sexxes 2,896 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 1 minutt siden skrev Mihawk: Botheim har vel vært en del bedre enn Kinoshita i dag.. !? 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 8,584 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Hvorfor holder du deg på beina der Edvardsen??? 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mihawk 1,320 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 8 minutter siden skrev sexxes: !? Hva mener du Kinoshita har gjort bra i dag? For jeg kommer ikke på noe bortsett fra noen ok klareringer på defensive dødballer. Kan godt giffe alle involveringene hans med ball så man kan se hvor svakt det har vært... 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaizer Alphonse 2,099 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 12 minutter siden skrev Mihawk: Botheim har vel vært en del bedre enn Kinoshita i dag.. Der får vi bare være enige om å være uenige. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,591 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Endelig, deilig med seier! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 8,584 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Viktig denne! Herlig med seier igjen! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Joachim88 339 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Dette er så enormt viktig! Så enormt viktig! Og maatsen, for et innhopp! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mihawk 1,320 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 3 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Der får vi bare være enige om å være uenige. Ja, åpenbart hvis man har bestemt seg på forhånd og ikke ønsker eventuelt å analysere det. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSpanjol 571 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 JADDA! Faen meg på tide! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Øistein 1,258 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Denne var viktig! Langt steg mot ny kontrakt. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 1,886 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Skulle vært straffe selvom han ikke falt. Han hadde vært alene gjennom 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 2,610 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 7 minutter siden skrev Mihawk: Hva mener du Kinoshita har gjort bra i dag? For jeg kommer ikke på noe bortsett fra noen ok klareringer på defensive dødballer. Kan godt giffe alle involveringene hans med ball så man kan se hvor svakt det har vært... Han var hvertfall veldig delaktig i 1-0 målet. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
PKhelten 916 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Svak andre omgang men tar med oss det positive her. Kosuke jobber og jobber. Også veldig sterk assist på 1-0. Det går sakte men riktig vei. Vi har en spiss? Skytte er kommet hjem etter å ha gått seg vill nordpå! 3 poeng!! 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 8,584 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 5 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Der får vi bare være enige om å være uenige. Kan vi ikke konkludere med at begge var like dårlige? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 1,886 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Det mest urovekkende idag var hvor svake vi var uten både Lumanza og Bohinen defensivt. Haugesund fikk enorme rom. Samt at Hanche gjorde veldig mye rart defensivt. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
greatone 840 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 15 minutter siden skrev Ace: Hvorfor holder du deg på beina der Edvardsen??? Det tenkte jeg og... ropte straffe med engang og hadde jeg vært dommer hadde jeg blåst straffe. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
d*u*b 2,332 Popular Post Share Posted September 12, 2020 Popular Post Share Posted September 12, 2020 Jeg digger fair play holdningen. Andre kaller det sikkert urutinert, men jeg HYLLER Edvardsen som ikke kaster seg ned for å få straffe. Normann Hansen som velger å løpe videre rett før slutt, istedenfor å kaste seg ned å hale ut tid. Ingen som drøyer tid. Ingen som oppsøker cornerflagget. Dette er vakkert! Og jaggu ble det ikke seier også. Stolthet! 40 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
olafur92 12 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Var deilig med litt sanger og seier 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hkkro 68 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Heel erg bedankt Darren! je hebt de avond voor ons bewaard! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
