arni 3,833 Share Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Akkurat nå skrev geirti: Se det fra den positive siden: han bekymrer seg ikke for om han skal klare å spille seg inn på laget... He, he ser den ja! 1 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,204 Share Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Er det opsjon på han? 0 Quote Link to post Share on other sites
Stuart 1,214 Share Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/tidligere-leeds-spiller-skal-bli-spiss-redningen-var-rask-pa-telefonen_sto7944925/story.shtml 6 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,204 Share Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Spilleklar søndag.? 0 Quote Link to post Share on other sites
Slum 8,683 Share Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 47 minutter siden skrev FranckTheBank: Spilleklar søndag.? Ble antydet at han starter. 6 Quote Link to post Share on other sites
@ringo 9,932 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 16 timer siden skrev Slum: Ble antydet at han starter. Det er vel ikke akkurat verdens tøffeste konkurranse om plassene der fremme kanskje.... 4 Quote Link to post Share on other sites
tobb 715 Popular Post Share Posted October 16, 2020 Popular Post Share Posted October 16, 2020 1 minutt siden skrev @ringo: Det er vel ikke akkurat verdens tøffeste konkurranse om plassene der fremme kanskje.... Gled deg over en ny god spiss heller enn å snakke dritt om de vi har i klubben 15 Quote Link to post Share on other sites
mbh 3,927 Popular Post Share Posted October 16, 2020 Popular Post Share Posted October 16, 2020 2 minutter siden skrev tobb: Gled deg over en ny god spiss heller enn å snakke dritt om de vi har i klubben Gled deg heller over at det er fredag, enn å være så grinete. 13 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,281 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Blir spennende å se han! Han hypes opp i media nærmest som en Leeds profil. Finner at han har en (1) seriekamp for dem. Men, spennende å se hva han kan gjøre på topp for Stabæk! 0 Quote Link to post Share on other sites
Torres 1,805 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 7 minutter siden skrev elvis: Blir spennende å se han! Han hypes opp i media nærmest som en Leeds profil. Finner at han har en (1) seriekamp for dem. Men, spennende å se hva han kan gjøre på topp for Stabæk! Hørt han slet med skader i Leeds, samtidig som konkurransen var sterk. Kompiser som er Leedssupportere mener han har potensiale til å bli profil i ES. Ikke sett han selv, så jeg aaaner ikke nivå eller hva jeg skal forvente. 2 Quote Link to post Share on other sites
@ringo 9,932 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 29 minutter siden skrev elvis: Blir spennende å se han! Han hypes opp i media nærmest som en Leeds profil. Finner at han har en (1) seriekamp for dem. Men, spennende å se hva han kan gjøre på topp for Stabæk! 16 kamper (men bare 577 minutter) i Championship og 1 mål vel? (Så profil er nok å at I ) Så 31 kamper og 7 mål for Blackburn på nivået under der igjen. 2 Quote Link to post Share on other sites
@ringo 9,932 Popular Post Share Posted October 16, 2020 Popular Post Share Posted October 16, 2020 51 minutter siden skrev tobb: Gled deg over en ny god spiss heller enn å snakke dritt om de vi har i klubben Hehe, Jeg tror nok at om du hadde fulgt med i timen ville sett at jeg stort sett har forsvart spissene våre hitill i år, ved å påpeke at de har hatt dårlige arbeidsvilkår. jfr. særlig tidligere poeng rundt sjansestatistikk og utnyttelsesgrad. Samt at det å påpeke at konkurransen i det fremere leddet ikke er den største i årets lag neppe kan kalles særlig kontroversielt og definitivt er et veldig, veldig langt stykke unna å snakke dritt om spissene i troppen! Bedre lykke til neste gang, 15 Quote Link to post Share on other sites
