Gå til innhold

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk 29.11 kl. 18:00


Ace
 Del

Stabæks beste   

78 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Var ikke noe klart best mjøndalen. Vi var like nære 2-0 som de var 1-1. Naturlig at lag under streken som ligger under presser litt på slutten. Naturlig at vi er pragmatiske og sikrer tre poeng. Hyll janne for å ha stramt skruen defensivt og berger oss nok en sesong trygt i land. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18 minutter siden skrev geirti:

Intervjuene etter kamp, Bohinen samt alle fra Mjøndalen virker oppriktige samt at de har forstått hva som foregikk på stadion i dag. Mjøndalen var best i banespillet, presset oss bakoer, og var uheldige som ikke vant. En person skiller seg ut med litt fornektelse: Janne. Innrømmer at dette ikke var helt topp, men går ikke med på at det offensive fungerer dårlig, går ikke med på at det mangler en positiv utvikling i spillet osv. Snakker vi innsikt og ledelse på nivå med the Donald?

Er ikke enig i at Mjøndalen var uheldige som ikke vant. Synes heller vi så hvorfor de har scoret desidert færrest mål i serien, og det er nok ikke pga uhell til stadig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


14 minutter siden skrev Latmann:

Og hvordan går det med entusiasmen?  Ble du underholdt?

NEI! Jeg blir mer underholdt av spørsmålet dit:-) ! Det skal sies at jeg skriver litt på forumet, så litt engasjert må jeg jo være. Men underholdt ble jeg defintivt ikke dessverre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17 minutter siden skrev sexxes:

Er ikke enig i at Mjøndalen var uheldige som ikke vant. Synes heller vi så hvorfor de har scoret desidert færrest mål i serien, og det er nok ikke pga uhell til stadig.

OK, skal gå med på at det heller enn uflaks er udyktighet på siste fjerdedel, som jeg tror var måten Vegard Hansen uttrykte det. Det var uansett ikke vår fortjeneste at Mjøndalen ikke scorte i dag. Vi hadde en god keeper, et ok forsvar og absolutt null spill. Null evne til å holde på ballen. Plenty evne til å spille på oss brudd. Vi var heldige at vi møtte en haug med angrepsspillere på Gauseths nivå. Tenk om dette hadde vært på Aspmyra i stedet, med den angrepsstyrken de fremviser. Himmel, da hadde vi tapt stort... 10-1?

 

Jeg begriper ikke hvordan det kan være så fantastisk vrient å øve på samhandling. Hva driver vi med på trening egentlig? Labber rundt og melder hverandre på snap hvor man vil ha ballen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev geirti:

OK, skal gå med på at det heller enn uflaks er udyktighet på siste fjerdedel, som jeg tror var måten Vegard Hansen uttrykte det. Det var uansett ikke vår fortjeneste at Mjøndalen ikke scorte i dag. Vi hadde en god keeper, et ok forsvar og absolutt null spill. Null evne til å holde på ballen. Plenty evne til å spille på oss brudd. Vi var heldige at vi møtte en haug med angrepsspillere på Gauseths nivå. Tenk om dette hadde vært på Aspmyra i stedet, med den angrepsstyrken de fremviser. Himmel, da hadde vi tapt stort... 10-1?

 

Jeg begriper ikke hvordan det kan være så fantastisk vrient å øve på samhandling. Hva driver vi med på trening egentlig? Labber rundt og melder hverandre på snap hvor man vil ha ballen?

Jeg er dessverre usikker på om Janne ser det samme som mange av oss andre, eller stiller de samme spørsmålene som deg. Men enda viktigere: Har han noen kloke svar..? Det har ikke sett sånn ut i år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


46 minutter siden skrev Bolivar:

Hva skjedde egentlig med bytte av Kassi ? Synes vi fikk mer sting den korte perioden han var på banen.

Tror janne ville bytte to samtidig for å ha et ekstra bytte. Istedet surret dommerne det til slik at kun en mann kom inn. Og da kunne tydeligvis ikke vi bytte to mann til. Vi ble straffet for deres udugelighet. Skjønner godt frustrasjonen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev geirti:

Jeg begriper ikke hvordan det kan være så fantastisk vrient å øve på samhandling. Hva driver vi med på trening egentlig? Labber rundt og melder hverandre på snap hvor man vil ha ballen?

Hepp,

De sier detnormalt tar ca 1 år før en ny spiller glir sømløst inn i et lag - om du ser på UTEspillerene som startet for oss i går er det bare Bohinen som har vært her lenger enn 1 hel sesong (men hadde vel streng tatt gjennombruddet sitt i fjor høst), 2 kom midtveis i fjorårssesongen, 2 kom før årets sesong og 5*  kom i "sommervinduet". At samhandlingen ikke er spesielt god er ikke så overraskende.  

Ballinnehav er 60-40 fordel Mjøndalen,  pasningskvaliteten vår er 69% mot Mjøndalens 82%....

Vi har mye å jobbemed fremover....

 

 

 

 

 

 

 

 

*nei, jeg har ikke glemt at Skytte også var her i fjor...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev @ringo:

Hepp,

De sier detnormalt tar ca 1 år før en ny spiller glir sømløst inn i et lag - om du ser på UTEspillerene som startet for oss i går er det bare Bohinen som har vært her lenger enn 1 hel sesong (men hadde vel streng tatt gjennombruddet sitt i fjor høst), 2 kom midtveis i fjorårssesongen, 2 kom før årets sesong og 5*  kom i "sommervinduet". At samhandlingen ikke er spesielt god er ikke så overraskende.  

Ballinnehav er 60-40 fordel Mjøndalen,  pasningskvaliteten vår er 69% mot Mjøndalens 82%....

Vi har mye å jobbemed fremover....

 

 

 

 

 

 

 

 

*nei, jeg har ikke glemt at Skytte også var her i fjor...

Hvis du først skal ha for lav pasningskvalitet så er jo dette i det minste den morsomste pasningskvalitetsprosenten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har som sagt mye å jobbe med fremover. Men hva som er mest bekymringsfullt er jeg mer usikker. Er det at vi har så ekstremt store utskiftninger i laget? At vi ikke kontrollerer noen kamper, har lavest ballinnehav, at det spilles kjedelig fotball, mangler profiler, dårligst på pasningskvalitet, dårlig samhandling, mangelfulle spilleplaner/dårlig utførelse av dem, dårlige spissalternativer, for like midtbanespillere eller for mange leieknekter som ikke presterer? I tillegg er flere forsvarsspillere litt opp i åra, trenere på litt for korte kontrakter, få akademispillere som får prøvd seg (hvor lojale er akademispillerne?) i tillegg er det alltid spennende hvem som er igjen til en ny sesong... Ja, det var dagens bekymring, også håper jeg at klubben klarer å identifisere hvor skoen trykker og klarer å komme seg ut av det lille uføre som er pr idag. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Mjøndalen - Stabæk 29.11 kl. 18:00
×
×
  • Opprett ny...