Jump to content

Recommended Posts

• Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Den så jeg ikke komme! Det store trenertalentet fra Obos går fra å være hovedtrener til å gå inn i trenerteamet vårt. Så vidt jeg har fått med meg er han sterk på analysebiten, som kanskje er et

Det blir tøft å snu dette på kort sikt, og å berge klubben i 2021 blir en formidabel oppgave. Kun Brann som ser ut som en klar dumpekandidat sammen med oss, så vi må virkelig se kjapp bedring for å ha

Grattis Eirik!   Nå får du gå inn til Tunold og Moe, banke neven i bordet og forlange de forsterkningene du ser at det er behov for. Du har ABSOLUTT ALLE supportere i ryggen når du gjør dett

Posted Images

Kanon signering! Her har vi en talentfull fyr som allerede har vist at «er du god nok er du gammel nok». Grorud har spilt veldig underholdende fotball og de har fått frem mye bra spillere under Kjønø.

• 2 months later...

Eirik nevnes som en mulig kandidat. 

Kanskje ikke rett tidspunkt å bytte jobb nå. Vet ikke hvor mye Stabæk måtte betale for å kjøpe han fri? 

Er det bare for å ha noen andre fine navn i saken?

«Andre kandidater

Andre aktuelle kandidater kan være KFUM-trener Jørgen Isnes og nåværende Stabæk-assistent Eirik Kjønø. Sistnevnte ble kjøpt fri fra jobben som hovedtrener for Grorud for bare to måneder siden.

Det har ikke lyktes VG å få en kommentar fra Isnes og Kjønø til denne saken.»

Link til saken: https://www.vg.no/sport/fotball/i/aP9g7M/bohinen-interessert-i-godset-jobben-jeg-staar-i-startblokken

Det virker jo som navn VG har tenkt på for seg selv? Kjønø må ha visst at han var såpass heit at han kunne bli kandidat for en eliteserieklubb som plutselig vil sparke trener. At det skjedde før sesongen er jo litt spesielt, men likevel. Tipper han er såpass bevisst på egen utvikling at han har vurdert det som riktig å få litt eliteserieerfaring med en etablert trener først.

34 minutter siden skrev @ringo:

Det er en spilletropp i Drammen det må ryddes skikkelig opp i, tviler på at det er noen up and comming trenere som er for keene på den jobben...

Sant, fort gjort så er man OBOS trener igjen i 2022..

4 minutter siden skrev SuperDungeonMaster:

Ja, det her var da voldsomt. Han hevder VIF har vært vanskelige å samarbeide med. Det kan sikkert provosere det, men herre jemini da!

Jeg hadde også hatt store problemer med å samarbeide med VIF.  

Voldsomme reaksjoner fra østkanten, men jeg skjønner heller ikke hvorfor Kjønø trekker det opp.  Det ordnet seg jo til det beste.  Grorud har fått en langt mer attraktivt klubb å samarbeide med 😎