tobb 715 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 16 minutter siden skrev @ringo: Hehe, Jeg tror nok at om du hadde fulgt med i timen ville sett at jeg stort sett har forsvart spissene våre hitill i år, ved å påpeke at de har hatt dårlige arbeidsvilkår. jfr. særlig tidligere poeng rundt sjansestatistikk og utnyttelsesgrad. Samt at det å påpeke at konkurransen i det fremere leddet ikke er den største i årets lag neppe kan kalles særlig kontroversielt og definitivt er et veldig, veldig langt stykke unna å snakke dritt om spissene i troppen! Bedre lykke til neste gang, Altså jeg bruker ikke tid på å følge med på hva alle personer her i forumet mener over ett år, men syntes generelt det er mye dårlige og negative holdninger inne på forumet. Personlig orker jeg ikke å lese alt, noe jeg gjorde før, nettopp fordi kommenterer som dette hele tiden dukker opp. Før fikk jeg en god følelse av positivitet av å gå inn på forumet. Sånn det har blitt nå virker det som forumet har blitt en sted for kranglefanter 4 Quote Link to post Share on other sites
@ringo 9,932 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Det siste har du nok litt rett i. Men desto viktigere er det å sjekke sammenhengene før man hiver seg med i koret. 7 Quote Link to post Share on other sites
geirti 9,926 Share Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 4 timer siden skrev tobb: Altså jeg bruker ikke tid på å følge med på hva alle personer her i forumet mener over ett år, men syntes generelt det er mye dårlige og negative holdninger inne på forumet. Personlig orker jeg ikke å lese alt, noe jeg gjorde før, nettopp fordi kommenterer som dette hele tiden dukker opp. Før fikk jeg en god følelse av positivitet av å gå inn på forumet. Sånn det har blitt nå virker det som forumet har blitt en sted for kranglefanter Vi kan vel snu på det: hvis man ikke kan klage på alternativene på topp dette året, så kan man aldri klage på det. Hvor mange mål har de til sammen i eliteserien i år? 5? På 20 kamper med 2 spisser i hver kamp. Det er en uttellingsprosent jeg ikke klarer å regne ut uten å begynne å grine, så jeg lar det være. Så poenget er altså ikke om han er bedre enn det vi har (det er en ikke-test), men om han er klar for opp mot 90 minutter. Er han det? 3 Quote Link to post Share on other sites
testapen 1,022 Share Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Forfriskende med en spiss som viser en plan bak avgjørelsene han tar. Virker litt rusten, men dette kan fort bli et hyggelig bekjentskap. 5 Quote Link to post Share on other sites
ErikErik 1,097 Share Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Positivt.. synd han ikke får satt en kasse.. 1 Quote Link to post Share on other sites
SuperDungeonMaster 480 Share Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Selv om han ikke scårer, er det veldig positivt at vi nå har en spiss som ser ut til å kunne produsere noe på egenhånd. Er farlig hele tiden. Kun et spørsmål om tid før han putter. 3 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,204 Share Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Botheim vol 2. Brenner enorme sjanser. God i banespillet. Assist i debuten. Gjør feil valg i avgjørende situasjoner som dumme feilpasninger. Skal gi han flere kamper før jeg dømmer. Men ble ikke overbevist her. Har mer sansen for Maatsen. 0 Quote Link to post Share on other sites
Latmann 1,694 Share Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 56 minutter siden skrev FranckTheBank: Botheim vol 2. Brenner enorme sjanser. God i banespillet. Assist i debuten. Gjør feil valg i avgjørende situasjoner som dumme feilpasninger. Skal gi han flere kamper før jeg dømmer. Men ble ikke overbevist her. Har mer sansen for Maatsen. Når ble Botheim god i banespillet? Hvor mange assister har Botheim? 2 Quote Link to post Share on other sites
greatone 756 Share Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 1 time siden skrev FranckTheBank: Botheim vol 2. Brenner enorme sjanser. God i banespillet. Assist i debuten. Gjør feil valg i avgjørende situasjoner som dumme feilpasninger. Skal gi han flere kamper før jeg dømmer. Men ble ikke overbevist her. Har mer sansen for Maatsen. Litt positiv der... skal gi deg fler før jeg dømmer. Maatsen ikke værst idag, men fortsatt ikke gitt meg noe. Han derre Antosson ville noe... kanskje bare meg,? 0 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,204 Share Posted October 19, 2020 Share Posted October 19, 2020 6 timer siden skrev greatone: Litt positiv der... skal gi deg fler før jeg dømmer. Maatsen ikke værst idag, men fortsatt ikke gitt meg noe. Han derre Antosson ville noe... kanskje bare meg,? Maatsen skyter mye. Det har vi savnet. Antonsson kan sikkert bli bra. 0 Quote Link to post Share on other sites
