Gå til innhold

Sandefjord - Stabæk


Emilie23
 Del

Stabæk beste spiller   

83 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Må da en dag løsne for spissene våre, hadde dem puttet noen så hadde det hjulpet på poengskalaen, ellers syns jeg generelt vi har blitt bedre siste tiden, men denne kampen er bare stillingskrig og litt kjedelig, de siste 10 minuttene har vært bedre. Edvardsen må spile fast som spiss, han har viljen, innsatsen og han er sulten på mål. Han spiller best på topp om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev tobb:

Sliter å se at vi egt har noe spillestil eller at spillerne vet akkurat hva de skal gjøre i faste situasjoner i angrepet...

Sånn synes jeg det har vært under Janne 2.0 i hele år.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev nichb:

Sånn synes jeg det har vært under Janne 2.0 i hele år.. 

Ja det jeg egt mente, men tenker det henger mye sammen med at Janne ikke har fått satt et skikkelig lag, mye usikkerhet i laget i år og særlig offensivt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ sier i intervju at "vi skaper". Så gjentar Bohinen at det er "utrolig at vi ikke scorer" og at vi styrer alt.

I akkurat denne uken, burde de ikke holde seg for gode til å makse trumpismen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Elendig kamp underholdningsmessig. Man ser hvordan Sandefjord har sikret kontrakten i år og det er ikke med en offensiv spillestil for å si det sånn. 

Faktisk var det ikke bare de 31 spillerne på banen idag sin skyld at dette ikke var noen høydare.

-Jönsson må ta kritikk for å enten ikke starte med Edvardsen/Lumanza eller i det minste ikke sette dem innpå før. Vi ble mye bedre på de på banen og det var åpenbart at vi ville bli det.

-Dommeren sugde. Det var mange dårlige avgjørelser og hvordan går det an å legge til 3 minutter i en kamp med 9 bytter i andre omgang? Er jo bare latterlig. 

-Tv-produksjonen. Egentlig har dette vært et problem i hele år, hvor man feks ikke får reprise på avgjørende situasjoner eller, som idag, hvor man rett og slett ikke viser store deler av spillet pga nærmebilder av div spillere og trenere. Flaut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Ble tidvis overkjørt.

Tull! Enig i at JJ og Emil overdriver hvor overlegne vi var, men vi ble ALDRI overkjørt i denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan vel konkludere med at ingen kjørte noe som helst i denne kampen? Og trist nok: Det var ikke fordi noen prøvde å parkere verken buss eller campingvogn, det var fordi ingen av lagene klarte å starte motoren..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Edvardsen bør starte var frisk da han kom innpå. 
Egentlig ganske svakt all over. For mange uavgjorte i det siste, ikke bra. Må vinne kamper om man skal ta nye steg og akkurat nå ser det ikke ut til at vi gjør det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er det verste jeg vet... man sitter hele uken og gleder seg til helgens match. Man tenker: hvem scorer denne helgen? Blir det 1 2 eller 3 mål? Får vi se noen deilig finter? Klarer vi å vise fremgang som gir siste den av høsten håp på mer poeng? Sånne spørsmål slutter man å stille seg når man spiller sånn som idag..... det skaper med andre ord det farligste ordet i fotball, LIKEGYLDIGHET

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev tobb:

Dette er det verste jeg vet... man sitter hele uken og gleder seg til helgens match. Man tenker: hvem scorer denne helgen? Blir det 1 2 eller 3 mål? Får vi se noen deilig finter? Klarer vi å vise fremgang som gir siste den av høsten håp på mer poeng? Sånne spørsmål slutter man å stille seg når man spiller sånn som idag..... det skaper med andre ord det farligste ordet i fotball, LIKEGYLDIGHET

Jeg synes dette blir for enkelt. Vi kan kanskje snakke om mangel på deilige finter og litt for få mål når vi vinner og likevel ikke engasjerer. Altså hvis vi når et punkt der vi fokuserer for mye på resultat og for lite på engasjement.

Da synes jeg det blir for enkelt å uttrykke redsel for likegyldighet etter en kamp der laget rett og slett ikke evnet. Jeg er sikker på at om Maatsen hadde hatt evner til å dra av folk på kanten, så hadde han gjort det. Hadde Oliver klart å skyte uten å treffe akkurat der keeper står hadde han gjort det. Og da hadde vi vært engasjert. Da ville vi snakket om den nederlandske lynvingen og spissfunnet fra Drøbak. (Så skal det sies at en spiller som Njie har fått tyn på forumet her for å ha driblet, uten at det har gitt resultater. Med andre ord: Det har ikke vært nok å spille (så kalt) underholdende. Hvis det ikke blir seier er det ikke godt nok.)

Akkurat nå trenger engasjementet seiere. Hvordan de enn måtte komme. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 minutter siden skrev Bolivar:

Antonsen er dårlig til å plassere seg. Mye bedre etter Lumanza kom på banen.

Jeg syns Antonsson gjør det meste brukbarrt, har dog dårlige skudd. Et par av headingene i dag var slett ikke ille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan dere som mener vi bør forlenge kontrakten med Antonsson (basert på det han har vist foreløpig) rekke opp hånda?

 

Jeg synes faktisk det er en god del bra i dag, men vi mangler i hovedsak 2 ting i dag: gode innlegg og gode avsluttere. En god spiss kan gjøre et middels innlegg godt, og en god innleggsfot kan gjøre en middels avslutter god. I dag synes jeg vi stort sett har rævva innlegg, og ingen viser gode avslutteregenskaper heller.

 

Det mest positive synes jeg er at midtbanen vår henger rimelig godt sammen. Vi vinner mye dueller, vi har mye ball og styrer spillet i perioder. Vi har også et godt midtstopperpar, og høyrebacken er heller ikke noe problem med Ottesen. Tar dog gjerne en frisk Vogt inn på venstre snarest. Jonassen har et ytterst begrenset repertoar og bør kun være nødløsning.

 

Førstevalgene på de fem bakre gir vel seg selv nå. Hvis alle er friske, tror jeg per nå jeg ville foretrukket følgende seks offensivt:

Bohinen, Skytte og Lumanza sentralt. Normann på ene vingen og så kan Kassi og Olli trekke lodd om hvem av dem som tar den andre vingen og spissplassen. Kostadinov er første utfordrer og Mattsen er nummer to. Vi har ikke rene spisser som fungerer i klubben per nuh. Det er faen meg utrolig at det skal være så vanskelig å finne en fyr som kan spille fast på topp OG score ett og annet mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...