Jump to content

Kamptråd: Odd-Stabæk 20. Sept

Stabæks beste spiller  

53 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sandberg Øveraas Yaw Hanche Solheim Edvardsen Sammy Lumanza Kornelius                  Vetlesen                  Maatsen

Kay ser spennende ut!  

Stabæks svakeste spisspar noensinne? Aldri sett verre etter 35 år som Stabæksupporter. Trist

Posted Images

Det er å håpe på noen mål fra de to på topp, uten at jeg har satt sparepengene mine det. Håper der er friske bein på hele laget og litt høyere passningssikkerhet enn i de forrige kampene, så burde vi ha gode sjanser. Har om ikke annet flere på benken som kan snu kampbildet!

Dette er åpenbart helt krise. Synes spesielt Lumanza er pinlig å se på. Mister ballen, lager frispark, og bidrar med null offensivt.

Dette er ikke lite skuffende. Jeg hadde ikke forventa at vi skulle dominere kampen, men å bli så rundtspilt som dette, det synes jeg bare er pinlig.

Midtbanen vår er helt ute, og hva vi skal med Botheim vet jeg virkelig ikke.

Skal vi satse på en rævva og en gnistrende omgang som sist?

(nei, jeg tror heller ikke helt på det, men noe må jeg si til meg selv for å hindre meg fra å skru av)