Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Stabæk kl. 20:30 24.10.20


Emilie23
 Del

Stabæks beste  

119 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


1 time siden skrev Emilie23:

Janne vet så klart best, han ser gutta hver dag på feltet. Men vi som følger laget må da få ha meninger om hvem vi syns funker best også?

Så absolutt, jeg tilhører selvfølgelig blant oss 100 som noen ganger føler vi vet bedre enn Janne. Det aller verste er at det virker som om vi har rett noen ganger også, selv om det er langt fra hver gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


34 minutter siden skrev Bjornh:

Så absolutt, jeg tilhører selvfølgelig blant oss 100 som noen ganger føler vi vet bedre enn Janne. Det aller verste er at det virker som om vi har rett noen ganger også, selv om det er langt fra hver gang.

Det er klart vi har rett av og til vi også. Hvis trenere aldri hadde tatt feil, så hadde alle trenere alltid vært enige med hverandre.

Vogt på backen, Jonassen på benken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev @ringo:

2-2 da @geirti??? :)

Tenkte jeg skulle sjekke hvor mange mål vi og Brann har scoret i de siste seks kampene våre (Brann hjemme og oss borte), og fant ut noe jeg burde ha visst, men hadde skjøvet fra meg: vi har en veldig form på bortebane. Ikke bare har vi ikke vunnet på de seks siste bortekampene, vi har en ganske dårlig målforskjell på disse seks kampene også:

0 seire, 3 uavgjorte og 3 tap, med en målforskjell på 6-14! Ingen av tapene har vært særlig jevne kamper heller (FKH, Odd og Sarp). Vi har scoret et bortemål i snitt på disse kampene, og sluppet inn godt over 2 mål i snitt. Det er ikke bra. Så 2-2 tar jeg imot med glede!

Men hva så med Branns siste seks hjemme? 0-2-4 og 5-9 i målforskjell. Mange tap, men bare jevne kamper. Men de klarer altså ikke å score ett mål i snitt en gang. På hjemmebane! Så jeg ser ikke bort fra at også en realistisk Brann-supporter vil tenke at 2-2 er helt greit. Fint å få i gang målmaskinen igjen (Brann har ikke scoret 2 mål i en hjemmekamp siden runde 7), og fint å unngå (enda et) hjemmetap. Nå vet jeg ikke om fenomenent "realistisk Brannsupporter" faktisk eksisterer, eller bare er en urban myte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev smart:

Og lørdagskamp. Taper vi ikke alltid når vi er kveldskamp lørdag. Fy fader det er slitsomt å være supporter.....

 Spilt to lørdagskamper i år: Vi vant mot Haugesund på en lørdag kveld, og tapte som kjent mot særp. 
I fjor spilte vi én kamp 20.30. Mot vif borte. Vant 0-2

Med andre ord, 2 seire og 1 tap. Ikke så rævva :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Marcus Sandberg - Sturla Ottesen, Yaw Amankwah, Gustav Valsvik, Emil Jonassen - Sammy Skytte, Kaloyan Kostadinov, Emil Bohinen - Darren Maatsen, Marcus Antonsson, Oliver Edvardsen

Innbyttere: 

Jonas Brauti, Nicolas Pignatel Jenssen, Kosuke Kinoshita, Erik Botheim, Kornelius Normann Hansen, Luc Kassi, Tortol Lumanza, 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


25 minutter siden skrev rykkinn:

Marcus Sandberg - Sturla Ottesen, Yaw Amankwah, Gustav Valsvik, Emil Jonassen - Sammy Skytte, Kaloyan Kostadinov, Emil Bohinen - Darren Maatsen, Marcus Antonsson, Oliver Edvardsen

Innbyttere: 

Jonas Brauti, Nicolas Pignatel Jenssen, Kosuke Kinoshita, Erik Botheim, Kornelius Normann Hansen, Luc Kassi, Tortol Lumanza, 

Behagelig situasjon med Kornelius Normann Hansen, Luc Kassi og Tortol Lumanza på benken, mye å dytte på med framover. Er Vogt skadet? Kun en forsvarsspiller er vel litt snaut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå får vi sett hva som bor i laget ;) Jeg tror denne kampen gir en bra pekepinn på slutt sesongen på hvor sterke vi er, mot Ålesund var det mye bra tendenser og bra spill, så blir artigere å se mot hardere motstand på bortebane i tøft vær ;)  Holder troa på JJ ved roret :) Mest interessante kamp på lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev enda en jævla islending:

Ser stusselig ut til nå. Har vel ikke hatt mer enn to pasninger på rad, og de er som regel paniske på små flater. Heldigvis er Brann ganske dårlige.

Håper vi blir med i kampen etterhvert.

Er det lov å stille spørsmål om hvorfor Lumanza ikke spiller? Han treffer med pasninger.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er bra! Det er hjemmelaget som har presset på seg og må vinne denne kampen, men det ser nesten ut som det er vi som er hjemmelaget de siste 25 minuttene av første omgang.

På den annen side skulle det ikke forbause meg om også andre omgang forløper uten mål, det er ikke akkurat flust av feite sjanser.

Skulle gjerne sett en bedre offensiv back enn Jonassen - synes han har fått til lite. Samtidig forventer jeg at det ikke går lenge før vi får se Kassi, Lumanza og Normann Hansen. Gjerne en trippelbytte i det 60. minutt, som fører til at vi fullstendig styrer kampen derfra og inn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev FranckTheBank:

Vår beste spiss er utlånt til Tromsø.

Enig. 6 scoringer på 18 kamper i Obos for serielederen er rått! Ser han scoret i dag også med en perle fra 2 meters hold mot selveste Stjørdals Blink.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Brann - Stabæk kl. 20:30 24.10.20
×
×
  • Opprett ny...