Jump to content

Kamptråd: Stabæk - VIF fotball

Stabæks beste  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg var blant de heldige som ble trukket ut til å se kampen i går. Hadde jeg lyst? Nei. Gledet jeg meg? Nei. Gikk kampen på TV? Ja. Været? 2 varmegrader og pissregn. Etter så mange elendi

Artig med Piggy! Nå kommer det til å være mange etterpåkloke den ene eller andre veien etter kamp:    «Skjønner hvorfor han ikke har fått spille så mye, helt riktig av Janne.»  eller :

Oliver er mannen som kan skape noe for oss i dag. Men sitter med en følelse at Antonsson scorer sitt første i dag. 

Akkurat nå skrev bluemaster:

Copy paste fra forrige kamp og kampen før der og for hele sesongen. Janne, er du med oss? Vi vil ha utvikling i dette laget. Slutt å bortforklar!!

Han sier i pause intervjuet at han er fornøyd med 1 omgang...

Nå er vi gode! Flytter ballen raskere, og når man på død og liv likevel skal føre den ballen gjøres det med tempo! Og det er mange bevegelser samtidig. Antonsson fortjente den, har vært gjort mye bra bortsett fra avslutningene! Nå håper jeg på ketsjup!