Håvard 3,333 Share Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Ny kamp, nye muligheter, en en kamp som skal vinnes for å utligne statistikken Totalt: 15-6-16, 53-54 Hjemme: 6-4-9, 22-29 Borte: 9-2-7, 29-22 Heldigvis har vi statistikken på vår side, vi er bedre mot Odd i Skien enn på Nadderud. På de siste 4 bortekampene har vi vunnet 3 av 4 kamper, men tapte i fjor. Det ryktes også at Odd har en skandaløst dårlig statistikk i første kamp etter landslagspauser (har ikke funnet denne statistikken selv). 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 914 Share Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Lag? Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,274 Share Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Skal vi tippe samme startellever som sist, bortsett fra kanskje Maatsen inn for Botheim? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
greatone 861 Share Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 21 minutter siden skrev Emilie23: Lag? Kommer nok ingen indikasjon på det før etter trening imorgen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 914 Share Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Håper Hugo og Kornelius på kant og Olli og Kosuke på topp. Skytte og Lumanza sentralt Link to post Share on other sites More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Share Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 1 time siden skrev Emilie23: Håper Hugo og Kornelius på kant og Olli og Kosuke på topp. Skytte og Lumanza sentralt Maatsen inn for Kinoshita, så er jeg enig 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stuart 1,835 Popular Post Share Posted September 19, 2020 Popular Post Share Posted September 19, 2020 Sandberg Øveraas Yaw Hanche Solheim Edvardsen Sammy Lumanza Kornelius Vetlesen Maatsen 21 Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,274 Share Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 Kanskje Solheim på høyre og Vogt eller Jonassen på venstre? Jeg synes ikke Øveraas helt forsvarer en plass i første-elleveren. Men jeg skal gå med på at valget av fjerdemann ikke er soleklart. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,592 Share Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 En allerede serievinner på midtbanen blir bra! 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
greatone 861 Share Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 Vi må ta denne! Orker ikke gå på jobb eller butikken på mandag hvis ikke... 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
greatone 861 Share Posted September 19, 2020 Share Posted September 19, 2020 9 timer siden skrev arni: En allerede serievinner på midtbanen blir bra! Jepp, det teller mye for oss.. hipp hipp.... 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Bolivar 988 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Har sett B/G - Odd hvor Odd som kjent tapte 6-1. Ble ikke veldig skremt av Odd. De hadde 2 skudd på mål i løpet av 93 minutter. De valgte å legge seg lavt og greidde nesten ikke å spille seg ut fra egen banehalvdel. Odd hadde omtrent 50% ballinnhav, men det ble mest støttepasninger på kantene. B/G er vant med at nesten alle legger seg lavt i Bodø og klikk/klakker seg greitt i gjennom etablert forsvar. Jeg går utfra at JJ har sett og studert denne siste kampen og fått med seg at Odds svakhet er et litt stillestående forsvar. Farten framover er ikke dårlig hos Odd, mens det bakover går med lavere hastighet. Skal vi slå Odd, som tross alt har et solid mannskap, må vi ha fart på topp - der er svakheten deres ! 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
Abel 582 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 20 timer siden skrev arni: En allerede serievinner på midtbanen blir bra! Ja, hadde med seg vinnermentaliteten fra Glimt sist helg, bare å fortsette i dag! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,274 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 2 timer siden skrev Bolivar: Har sett B/G - Odd hvor Odd som kjent tapte 6-1. Ble ikke veldig skremt av Odd. De hadde 2 skudd på mål i løpet av 93 minutter. De valgte å legge seg lavt og greidde nesten ikke å spille seg ut fra egen banehalvdel. Odd hadde omtrent 50% ballinnhav, men det ble mest støttepasninger på kantene. B/G er vant med at nesten alle legger seg lavt i Bodø og klikk/klakker seg greitt i gjennom etablert forsvar. Jeg går utfra at JJ har sett og studert denne siste kampen og fått med seg at Odds svakhet er et litt stillestående forsvar. Farten framover er ikke dårlig hos Odd, mens det bakover går med lavere hastighet. Skal vi slå Odd, som tross alt har et solid mannskap, må vi ha fart på topp - der er svakheten deres ! Odd la seg nok lavt i frykt for spillet til Glimt. Men Glimt klarte å spille seg gjennom likevel. De var også ekstremt effektive på overganger. Jeg ser ingen grunn til at Odd skal legge seg bakpå av frykt for spillet vårt. Jeg har sett mange av kampene til Glimt, og blir sjelden skremt av motstanderen. Det har nok mye med hvordan Glimt får andre lag til å se ut, og lite med hvordan de andre lagene ville spilt mot oss. Dette var det samme vi opplevde i -08. Angrepstrioen Alan, Veigar og Daniel var fryktet av alle, så lagene turte i langt mindre grad å angripe mot oss. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,398 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 1 time siden skrev geirti: Jeg ser ingen grunn til at Odd skal legge seg bakpå av frykt for spillet vårt. De prøver nok å gjenta kampen på Nadderud da de rundspilte oss i 2 x 45. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Bolivar 988 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Jeg er nok blitt misforstått av noen her. Da jeg analyserte Glimt - Odd, forventet jeg selvsagt aldri at Odd skulle legge seg lavt hjemme i Skien mot oss. Det vil overraske meg veldig om det skjer i kveld. I Bodø mener jeg at jeg så svakt tempo i Odds forsvar, når Odd står høyt er de enda mer avhengig av fart i forsvaret, skifte hjemover og få på plass formasjoner. Skal vi vinne i kveld mener jeg derfor at vi må ha fart på topp og bør hvis mulig velge tempostyrke på topp. Link to post Share on other sites More sharing options...
