Andreas 2,355 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Litt artig at noen nevner at Janne bør få sparken med 0-4 og 3 innbyttere som står for 3 mål og 1 assist. 44 Quote Link to post Share on other sites
odd 8,557 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Sjeldent det er så god stemning her på forumet av en skarve 4-0 seier på bortebane.. 29 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,445 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 2 minutter siden skrev sexxes: Er han 100%? Hvorfor er han med i troppen om han ikke kan spille 10 min ? Kunne tatt med Lundal og Vogt også i troppen isåfall da...... 0 Quote Link to post Share on other sites
kantmiss 51 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Kassi kan bli spart for å slippe en unødvendig skade i siste kamp på en spiller som lett blir skadet 6 Quote Link to post Share on other sites
smart 1,769 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Kanskje byttene er en takk til spillerne som skal ut... Også går det an å glede seg over en seier uten alle mulige konspirasjonsteorier! 13 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,445 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Sjukt digg å se at Piggy tar nivået fort ! 7 Quote Link to post Share on other sites
geirti 10,048 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Janne "komiske Ali" Jönsson: "vi er solide gjennom hele matchen". Herregud... 2 Quote Link to post Share on other sites
Mihawk 942 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Akkurat nå skrev nichb: Sjukt digg å se at Piggy tar nivået fort ! Ja! Dette var andre boller enn kampen i Bergen! Piggy er klar til å være førstevalg i 2021. 1 Quote Link to post Share on other sites
Slum 8,735 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Digg å avslutte sesongen med storseier. Vi hadde en tradisjon for en del år tilbake med å avslutte sesongen med storseier. Håper den tradisjonen er tilbake. 18 Quote Link to post Share on other sites
Øistein 1,051 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Herlig avslutning. 2021 blir en blaa sesong 0 Quote Link to post Share on other sites
FranckTheBank 1,222 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Janne hyll hyll ! Bare litt bekymra for at lumanza stikker 0 Quote Link to post Share on other sites
bluemaster 617 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Positivt fra kampen er Piggy, Normann, Oliver, Sandberg og Maatsen. Valsvik er også viktig. Bo er for glad i ballen, send den avgårde raskere så blir det bra. Hvor mange får vi beholde...? 0 Quote Link to post Share on other sites
asmats 173 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 DEILIG!!!!!! 0 Quote Link to post Share on other sites
Bjersk 309 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 28 minutter siden skrev nichb: Sjukt digg å se at Piggy tar nivået fort ! Det største feilgrepet Janne har gjort i år er å skyve Solheim inn og Øveraas på back i stedet for Piggy inn som stopper. Dette er rett og slett en skandale på så mange måter. 0 Quote Link to post Share on other sites
Bjornh 1,467 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Vi vet hvordan det gikk nå, jeg vet ikke om Piggy har vært mentalt klar tidligere år. Selv ikke etterpåklokskap er en eksakt vitenskap i dette tilfellet. 5 Quote Link to post Share on other sites
fexter 1,015 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Ser vi tegn til ny Hanche-Olsen i Piggy. 2 Quote Link to post Share on other sites
sexxes 2,329 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Vi havner på samme plass som i fjor, og scorer tre mål mer. Kun et tap mer enn serietoeren. Virkelig helt krise. Ellers oppsiktsvekkende lik tabell som i fjor. Unntaket er laget fra Oslo øst. 5 Quote Link to post Share on other sites
geirti 10,048 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 39 minutter siden skrev Slum: Digg å avslutte sesongen med storseier. Vi hadde en tradisjon for en del år tilbake med å avslutte sesongen med storseier. Håper den tradisjonen er tilbake. 2005 : 8-1 2006 : 5-1 2007 : 5-0 (i Drammen) 2008 : 6-2 (ja, jeg vet dette strengt tatt ikke var siste kampen, med dette føltes som den siste kampen, og med tanke på hvordan det gikk i de to neste fikk man inntrykk av at gutta også følte det sånn) Ahh, det var tider... 2 Quote Link to post Share on other sites
Bjersk 309 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 7 minutter siden skrev Bjornh: Vi vet hvordan det gikk nå, jeg vet ikke om Piggy har vært mentalt klar tidligere år. Selv ikke etterpåklokskap er en eksakt vitenskap i dette tilfellet. Han var nok ikke noe mindre mentalt klar før Yaw ble skadet. Dette handler om feil prioriteringer av Janne. Vi skal være glad han ikke ble mentalt klar for å dra et annet sted slik han ble fryst ut. Heldigvis ser alle nå at Stabæk er et helt annet lag med Ottesen, Valsvik, Pignatel og en Solheim i riktig posisjon, enn med Jonassen, Øveraas og en skadeplaget Yaw. Blir spennende å se hva vi gjør med den andre midtstopperplassen neste år. Akkurat nå er det Pignatel som er den eneste som er bankers midtstopper i 2020. Håper helsen til Yaw holder og at han får nok kamper i kroppen til å komme opp på 2019 nivå, men vi bør uansett se etter en ny stopper mtp hvor skadeplaget Yaw har vært i år. Hadde ikke gjort noe om det ble Valsvik. 1 Quote Link to post Share on other sites
manglerudgutt2507 390 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Verdt å merke seg i forhold til Kassi. Han viser ingen tegn til glede ved Stabækgutt-ropet. Klapper ikke, og synger ikke mens kapteinen vår brøler.. 0 Quote Link to post Share on other sites
