Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - VIF fotball


Slum
 Del

Stabæks beste  

89 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


6 minutter siden skrev geirti:

Og det han gjorde synes du var bra?

Nei, jeg kan ikke fordra Mourinho. Men han lyktes i å ta presset av spillerne, et press som er forholdsvis heftig i Madrid. Ingen snakket om hvor dårlige de var, men at Mourinho stakk fingern i øyet til Tito Vilanova. Så går det selvfølgelig an å gjøre dette på en litt mer sympatisk måte. Det synes jeg JJ gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev geirti:

Pedagog meg her og der.

Det er langt fra å jatte med og si at alt er helt topp uansett, og å skjelle ut spillere for åpen mikrofon som f.eks. Rekdal av og til finner på når han er ute av balanse. Flere av dere som godtar at han lirer av seg rene løgner i intervjuer virker som dere mener at det eneste alternativet er "å ta en Rekdal". Det er det selvfølgelig ikke,

 

Ingen forventer å få vite "hvem tenker du var mest rævva av dine egne spillere i dag?", men en generell uttalelse som stemmer med sannheten alle har sett på banen er helt klart å foretrekke framfor en tåkefyrste. Når spillerne er tydelig klar over hva som er feil, og i tillegg tør å si det i media - som Emils intervjuer fra Mjøndalen sist - så er det intet annet enn kleint at høvdingen for det hele ikke tør være litt ærlig. Det viser jo åpenbart at spillerne forstår hvor landet ligger. Supportere forstår hvor landet ligger. Hvorfor skal det da betraktes som pedagogisk riktig å servere pinlig åpenbare løgner foran kamera? Jeg trekker igjen sammenligningen til en viss nisse over dammen, som vel fortsatt påstår at corona har gått over. Han blir fullstendig latterliggjort for de svarene/påstandene, og det blir langt vanskeligere for ham å håndtere det faktiske problemet.

Jeg er glad i sunn fornuft, og det du skriver er i min verden sunn fornuft. Selvsagt skal han beskytte enkeltspillere, men når laget svikter må han åpenbart påpeke det. Hvis ikke mister han mye kredibilitet og troverdighet hos meg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev arni:

Bluemaster, enig Helt klart eneste riktige å gjøre!

Det kommer noe fornuftig ut fra denne kanten her en sjelden gang heldigvis? Fra deg også, av og til! ? Nå gleder jeg meg til neste kamp! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 timer siden skrev arni:

He, he du påstår han lyver til media! Klart han hadde sagt det var mye å snakke om i pausen osv hvis han virkelig mente det

Ok. Du vet. Gjorde vi noe som helst progresjon etter <pause praten>?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev greatone:

Ok. Du vet. Gjorde vi noe som helst progresjon etter <pause praten>?

Du har sett Oddbjørn prate med Jønsson etter kampen på stabak.no?  He,he der skjermer Janne Oddbjørn for sannheten etter din logikk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


57 minutter siden skrev Forza Stabæk:

Og hjemmesiden til klubben er ikke tilgjengelig for alle? La meg omformulere; Er vel samma f hva han sier offentlig? Tydelig at det som ble sagt i garderoben funka, og det er alt som teller. Jizez. 

Det er da samme f for deg om noen på forumet her mener at det gir mere kredibilitet og troverdighet å være ærlig evt kompetent nok til å si det alle andre ser og tenker også offentlig? Merkelig at du er så kritisk til de innspillene på et supporterforum. Selvsagt er det viktig hva treneren sier utad, i likhet med hva alle andre i klubben også kommuniserer. Dette er ganske grunnleggende PR/markedsføringsprinsipper. Der håper jeg klubben har en strategi.
Men, det er heldigvis lov å være uenig her! ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev smart:

Stopp denne absurde diskusjonen. Janne svarer helt greit i pausen og etter kampen.

