Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Molde, 21.11 kl. 16:00


FranckTheBank
 Del

Stabæks beste   

49 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Merker jeg blir provosert av Bo, når han mister ballen selv så blir han bare stående igjen og gidder ikke å løpe hjemover. Og tom klager på medspillere... Men dette har vi sett av han før også... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat nå skrev Blanzinho:

Har sagt det tidligere, og må dessverre gjenta. Vi har blitt et grått og kjedelig lag med offensive spillere som ikke klart å score om vi hadde spilt til i morgen. Engasjerer null.

Jepp, det har du helt rett i!! Er det spillernes feil eller taktikken tror du? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 minutter siden skrev bluemaster:

Kan ikke forvente seier over Molde, men det er liksom noe som skurrer med dette Stabæklaget. Noe er åpenbart som spissene. Men klarer liksom ikke helt å sette ord på det. Noe som vil prøve?

Tror ikke Janne er dyktig nok til å sette ord på det heller dessverre.... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 minutter siden skrev Blanzinho:

For dårlig midtbane og spisser. Har ikke hatt en ordentlig spiss siden Boli og dansken

Det er jeg enig med!! Men hvorfor skal vi hente baktomsspisser (Antonsson og Maatsen) men vi skal ikke spille ball i bakrom? Den forstår ikke jeg... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kollapsen er pinlig. 

Før det raknet, satt jeg med følelsen at "Leke James er forskjellen på lagene" hadde vært en klisjé som hadde passet veldig godt i dag. Bytt han og Antonsson, og vi hadde vunnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev O store:

Tror ikke Janne er dyktig nok til å sette ord på det heller dessverre.... 

Mistenker akkurat det samme. Hvor lenge blir han sittende? Han er vel kanskje det nærmeste du kommer verna bedrift i klubben. Umulig å kvitte seg med på grunn av gamle bragder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heldigvis er denne sesongen snart over, slik at vi kan gå inn i en ny vinter med nye drømmer, store (eller små) forventninger og et håp om at neste sesong blir en av de helt store. 

Denne sesongen er noe av det aller tristeste jeg har opplevd som Stabæk-supporter. Planløst, null innsats og lokale helter som gjennom sesongen har blitt erstattet med noen helt forjævlig ræva figurer med fotballsko. 

Ser frem til et skikkelig ryddesjau i vinter, der vi får ut spisser uten målteft, midtbanespillere uten motor og forsvarsspillere som egentlig burde ha lagt opp.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man ikke skårer mål er det ikke mulig med poeng når man slipper inn. Kampen er avgjort på 0-1. 

Hvor mange ganger har vi tatt poeng denne sesongen etter å ha kommet under?

Hvis vi taper mot Mjøndalen borte i neste tror jeg faktisk at vi rykker ned. Vi har et knalltøft program igjen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev Bolivar:

Mener ikke dette er Jannes feil.  Han har fått til forsvaret bra, men vi mangler bra spisser. Hvis vi skal gjøre noe med ledelsen, er det Bjarmann som bør gå. 

Tviler på at sportssjefen ene og alene henter spillere, Janne er med i den prosessen også... Men Bjarmann har nok et større nettverk enn Janne. Eneste Janne har dratt opp er vel  Kino... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


19 minutter siden skrev Bolivar:

Mener ikke dette er Jannes feil.  Han har fått til forsvaret bra, men vi mangler bra spisser. Hvis vi skal gjøre noe med ledelsen, er det Bjarmann som bør gå. 

Der er vi uenige gitt. Jeg mener at det er Jannes feil at laget ikke spiller godt sammen som helhet. Det er planløst, umotivert og ikke minst sønn kjedelig å se på. Dårlige spillere har fått altfor mange sjanser. Det er Ille at det er leieknektene som får disse sjansene,Det aller verste er at jeg ikke har sett et fnugg av utvikling i laget. Mye av dette må Janne ta på sin kappe. Det hjelper lite at bare forsvaret delvis fungerer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen så mye ukritisk og lite konstruktiv kritikk av både spillere, hovedtrener og sportssjef! Alle er vi skuffet når vi taper, men hvor mange hadde egentlig tro på seier mot Molde?

Kanskje telle til ti, ta ti magadrag og en øl før man lar all innesperret eder og galle flyte ut på forumet. Mener jeg da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi spilte en bra førsteomgang, fullt på høyde med Molde, eneste problem var manglende effektivitet, i likhet med store deler av sesongen. Molde får en litt heldig scoring helt på slutten. Andre omgang var klart dårligere og vi produserer knapt en sjanse, men vi blir jo ikke utspilt av Molde unntatt siste ti minutter. Dette er tross alt laget som ligger an til å ta sølv i ES i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev guttensindet:

Fy faen så mye ukritisk og lite konstruktiv kritikk av både spillere, hovedtrener og sportssjef! Alle er vi skuffet når vi taper, men hvor mange hadde egentlig tro på seier mot Molde?

Kanskje telle til ti, ta ti magadrag og en øl før man lar all innesperret eder og galle flyte ut på forumet. Mener jeg da!

Artig at du kritiser et fenomen ved selv å spre edder og galle. Personlig liker jeg best at kritikk er presis og konkret. Kanskje du selv skulle tatt en øl før du banner og sverter på et forum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 minutter siden skrev guttensindet:

Fy faen så mye ukritisk og lite konstruktiv kritikk av både spillere, hovedtrener og sportssjef! Alle er vi skuffet når vi taper, men hvor mange hadde egentlig tro på seier mot Molde?

Kanskje telle til ti, ta ti magadrag og en øl før man lar all innesperret eder og galle flyte ut på forumet. Mener jeg da!

Tja. Ikke så mye konstruktivt du kommer med ihvertfall. Det jeg har skrevet er at vi mangler klasse på midtbanen og spisser. I tillegg synes jeg klubben stort sett, og med noen få unntak, har hentet rask i år. Skjønner ikke at du kan være uenig i det. Synes heller ikke dette Molde-laget er så veldig bra. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Molde, 21.11 kl. 16:00
×
×
  • Opprett ny...