PKhelten 916 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Akkurat nå skrev d*u*b: Jeg digger fair play holdningen. Andre kaller det sikkert urutinert, men jeg HYLLER Edvardsen som ikke kaster seg ned for å få straffe. Normann Hansen som velger å løpe videre rett før slutt, istedenfor å kaste seg ned å hale ut tid. Ingen som drøyer tid. Ingen som oppsøker cornerflagget. Dette er vakkert! Og jaggu ble det ikke seier også. Stolthet! Synes det er sterkt gjort. Men den Haugesund gjør mot Olli når han er alene igjennom kvalifiserer til straffe! Dommer blåser bare hvis han faller dessverre. Jeg sier fall der. Taktisk sett må man straffe motstander for hodeløse involveringer. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 8,584 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 1 minutt siden skrev d*u*b: jeg HYLLER Edvardsen som ikke kaster seg ned for å få straffe Klassisk norsk naivitet. Jeg er enig i at man ikke skal filme, men når man blir tatt må man dessverre kaste seg ned i morderne fotball. Dette kunne vært løst hvis dommerne hadde gjort jobben sin. Jeg holder ikke pusten mens jeg venter på at det skal skje. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaizer Alphonse 2,099 Popular Post Share Posted September 12, 2020 Popular Post Share Posted September 12, 2020 5 minutter siden skrev Mihawk: Ja, åpenbart hvis man har bestemt seg på forhånd og ikke ønsker eventuelt å analysere det. Ok, Botheim hadde en tofots-dragning. Bortsett fra det vant han lite dueller, gikk seg fast og klarte ikke holde på ball. Kino løp mye, startet press tidlig som igjen førte til at vi klarte å bryte tidlig. Jeg påstår ikke at Kino var god, men han bidro mer enn sin spissmakker. Et annet poeng: Kino har faktisk scoret mål i år. 11 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
d*u*b 2,332 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 4 minutter siden skrev Ace: Klassisk norsk naivitet. Jeg er enig i at man ikke skal filme, men når man blir tatt må man dessverre kaste seg ned i morderne fotball. Dette kunne vært løst hvis dommerne hadde gjort jobben sin. Jeg holder ikke pusten mens jeg venter på at det skal skje. Godt mulig, men dette har langt på vei gjennomsyret fotballen. En forferdelig trend. Har nok sett for mye hockey jeg. Der er sånt fullstendig utenkelig. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 1,886 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 17 minutter siden skrev d*u*b: Jeg digger fair play holdningen. Andre kaller det sikkert urutinert, men jeg HYLLER Edvardsen som ikke kaster seg ned for å få straffe. Normann Hansen som velger å løpe videre rett før slutt, istedenfor å kaste seg ned å hale ut tid. Ingen som drøyer tid. Ingen som oppsøker cornerflagget. Dette er vakkert! Og jaggu ble det ikke seier også. Stolthet! Både Lundal og Maatsen oppsøkte kornerflagget 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,108 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Pallesen Knudsen mener de ble ranet for 3p i dag ? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
PKhelten 916 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Akkurat nå skrev Håvard: Pallesen Knudsen mener de ble ranet for 3p i dag ? Kanskje vi endelig har avslørt identiteten til Arni! 9 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,591 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Like it. P(allesen)K(nudsen)-helten? 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 1,481 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 1 time siden skrev d*u*b: Godt mulig, men dette har langt på vei gjennomsyret fotballen. En forferdelig trend. Har nok sett for mye hockey jeg. Der er sånt fullstendig utenkelig. For ikke snakke om håndball (ikke en kjeft son filmer eller klager på dommeren), eller sykkel - i TdF sykler de videre i 15 mil med brukket kragebein og kjøttsår over halve kroppen. Å hive seg der og risikere gult kort for overspilling, drit i det! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 1,886 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 Akkurat nå skrev boie: For ikke snakke om håndball (ikke en kjeft son filmer eller klager på dommeren), eller sykkel - i TdF sykler de videre i 15 mil med brukket kragebein og kjøttsår over halve kroppen. Å hive seg der og risikere gult kort for overspilling, drit i det! Velde fikk straffe for noe langt billigere i motsatt oppgjør. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mihawk 1,320 Share Posted September 12, 2020 Share Posted September 12, 2020 1 time siden skrev Kaizer Alphonse: Ok, Botheim hadde en tofots-dragning. Bortsett fra det vant han lite dueller, gikk seg fast og klarte ikke holde på ball. Kino løp mye, startet press tidlig som igjen førte til at vi klarte å bryte tidlig. Jeg påstår ikke at Kino var god, men han bidro mer enn sin spissmakker. Et annet poeng: Kino har faktisk scoret mål i år. Vel, han hadde i hvert fall ball. Den eneste offensive involveringen til Kinoshita som var mer enn ok var foranledningen til 1-0. Kinoshita er 6 år eldre enn Botheim og i så måte ferdig utviklet. Hadde vi hatt denne diskusjonen om Botheim var vår eiendom? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts