Gå til innhold

Treningskamper 2021


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Første kampen jeg ser i år. Synes vi er mye flinkere med å fylle opp boksen med folk enn i fjor. Ballen kommer dog litt sent inn som gjør at vi ikke alltid får så mye nytte av det. All fart blir borte. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mistet første kvarteret, men det jeg har sett synes jeg det er det beste som er vist i treningskampene så langt.

Lurer på hva greia er med at Budstikka må oppdatere løpende hvordan det går med Aston Villa? Det er lokalavisen sin...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes Normann Hansen har vært frisk offensivt, Pignatel solid, Lumanza prøver på mye gjennombruddspasninger og Skytte ser bra ut! Ingen har utmerket seg negativt enda etter min mening. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev SuperDungeonMaster:

image.png.00d33e65a93888cf9332100d27dd1a2c.png

 

Stabæk i et nøtteskall...

Mange av de beste klubbene i Europa spiller uten rene spisser hele tiden. Synes ikke det ser ut som noe problem i dag. Hvertfall når jeg ser hva Edvardsen og Skytte leverer sammenlignet med hva vi hadde fått med Kinoshita eller Azemi utpå der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes vi så ganske bra ut i de første 45 jeg, ikke noe mål enda, men flere gode sjanser og mye gode tendenser fra flere. Vil se Nusa i 2. Omgang, ikke sett han på banen enda!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 minutter siden skrev Ace:

Lurer på hva greia er med at Budstikka må oppdatere løpende hvordan det går med Aston Villa? Det er lokalavisen sin...

Helt nydelig for oss som holder med Villa og Stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi var litt rufsete i forsvaret på vår venstreside i begynnelsen, men later til å ha fått bedre grep nå. Vi må bruke ballen mer i angrep. Lillestrøms forsvar kan åpnes med fart og teknikk som vi gjorde da vi fikk trippelsjansen !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev FranckTheBank:

Utifra det jeg leser er vel dette oss i et nøtteskall. Mye småpent, men scorer ikke mål, og 0-0 er det beste vi kan håpe på. 

Tydelig at du ikke har sett kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev kantmiss:

Hvorfor gidder du være supporter om 0 - 0 er det beste du klarer håpe på? Vi ser bra ut, og det lukter mål snart! :)

Der ble det mål 🙄

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi faller litt tilbake på gamle synder nå. Lavt balltempo og planløst. Måker opp ballen når vi ikke har oppspillsspiss. Mister enkle pasninger. Leddene henger litt bedre sammen selv om LSK kontrer tvers igjennom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er for dårlige på å vinne andreballer. Det er helt Ok at ikke alle sistepasninger og innlegg ikke sitter, men når vi først har gjort en feil så mister vi hele momentet siden Lillestrøm vinner nesten alle andreballer og får satt igang sitt eget angrep/overgang. Så må vi alltid starte spillet vårt igjen langt tilbake i banen når vi først får tilbake ballen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt er for defensivt, safet og trygt fokusert. Mye bedre å tørre å ha mer risiko og tenke mer offensiv og heller tape 3-4 enn 0-1-typ..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2021
×
×
  • Opprett ny...