Emilie23 591 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 1 minutt siden skrev manglerudgutt2507: Verdt å merke seg i forhold til Kassi. Han viser ingen tegn til glede ved Stabækgutt-ropet. Klapper ikke, og synger ikke mens kapteinen vår brøler.. Ja jeg la merke til det. Ingen reaksjon 0 Quote Link to post Share on other sites
nichb 3,445 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 1 minutt siden skrev manglerudgutt2507: Verdt å merke seg i forhold til Kassi. Han viser ingen tegn til glede ved Stabækgutt-ropet. Klapper ikke, og synger ikke mens kapteinen vår brøler.. Driver Janne opprydding i stallen? Hugo så Kassi? Om det er tilfellet så revner jeg..... 0 Quote Link to post Share on other sites
Emilie23 591 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Akkurat nå skrev nichb: Driver Janne opprydding i stallen? Hugo så Kassi? Om det er tilfellet så revner jeg..... Da gir jeg opp denne klubben tror jeg 0 Quote Link to post Share on other sites
odd 8,557 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Fun fact: Kun én kamp i årets Eliteserie har endt med en større borteseier enn det vi gjorde i dag. (Kanskje ikke overraskende at den ene kampen var Aalesund-Glimt..) 6 Quote Link to post Share on other sites
Peter 4,309 Popular Post Share Posted December 22, 2020 Popular Post Share Posted December 22, 2020 4 minutter siden skrev Emilie23: Da gir jeg opp denne klubben tror jeg Bra mentalitet, Emilie! Luc skadefri og i form er utvilsomt vår beste spiller. Det at han er sur i garderoben etter kampen (vanskelig å si om han er sur, men tydelig ikke veldig glad) er en indikasjon på at han er ekstremt spillesugen. Han er nok selvfølgelig glad for at vi vant 0-4, men han har lyst til å bidra på banen. Det å gi opp klubben fordi Luc kanskje er på vei ut er latterlig. Ingen her på forumet vet hvorfor han ikke fikk spille, men han har slitt masse med skader denne sesongen. Kampen i dag hadde i praksis «ingen stor betydning» og da ser jeg det på som helt greit at han ikke spilte noe og risikerte noe skader før neste sesongoppkjøring. 24 Quote Link to post Share on other sites
Emilie23 591 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 3 minutter siden skrev Peter: Bra mentalitet, Emilie! Luc skadefri og i form er utvilsomt vår beste spiller. Det at han er sur i garderoben etter kampen (vanskelig å si om han er sur, men tydelig ikke veldig glad) er en indikasjon på at han er ekstremt spillesugen. Han er nok selvfølgelig glad for at vi vant 0-4, men han har lyst til å bidra på banen. Det å gi opp klubben fordi Luc kanskje er på vei ut er latterlig. Ingen her på forumet vet hvorfor han ikke fikk spille, men han har slitt masse med skader denne sesongen. Kampen i dag hadde i praksis «ingen stor betydning» og da ser jeg det på som helt greit at han ikke spilte noe og risikerte noe skader før neste sesongoppkjøring. Han har vel ikke akkurat fått så mange sjanser etter han ble frisk? Må være noe Janne ser (eller ikke ser). Spennende om han blir mer satset på neste sesong eller reiser 0 Quote Link to post Share on other sites
Bolivar 690 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 Kassi har gjort glitrende ting for oss. Han er en smart spiller, men det er alltid vanskelig for en spiller å komme tilbake etter skader. Hadde det ikke vært for alle avbrekkene, tror jeg Luc ville vært en av ES aller beste spillere. Jeg ønsker han alt godt enten det blir hos oss eller i en annen klubb. Er ellers optimistisk for 2021. Legger ikke så stor vekt på resultatet i kveld, Godset var ganske svake. Likevel - aner at 2021 blir bra. Tror Jønsson fikk en del svar i kveld. 0 Quote Link to post Share on other sites
blaasoldat 4,227 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 1 time siden skrev Andreas: Her ser jeg for meg 2 scenarioer: 1. Det har vært møte og funnet ut at Lumanza og Kassi skal forlate klubben i vinter. 2. Lumanza og Kassi har vært enormt rævva på trening. Kan være så mange andre grunner! jeg tipper at Kassi har vært skadet 1/2 sesongen, vi avslutter på kunstgress uten stort å spille for og en vil derfor ikke risikere å slå opp skaden, men heller komme frisk inn i oppkjøring til ny sesong! Lumanza er som alle skjønner en humørspiller, han har slitt under Covid med restriksjonene som er. 0 Quote Link to post Share on other sites
bluemaster 617 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 1 time siden skrev Bjersk: Han var nok ikke noe mindre mentalt klar før Yaw ble skadet. Dette handler om feil prioriteringer av Janne. Vi skal være glad han ikke ble mentalt klar for å dra et annet sted slik han ble fryst ut. Heldigvis ser alle nå at Stabæk er et helt annet lag med Ottesen, Valsvik, Pignatel og en Solheim i riktig posisjon, enn med Jonassen, Øveraas og en skadeplaget Yaw. Blir spennende å se hva vi gjør med den andre midtstopperplassen neste år. Akkurat nå er det Pignatel som er den eneste som er bankers midtstopper i 2020. Håper helsen til Yaw holder og at han får nok kamper i kroppen til å komme opp på 2019 nivå, men vi bør uansett se etter en ny stopper mtp hvor skadeplaget Yaw har vært i år. Hadde ikke gjort noe om det ble Valsvik. Piggy er førstevalg til neste år håper jeg! Men han må definitivt ha rutine ved siden av seg, og ikke minst hodestyrke! En midtstopper til, om ikke Valsvik blir, er ganske åpenbart:-) 1 Quote Link to post Share on other sites
Emilie23 591 Share Posted December 22, 2020 Share Posted December 22, 2020 22 minutter siden skrev bluemaster: Piggy er førstevalg til neste år håper jeg! Men han må definitivt ha rutine ved siden av seg, og ikke minst hodestyrke! En midtstopper til, om ikke Valsvik blir, er ganske åpenbart:-) Vi leter etter ny midtstopper 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts