Jump to content

Kamptråd: Stabæk - Molde, 21.11 kl. 16:00

FranckTheBank
 Share

Stabæks beste   

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ironisk nok var vi uendelig mye bedre til å score når vi spilte shit-fotball. Nå spiller vi bra, men avslutningene er ikke på et litt akseptabelt nivå engang. Antonsson er absolutt ingen å ta med seg videre. Kassi må selvfølgelig inn, det er en no-brainer. Eneste spilleren på Stabæk med målteft. 

Marginal offside på målet. Men sånn kan skje uten VAR.

Skulle dog ønske det var mulig å se denne kampen på tv uten kommentatorer. Er det bare jeg som er lei av kommentatorer som ikke klarer se forskjell på spillere bare fordi de er mørkhudede (som i denne kampen)? Skytte, Lumanza og Maatsen er ikke spesielt like.... 

VM i dårlig avslutning fra oss, og stort sett all på både midtbane og angrep. Utrolig mange flott angrep av oss, og mye bra forsvarsspill. Bittert å ligge under, men jeg har fortsatt ett godt håp for denne kampen - tipper det blir flere mål i andre omgang. Kanskje bytte inn Kassi eller Normann Hansen for Antonsson når det er spilt rundt 60 (eller kanskje Kinoshita skyter bra når alle andre er dårlig ;) )

Dessverre er jeg ikke nøytral som fotballeksperten i studio ... men av alle kamper jeg har filmet opp igjennom årene så er da dette offside? Eller mener man at foten til Solheim på et eller annet vis er en millimeter nok til å oppheve denne?

2 minutter siden skrev JonasM:

Dessverre er jeg ikke nøytral som fotballeksperten i studio ... men av alle kamper jeg har filmet opp igjennom årene så er da dette offside? Eller mener man at foten til Solheim på et eller annet vis er en millimeter nok til å oppheve denne?

Ja