Gå til innhold

Årets viktigste spiller - 2020


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


STEM PÅ ÅRETS VIKTIGSTE SPILLER I 2020

image.png

Tradisjonen tro deler Stabæk Support ut en kasse øl på sesongens siste hjemmekamp til årets viktigste spiller, og avstemningen for Stabæk Fotball Herrer er nå åpen.

 

Hvem synes du fortjener kassa i år?

Logg deg inn på medlem.stabaek.no og avgi din stemme.

Avstemningen er åpen til og med søndag 6. desember, og vinneren blir offentliggjort på siste hjemmekamp onsdag 9. desember.

Listen over tidligere vinnere kan du finne her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev SAU:

Kan man ikke stemme på noen av de som dro v forrige overgangsvindu? Hanche-Olsen blant annet 

Nei, et av kriteriene som har vært brukt i alle år er at spilleren må være i klubben ved sesongslutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev geirti:

Da stemmer jeg på Hanche ved å avstå å stemme på noen. Den suverent beste spilleren vår i år.

Edvardsen er kanskje bestemann av de som er igjen?

Da er vi 2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Med bilen full av tro, og belgisk øl."

Er det noen som ikke trenger kassa må det jo være vår nye belgiaproff?

(Men at han fortjener den mer for en halv sesong enn noen andre fortjener for en hel, det er udiskutabelt.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev stephanois:

Husk at det er årets viktigste, ikke beste det skal stemmes på.

Solheim har vært den mest viktigste.

viktig i garderoben
leder på banen

spilt godt i ALLE posisjoner i forsvaret når de andre har vært skadet, blitt solgt eller underprestert

profil utenfor banen, i et år vi har fremstått fryktelig grå og kjedelige

Slenger meg på den!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev greatone:

Hvor står det?

Fant ikke noen "offisielle dokumenter" hvor det står, men det har i hvert fall blitt praktisert på den måten minst siden 2011. Her fra 2012-tråden: 

 

Den 6.11.2012 kl. 9.53 skrev Hanse:

I år som i fjor er det kun mulig å stemme på de som er i dagens tropp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jo et rimelig krav, ettersom kassa skal deles ut på siste hjemmekamp.

 

Men det har jo denne uheldige effekten. Blir vel litt som 2015. Husker ikke hvem som vant, men ingen var vel i tvil om at Dio hadde vært vår viktigste spiller den sesongen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev geirti:

Det er jo et rimelig krav, ettersom kassa skal deles ut på siste hjemmekamp.

 

Men det har jo denne uheldige effekten. Blir vel litt som 2015. Husker ikke hvem som vant, men ingen var vel i tvil om at Dio hadde vært vår viktigste spiller den sesongen...

Ok. Lurte bare! Andreas er mitt første og eneste valg! Sorry Petter! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får kaste inn en vouch for Edvardsen, Synes han er vår beste i angrep de fleste kampene, og han har spilt mye i år. Han har en god del mål og assist, og han jobber hardt der oppe. Tipper jeg hadde stemt på Hanche hvis han ikke hadde blitt solgt, og på Bohinen hvis han hadde holdt den gode formen, men den jeg synes har vært gjevest best på laget i år er Oliver. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Valget mellom pest eller kolera. Edvartsen, Bohinen, Solheim eller Sandberg? Lumanza er nok viktigere enn folk tror. 

Vi kan nok trygt si at det er laget , det kollektivet som har vært best. Defensivt. Jonsson. Enkeltkamper. Kassi, Hanche, Hugo,  Skytte kan vel ikke stemmes på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Ace:

Tror mange er enige i at Hanche har vært den viktigste. Men nå er kriteriene slik at man ikke kan stemme på han, og da er det vel greit å plukke en av de som faktisk er i troppen nå? Jeg klarer ikke helt å se poenget med å "sabotere" SS sin egen avstemning pga regler som det attpåtil virker som stort sett alle er enige i?

Sabotasje? Det er vel å ta i?

Reglene er slik av praktiske årsaker, og det er selvfølgelig ingenting å henge styret for. Men det er da ikke illojalt (eller sabotasje som du kaller det) å påpeke hvem som faktisk har vært vår viktigste spiller i år? Jeg ser ingen urimelighet i at deltakelsen i avstemningen kan gå litt ned fordi manges førstevalg ikke står på lista. Mener du vi skal late som Solheim/Edvardsen (eller hvem som enn ender opp med å vinne) var viktigere enn Hanche for ikke å såre følelsene til noen?

Sabotasje ville vært å stemme på Botheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 27.11.2020 den 11.09 skrev SAU:

Helt enig, hadde det ikke vært for AHO hadde jeg stemt på Yaw

Blir jo rart å stemme på noen som ikke er her. Hjelper ikke å snakke om snøen som falt i fjor, bedre å snakke om de som er her nå.

Yaw og Edvardsen har dessuten vært her hele sesongen, mens Hanche dro halvveis. Vil derfor si de har vært viktigere for sesongen sett under ett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev Bjornh:

Blir jo rart å stemme på noen som ikke er her. Hjelper ikke å snakke om snøen som falt i fjor, bedre å snakke om de som er her nå.

Yaw og Edvardsen har dessuten vært her hele sesongen, mens Hanche dro halvveis. Vil derfor si de har vært viktigere for sesongen sett under ett.

Nei jeg syns ikke det er rart i det hele tatt. Vi stemmer årets viktigste spiller og jeg mener det er Hanche. Så får du mene noe annet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets viktigste spiller - 2020
×
×
  • Opprett ny...