gutta, faen meg pinlig av Eurosport

Enig i at kommentatoren ikke påvirker utfallet av kampen, men satan, blir jo ekstra provoserende å ligge under når han ca synger med på danseband-scoringsjingelen

edit: og kanskje tilsvarende ålreit når han blir skuffet da

Syns vi er klart bedre når vi spiller med to spisser, det blir vanskeligere å håndtere for et lag som Viking. 

Viking prøver å konstruere enda en straffe. Det laget der er så jævlig drit. Skulle tro det bare var Tripic, men det er gjennomsyret i klubben. Bjarne Berntsen på toppen. Hadde vært flau om det var Stabæk.

På 15.8.2020 den 13.18 skrev mbh:

Jeg er faktisk litt optimist i år. Noe som sjeldent skjer, og som betyr at vi mest sannsynlig vinner. Jeg leste det fra meg først!

Du vet ikke hva du prater om! Som vanlig!