SAU 3,515 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Blir nok dette laget: Øveraas Yaw Hanche Solheim Edvardsen Sammy Lumanza Vetlesen Botheim Koski Maadsen, N-Hansen, Kassi inn i 2.omg Link to post Share on other sites More sharing options...
SuperDungeonMaster 2,093 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Laget jeg håper på i dag: 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,274 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 2 timer siden skrev Bolivar: Jeg er nok blitt misforstått av noen her. Da jeg analyserte Glimt - Odd, forventet jeg selvsagt aldri at Odd skulle legge seg lavt hjemme i Skien mot oss. Det vil overraske meg veldig om det skjer i kveld. I Bodø mener jeg at jeg så svakt tempo i Odds forsvar, når Odd står høyt er de enda mer avhengig av fart i forsvaret, skifte hjemover og få på plass formasjoner. Skal vi vinne i kveld mener jeg derfor at vi må ha fart på topp og bør hvis mulig velge tempostyrke på topp. Beklager den der, jeg leste nok litt kjapt. Hva tenker vi om farten til Maatsen? Kinoshita er kanskje raskere enn Botheim? Men Maatsen er kanskje raskere enn begge? Eller er alle 3 for treige slik at vi må dytte Olli opp på topp? Skjønt det er vel minst like viktig å ha fart på kantene som på spissen(e). 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,909 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 12 Robert Marcus Sandberg 2 Jørgen Olsen Øveraas 3 Yaw Eystein Ihle Amankwah 5 Mats Goberg Solheim 16 Andreas Schjølberg Hanche-OlsenKAPTEIN 22 Sammy Solitaire Siddharta Skytte 25 Hugo Vegard Vetlesen 67 Tortel Lumanza Lembi 19 Kosuke Kinoshita 20 Erik Botheim 23 Oliver Valaker Edvardsen 84 Jonas Vatne Brauti 6 Aketchi Luc-Martin Kassi 7 Jesper Strand Isaksen 9 Darren Melvin Philip Maatsen 21 Magnus Strandman Lundal 24 Kaloyan Kalinov Kostadinov 26 Emil Jonassen 30 Peder Vogt 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 914 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Akkurat nå skrev Petter: 12 Robert Marcus Sandberg 2 Jørgen Olsen Øveraas 3 Yaw Eystein Ihle Amankwah 5 Mats Goberg Solheim 16 Andreas Schjølberg Hanche-OlsenKAPTEIN 22 Sammy Solitaire Siddharta Skytte 25 Hugo Vegard Vetlesen 67 Tortel Lumanza Lembi 19 Kosuke Kinoshita 20 Erik Botheim 23 Oliver Valaker Edvardsen 84 Jonas Vatne Brauti 6 Aketchi Luc-Martin Kassi 7 Jesper Strand Isaksen 9 Darren Melvin Philip Maatsen 21 Magnus Strandman Lundal 24 Kaloyan Kalinov Kostadinov 26 Emil Jonassen 30 Peder Vogt Dette tar vi. Luc inn i andre sammen med Darren 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,398 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Hvor er Normann Hansen?? Link to post Share on other sites More sharing options...
Emilie23 914 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 1 minutt siden skrev FranckTheBank: Hvor er Normann Hansen?? Skadet? Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,909 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Akkurat nå skrev FranckTheBank: Hvor er Normann Hansen?? I følge Eurosport er han på benken, men mangler på fotball.no. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 6,152 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Han mangler på vglive også.. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,398 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 8 stk på benken. Vi mangler en Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 6,152 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Uansett, vi har Kassi og Maatsen klare for å komme inn!! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
SAU 3,515 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Han står oppført på egen hjemmeside 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 6,152 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Å sånn btw, idag putter Botheim alene med keeper! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Share Posted September 20, 2020 Share Posted September 20, 2020 Nornes om Stabæk: «gode på dødball». Ja, vi har forbedret oss kraftig her, men det er trolig første jeg har hørt noen si det om laget vårt? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts