Jump to content

Kamptråd: Odd-Stabæk 20. Sept

Stabæks beste spiller  

53 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg foreslår at vi bytter ut Botheim og Lumanza i pausen. Uten å sette innpå noen. Det hadde ikke svekket oss.

Sammenlign Skytte og Lumanza, sammenlign Botheim og Kinoshita. Det er forskjellen på "prøver, men får det ikke helt til" og "jeg gir faen så lenge jeg får betalt". Jeg blir forbanna av å se slikt i Stabækdrakt.

• Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sandberg Øveraas Yaw Hanche Solheim Edvardsen Sammy Lumanza Kornelius                  Vetlesen                  Maatsen

Kay ser spennende ut!  

Stabæks svakeste spisspar noensinne? Aldri sett verre etter 35 år som Stabæksupporter. Trist

Posted Images

2 minutter siden skrev Marius:

Kan vel kanskje frikjenne Bohinen for manglende tempo og sjanser nå. 

Fordi det er like lite tempo på de andre sentralt? Lumanza var katastrofal første halvtimen, bedring å spore siste kvarteret. Spennende å se hva Janne gjør i pausen..

1 minutt siden skrev Bjornh:

Fordi det er like lite tempo på de andre sentralt? Lumanza var katastrofal første halvtimen, bedring å spore siste kvarteret. Spennende å se hva Janne gjør i pausen..

Ja, dette står ikke på én spiller. Vi står og venter på initativ som ikke kommer og har to spisser som begge møter.

Bare å få inn Luc, Darren og Kornelius med engang. Ut med Kino (jobber hardt, men frustrerende håpløs i valgene sine. Det er nok nå JJ), Hugo og Lumanza (den sentrale drømmeduoen, men JJ må statuere et eksempel at dette holder ikke).

Jeg tenker at vi nå får svar på hvor lenge Janne/fysio'n mener at Maatsen og Kassi holder.

Maatsen kommer inn nå, ergo holder han i 35+ minutter.

La oss håpe Kassi er frisk nok til i hvert fall å få 25 min...