Jump to content

Recommended Posts

• Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Drit i å klage over de som kommer inn med litt entusiasme nå, a! Greit at noen i det minste har litt energi har vi «gamle» sitter og er mer deprimerte og lei enn i 2012.

Der har du nok stålkontroll. Finnes vel ikke en tråd du ikke har skrevet i de siste 12 timene ?

Hanche Olsen legger igjen millioner i klubbkassa og går fortjent til et utenlandseventyr, og Bjarmann erstatter med Sturla Ottesen (19, langsiktig) og Valsvik (27, lån). Å miste en bauta som Hanche vi

8 timer siden skrev blaasoldat:

Skal vi si 99 prosent sjanse for at vi ikke benytter oss av den?  Kan ikke se for meg at vi kommer til å ta oss råd til det, selv om han  storspiller ut året. Uansett, velkommen, måtte du bli en suksess,  og dermed gjøre det umulig å ikke benytte seg av opsjonen ;)

Nei, jeg hadde ikke forventet at han var på ultras-kjøret helt ennå, heller. Men jeg hørt en fyr som har mest lyst til å spille seg inn i RBK igjen, og egentlig føler at han fortjener en plass der. I tillegg så må vi ikke undervurdere hvor stor lønnsforskjellen er (uten at jeg tror noen gjør det). Det er i den perioden av livet han er i nå at idrettsutøvere har muligheten til å tjene pengene sine. Spesielt når han har mulighet til å kapre en plass i RBK-forsvaret, noe det fir meg virker som om han har, så tror jeg egentlgi både RBK og Valsvik er mest gira på å fortsette. Men herregud, få ting er vel bedre enn om jeg tar feil.

29 minutter siden skrev Håvard:

Mer målfarlig enn vår andre "trønder"?

Ser du skriver "trønder" i anførselstegn. Så dette er ikke ment mot deg ?

Når var sist to sogninger scoret for samme lag i samme kamp i Eliteserien? Har sikkert vært nok lokale folk når Sogndal har vært oppe, men er jo ikke en gang hverdagskost at de scorer to totalt sett.

• 2 weeks later...

Digger også raidene han til stadighet tar oppover banen. Gir oss flere muligheter til hvordan vi bygger opp bakfra. Til motsetning fra de formålsløse langballene våre bakfra som jeg simpelthen bare HATER.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

– Så fikk jeg en god periode i Stabæk, hvor jeg var ønsket og verdsatt. Det gir tillit. Og trygghet på banen. Den gjorde meg veldig godt. Men ut fra signalene som er kommet, ser det ikke ut til at jeg vil få særlig tillit når jeg kommer tilbake, sier 27-åringen.

Alt ettersom hvor stor interessen er, så er det kanskje en mulighet her? 

Er det en spiller det er verdt å grave litt ekstra i lommaboka for i den situasjonen vi er i nå så er det Valsvik. Viser han vilje til å gå kraftig ned i lønn for å være med på et spennende prosjekt hvor han blir en helt sentral bærebjelke så burde vel det være mulig å få til. Eller?