Stop denne absurde diskusjonen.  Vi kan alle bare være enige om at Janne svarte ekstremt klønete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Latmann:

Stop denne absurde diskusjonen.  Vi kan alle bare være enige om at Janne svarte ekstremt klønete.

Strengt tatt viser vel innlegget til smart at ikke alle kan være enige om det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Latmann:

Stop denne absurde diskusjonen.  Vi kan alle bare være enige om at Janne svarte ekstremt klønete.

Deilig hvordan du parerer hersketeknikk med hersketeknikk? Eller for å dra en frekk sammenligning fra kampen: En dårlig første- hersketeknikk ble til en meget underholdende andre-hersketeknikk! ? God natt alle sammen og heia Janne, Stabæk og alle de andre utmerkede menneskene o og rundt Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Latmann:

Stop denne absurde diskusjonen.  Vi kan alle bare være enige om at Janne svarte ekstremt klønete.

Hvordan, ekstremt klønete? Og hvorfor skal jeg jeg være enig med deg og alle andre.. når jeg ikke er det? Søppla fikk et DRILLO mål tidlig i første omgang så parkerte de bussen. Vi prøver og komme igjennom klarer ikke det.. janne ser vi prøver. Helt godkjent 1. omg egentlig, alle som har spilt litt fotball vet kanskje hvordan det er å kjempe mot noen som ligger 11 mann i forsvar... i andre nailer vi det! Og diskusjonen her er hvor dum Janne var i pause intervjuet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


47 minutter siden skrev FranckTheBank:

Mod må snart stenge tråden. Utrolig at folk er misfornøyde etter en slik 2.omgang. careful what u wish for. Om janne går er vi fort nede i obos før vi vet ord av det. Håper  virkelig ikke han leser alt gnålet her inne 

Jeg tror nok bare folk her inne har ett sterkt ønske om at Janne og laget gjør det veldig bra, helst hele tiden! ? Umulig oppgave selvsagt. Uansett er denne diskusjonen veldig smal, bagatellmessig og en av de mindre interessante jeg har deltatt i. Ha en god lørdag også, også kan vi heller diskutere den spennende kampen som kommer imorgen i en riktig tråd

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev FranckTheBank:

Mod må snart stenge tråden. Utrolig at folk er misfornøyde etter en slik 2.omgang. careful what u wish for. Om janne går er vi fort nede i obos før vi vet ord av det. Håper  virkelig ikke han leser alt gnålet her inne 

Jeg håper verken Janne eller noen av spillerne leser noe av gnålet her inne. Både når vi er for positive, for negative, og for opphengt i detaljer. Jeg tror ikke det er godt for noen yrkesutøvere å lese så mange tilfeldige personers vurderinger av seg selv og sine prestasjoner.

Siden jeg var en av de som dro i gang denne "detaljen" mot Janne i denne omgang, så vil jeg bare poengtere at jeg ikke ønsker at han skal få sparken. Jeg ønsker bare at han skal fremstå med troverdighet i pause- og "etter kampen"-intervjuer.

Over-og-ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tok en titt på det. Molde og Sarpsborg borte følte man ikke for å ha noen avstemning. De 25 andre har gitt Bohinen 5, Vetlesen 4, Hanche-Olsen, Kassi og Lumanza 3, Edvardsen, Skytte og Solheim 2, og Normann Hansen 1.

Bohinen beste i fire siste kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


31 minutter siden skrev sexxes:

Tok en titt på det. Molde og Sarpsborg borte følte man ikke for å ha noen avstemning. De 25 andre har gitt Bohinen 5, Vetlesen 4, Hanche-Olsen, Kassi og Lumanza 3, Edvardsen, Skytte og Solheim 2, og Normann Hansen 1.

Bohinen beste i fire siste kamper.

Bohinen har faktisk kommet seg opp på 8 plass på VG børsen etter de siste sterke kampene. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - VIF fotball
×
×
  • Opprett ny...