Håvard 3,323 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Vi kom galt ut allerede før sesongen startet, med covid-smitte i troppen. Dette satte nok laget betydelig tilbake i store deler av sesongen. Jeg kjenner ikke til omganget av fysisk forfall grunnet mange med smitte, men det har de nok oversikt over i ledelsen. Når man så startet dårlig blir det følgefeil på følgefeil, mange nye spillere inn i sommer og ingen kontinuitet Nå må det ryddes og man kan sikkert starte med de som stjeler straffer og de som ikke opprettholder smittevern... 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,804 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Wiggen effekten! 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,268 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 27 minutter siden skrev @ringo: Wiggen effekten! Gratulerer med den ansettelsen! Takk og farvel til Wiggen. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
marbor 1,296 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Har vel aldri går bedre økonomisk, og tilsvarende dårlig sportslig i en viss periode.. På tide at JT går. 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,673 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 14 minutter siden skrev marbor: Har vel aldri går bedre økonomisk, og tilsvarende dårlig sportslig i en viss periode.. På tide at JT går. Tuller du? Mannen som nettopp har gitt oss en fantastisk stadion som definerer årene fremover. JT er den siste på lista som bør gå. Helt latterlig 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,804 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Ironi er en vanskelig øvelse på et fotballforum, men takk for forsøket Tobb - jeg fikk meg ihvertfall en god latter 😂🤣😂🤣😂 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,673 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 3 minutter siden skrev @ringo: Ironi er en vanskelig øvelse på et fotballforum, men takk for forsøket Tobb - jeg fikk meg ihvertfall en god latter 😂🤣😂🤣😂 Hahah tok faktisk ikke den. Godt det finnes litt humor her!😅 Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,268 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Jeg tror det han sier er at det er mye mer i en fotballklubb en bare en ny stadion. Link to post Share on other sites More sharing options...
enda en jævla islending 7,500 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Dårlig. Link to post Share on other sites More sharing options...
redbulltore 55 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 Alt dette snakket om at styret har bestemt hvem som skal spille, kan noen forklare det nærmere? I og med at det har kommet opp ett par ganger? Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,318 Share Posted December 12, 2021 Share Posted December 12, 2021 7 minutter siden skrev redbulltore: Alt dette snakket om at styret har bestemt hvem som skal spille, kan noen forklare det nærmere? I og med at det har kommet opp ett par ganger? Bare konspirasjoner ala QAnon Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts