Jump to content

Sturla Ottesen

rykkinn
 Share

Recommended Posts

1 minutt siden skrev joffen:

Er han god nok til å gå rett inn på laget?

Spørs om vi har så mye valg. Årets talent i 3.div tilsier vel uansett at han har et visst nivå, godt nok for Eliteserien? Vil selv tro det, hvis ikke kan det ikke være langt unna

2 minutter siden skrev Potter:

Synes vi kan droppe forsøpling av tråden til nysigneringer.

Hva vet vi om Sturla så langt?

• 2001-modell (19 år)
  • Årets Talent i PostNord-ligaen
  • Etablert på G18-landslaget (10 matcher)
  • Toneangivende på et Kjelsås-lag som endte på tredjeplass i PostNord-ligaen avd. 2.

Dette blir bra!

Enig i mye, men siden jeg følger Kjelsås kan jeg korrigere. Havnet på nedre halvdel Iår og kom ikke til sluttspill dessverre!

1 time siden skrev joffen:

Er han god nok til å gå rett inn på laget?

Har vi noen som er bedre???

På den positive siden så blir man jo bedre av å spille mot bedre lag, så her er det virkelig mulighet for utvikling.

1 time siden skrev Slum:

Velkommen til det synkende skip. Uten sjel. Uten ære. Uten noen fremtid. Uten fans.

Hvis det er det mest positive du klarte å komme opp med foreslår jeg at du heller lar vær å kommentere neste gang, bare barnslig å komme med slike innspill, særdelt i tråden til en nysignert spiller

Han har enorme sko å fylle hvis vi regner han som erstatter for Hanche, men Valsvik på plass også kan han nok få ro til å vokse seg inn i dem. Blir kanskje ikke kamper som stopper, men kjempe om plass på høyrebacken ut sesongen?