Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

3 timer siden skrev mbh:

Hvorfor skulle spillere som ikke presterer under Kjønø i år, plutselig våkne opp som frelst i OBOS-ligaen neste år. Det forstår ikke jeg, men håper det er mulig likevel.

Forhåpentligvis så får vi fjernet ett par spillere som ikke beriker garderoben, heller forpester den! Da tror jeg hele laget får ett løft! At de begge to fortsatt er i klubben er for meg ett stort mysterium.

Apropos profesjonalitet vil jeg anbefale å se serien Hodet i Klemme om norske brytere. Det er toppidrett det. Hvilken idrettsmann i Stabæk rekker de gutta der til knærne i treningsiver og motivasjon? 
Fantastisk å se på hva noen mennesker er villig til å ofre for en karriere innen idrett. 

Der mister de altså tenner og blør på hver eneste trening og gleder seg til smerten. 

Alle spillerne i Stabæk skulle besøkt de gutta der på studietur!

3 timer siden skrev manglerudgutt2507:

Ligger rolig og kompakt i presset helt til Kjønø skriker oss frem i press, og vipps 0-1! Jeg gir deg dette målet Eirik!

Snakk om uttelling på åpningstaktikken. Null press og gjøre dem komfortable til man plutselig hogger til. Det så veldig bevisst ut.

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/nesten-dobbelt-sa-god-som-jonsson-men-fortsatt-ikke-godt-nok/663777!/

2021 sesongen.
Kjønø = 10 seriekamper = 11 poeng
Janne = 10 seriekamper = 6 poeng

Har vell ikke akkurat vært like motstandere, men uansett har STB tatt mer poeng under Kjønø enn med Janne. Siste tredjedel av sesongen inneholder en del vanskelige oppgjør på arket.. Men optimisten er tilbake hos mange flere nå og vi skal faeeen ikke rykke ned!

Akkurat nå skrev rykkinn:

https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/nesten-dobbelt-sa-god-som-jonsson-men-fortsatt-ikke-godt-nok/663777!/

2021 sesongen.
Kjønø = 10 seriekamper = 11 poeng
Janne = 10 seriekamper = 6 poeng

Har vell ikke akkurat vært like motstandere, men uansett har STB tatt mer poeng under Kjønø enn med Janne. Siste tredjedel av sesongen inneholder en del vanskelige oppgjør på arket.. Men optimisten er tilbake hos mange flere nå og vi skal faeeen ikke rykke ned!

Resten av saken handler om at Bjarmann sier at snittet må enda mer opp, Kjønø sier at det ikke er godt nok ennå og Jeppe Moe sier det er en helt annen stemning i garderoben nå enn for en uke siden! (sjokk). 

Jeg håper virkelig at den stilen/ taktikken/ matchplanen du praktiserer nå, er så langt unna det du ønsker av ditt fotballag at du egentlig rives i stykker innvendig. Da er vi i så fall flere som kjenner på det samme.

• 2 weeks later...

11 timer siden skrev Nr14:

Heia Fotball podcast med Eirik. Veldig bra, har litt x-faktor der. 

Veldig bra podcast med Eirik. Veldig morsomt å høre på hans filosofier og hva han har tatt med fra Skottland. 

Man er rimelig naiv om man tror at dette skal gå veien. Det er greit å være positiv, men det bør være mulig å ha et realistisk syn på situasjonen. Håper vi får se Kjønø som assistent igjen neste sesong. Han er overhodet ikke klar for denne oppgaven enda.

20 minutter siden skrev DerBomber:

Man er rimelig naiv om man tror at dette skal gå veien.

Enig. Kan umulig finnes mange eksempler på lag som har klart å hente inn hele 1 poeng på kun 8 serierunder. Egentlig rart vi gidder å stille til kamp i det hele tatt spør du meg.

1 minutt siden skrev Ace:

Enig. Kan umulig finnes mange eksempler på lag som har klart å hente inn hele 1 poeng på kun 8 serierunder. Egentlig rart vi gidder å stille til kamp i det hele tatt spør du meg.

?

Uheldig at det ikke går idag, men blir litt som mot Viking borte. Vi holder ikke distansen. Solbakken går ikke i presset på 1-1. Dårlig valg å sette han inn. 

3 minutter siden skrev FranckTheBank:

Solbakken går ikke i presset på 1-1. Dårlig valg å sette han inn. 

Bare sprøyt. Han går i press, men rekker ikke frem til Skaanes. Hvis man absolutt skal ta enkeltspillere for utligningen er det Wangbergs svake klarering som er nærmest.

Vi spilte taktisk smart mot ett høytflyvende Brann, som har mobilisert stort den siste tiden!

Synd vi ikke holdt helt inn, da hadde vi fått en skikkelig boost! 

Kjønø har fått ett lag til å bli mer kollektive og kjempe for hver ball, noe vi ikke var for 1/2 år siden.

33 minutter siden skrev arni:

Det taktiske dessverre ikke bra nok. De trente mye på å holde i ballen og ha gode pasninger før kampen, men denne 2 omgangen..

Denne og mange andre 2 omganger, skulle gjerne vært flue på veggen i garderoben pausen si..