Flexi Knut 1,725 Popular Post Share Posted October 19, 2020 Popular Post Share Posted October 19, 2020 Likte det jeg så veldig godt. Gode kryssløp som åpner rom for gjennomløpninger fra andre. Elsker en spiss som liker å stikke på tvers bak ryggen på stoppere, og som gestikulerer tydelig hvor han vil ha ballen. Da får han ofte dratt midtstoppere ut av posisjon, og det er bevegelser vi desperat har savnet tidligere i år! Tror han kan bli verdifull for Oliver og Maatsen – og ikke minst for Emil og Kai som får flere åpninger til å gå på skudd når blokka plutselig er vekk. 15 Quote Link to post Share on other sites
geirti 9,926 Share Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Ser at mange allerede har begynt å ønske Antonsson på dør (og en del som skryter av ham også, for all del). Jeg tenker at vi her kan lære litt av fortida. I fjor hadde vi en ny spiss på høsten som fikk tilsammen 990 minutter spilletid. Han klarte 6 mål og 1 assist på den tiden. Siden gikk han til Bodø/Glimt og ble en knallsuksess, men det er en annen historie. Det kunne ingen vite i fjor. Det vi mente om han i fjor var vel at han gjrode helt greit fra seg, men ikke noe spektakulært. Det kan derfor være en grei mal å sammenligne Antonsson opp mot. Så hva har Antonsson klart på sine hittil 260 minutter? 0 mål og 0 assist. Vi har nå igjen 7 kamper. Det vil si 630 minutter dersom han får spille alle kampene. Han vil i så fall være kommet opp i 890 minutter. Det er litt mindre enn dansken, så vi kan trekke fra ett mål. Konklusjon: Antonsson har 7 kamper på å lage fem mål og 1 assist (eller en annen kombinasjon av 6 målpoeng). Men han ligger altså bak skjema. Etter 3 kamper hadde Junker scoret 2 mål. 2 Quote Link to post Share on other sites
Andreas 2,353 Share Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Har ikke Antonsson assist på Maatsen sitt kremmerhus i krysset? 2 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,324 Share Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Står vel registrert med en assist mot Aafk og en i Bergen... Så da er vel prognosene enda bedre igjen @geirti? 2 Quote Link to post Share on other sites
Blaakjempe 483 Share Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Synes det blir feil å se på det så statistisk, selvom det sikkert kan være gøy gir det ikke noe svar Antonsson viser kvalitet i flere situasjoner og er i en annen klasse en de andre spissene vi har. Han starter mye, bra og riktige løp men spesielt sist mot Viking men midtbanespillerne våre fikk ikke opp blikket og valgte heller skudd, dribling eller tversoverpasninger. Han er en typisk bakromsspiss og trenger derfor noen som prøver å stikke han igjennom. Tror kanskje han passer bedre med en makker på topp evt så må spesielt de sentrale hos oss se mye mer etter han og gjennombruddspasninger. Siden vi ikke har Veigar lenger, kanskje Lumanza er den som har det beste blikket og utførelsen av dette i stallen pt. Tror vi får se mål av Antonsson når pasningene kommer, han starter hvertfall ofte og riktig, det er en god start. Så får vi håpe det løsner snart og at han er en no brainer å signere for neste sesong 4 Quote Link to post Share on other sites
jensemann 1,905 Share Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Du vet at spisskrisen er reell når null mål og gode løp er en betydelig oppgradering. 5 Quote Link to post Share on other sites
Anders C 4,927 Popular Post Share Posted November 4, 2020 Popular Post Share Posted November 4, 2020 Synes han har vært god, jeg. Bidrar til å strekke motstanderen, binde opp stopperne, og skape rom for Oliver, Luc og øvrige offensive spillere. 16 Quote Link to post Share on other sites
joffen 234 Share Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Enig i at han fremstår som en oppgradering sammenliknet med Botheim og Kino. Flinkere til å legge til rette og å holde på ballen feilvendt. Han har dog brent et par 100% sjanser, som jeg ville forventet at en god spiss ville satt. Et par assists er jo bra siden det ikke er så viktig hvem som scorer så lenge noen gjør det 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts