Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Molde, 21.11 kl. 16:00


FranckTheBank
 Del

Stabæks beste   

49 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/molde-spiller-i-karantene-klubben-frykter-koronasmitte_sto8000234/story.shtml

Ohi satt i karantene. Har en nærkontakt tilknyttet et sted med smitteutbrudd.

– Som en konsekvens av smitteutbruddet er han ikke med på trening nå på grunn av klubbens egne forholdsregler. Han er ikke sammen med resten av gruppa før situasjonen er avklart. Derfor er det også usikkert om han kan bli klar til kampen mot Stabæk lørdag, sier Moe til rbnett.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan kan det være uklart hvor lenge han skal være i karantene? 10 dager fra siste nærkontakt.

 

Forresten, hvis det var en Moldespiss jeg skulle ønske mistet kampen mot oss, så er Ohi bare nest øverst på den lista.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev geirti:

Hvordan kan det være uklart hvor lenge han skal være i karantene? 10 dager fra siste nærkontakt.

 

Forresten, hvis det var en Moldespiss jeg skulle ønske mistet kampen mot oss, så er Ohi bare nest øverst på den lista.

Han har jo ikke hatt nærkontakt med en smittet da og er ikke omfattet av regler for karantene, men Molde som tar ekstra forhåndsregler. Les artikkelen først

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, noen er ikke verdt verken vår tid eller energi.

Spent på hvordan midtbanen fungerer i dag, er vel lenge siden vi har startet med Lumanza og Bohinen sammen. Hvis de får det offensive til å fungere bedre enn på start av sesongen, så tror jeg dette kommer til å bli veldig bra. Har også tre profiler på benken som kan komme inn og endre kampbildet.

Det er vel like greit å slå Molde i dag og ta fra dem enhver matematisk mulighet til gull..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Molde, 21.11 kl. 16:00
×
×
  • Opprett ny...