Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden skrev arni:

Jeg synes treningen før Molde var slapp, men idag fikk Wangberg nok (Budstikka og Slum i spillertråd). Kjønø har vært på kurs både igår og idag

Herregud....... Det virker som om klubben ikke tok høyde for at han ikke hadde papirene iorden...noen hoder må rulle etter sesongen om ambisjonen var å beholde plassen... 

1 time siden skrev Joachim88:

Altså dette er så vanvittig å høre. Fy faen for en tegneserieklubb dette har blitt. 

Her får styret se å våkne opp. Når selv Joachim88 mener at vi nå har blitt en tegneserieklubb (altså ikke har vært det før), er det på tid å være bekymret.

Dette er jo en gladgutt som siden sommeren 2020 har skrevet det ene positive og engasjerende innlegg, og nå ser det ut som selv han har gitt opp. 

https://www.stabaek.no/forum/profile/4033-joachim88/content/page/5/?all_activity=1

På 21.6.2020 den 20.00 skrev Joachim88:

Idag kjenner jeg en flauhet over Stabæk jeg sjelden har sett maken til.

(Innlegget jeg siterte er slettes ikke så negativt som man skal tro. Det avsluttes nemlig med: "Den evt spissen vi nå signerer må vi treffe på eller så ser jeg ikke hvordan vi skal unngå nedrykk/kvalik til høsten, for det her holder ikke på noen nivåer." Og så rosende omtale av innsatsen til Erik Botheim og Marcus Antonsson er det jo sjeldent å lese!)

10 timer siden skrev Joachim88:

Altså dette er så vanvittig å høre. Fy faen for en tegneserieklubb dette har blitt. 

Kan dere utdype litt, er vi en tegneserieklubb, siden NFF har igjen sendt Kjønø på obligatorisk kurs i kritisk fase, i en uke med 3 kamper?

Eller er det Klubben og Kjønø sin skyld mener du @Joachim88?

7 timer siden skrev blaasoldat:

Kan dere utdype litt, er vi en tegneserieklubb, siden NFF har igjen sendt Kjønø på obligatorisk kurs i kritisk fase, i en uke med 3 kamper?

Eller er det Klubben og Kjønø sin skyld mener du @Joachim88?

Det er klubben sitt ansvar å sjekke ut hvilke kvalifikasjoner som trengs for å bli hovedtrener i eliteserien. Så ja dette ser bare helt tåpelig ut. Ganske sikker på at klubben var klar over at det kom til å bli kurs.

1 time siden skrev Joachim88:

Det er klubben sitt ansvar å sjekke ut hvilke kvalifikasjoner som trengs for å bli hovedtrener i eliteserien. Så ja dette ser bare helt tåpelig ut. Ganske sikker på at klubben var klar over at det kom til å bli kurs.

En kan si veldig mye om alt som er feil i klubben om dagen!

Men å forvente de er synske, det kan du faktisk ikke forvente. Det blir useriøst.

Tenker styret virkelig at denne mannen som ikke har bevist noe som helst, verken god fotball eller resultater, at han skal føre oss opp til eliteserien igjen? Styret har greid å drepe interessen for denne klubben fullstendig. De har sluttet å bry seg, og det har spillerne også! 

8 minutter siden skrev Stb_nostalgi:

Dette er IKKE det Stabæk vi er så glade i

De fleste ropene på forumet går på mer muskler og løpskraft på midtbanen, så må si jeg er usikker på hvor supportermassen står på dette temaet for tiden.

5 minutter siden skrev Ace:

De fleste ropene på forumet går på mer muskler og løpskraft på midtbanen, så må si jeg er usikker på hvor supportermassen står på dette temaet for tiden.

Var dette Kjønøs Liverpoolkamp? For nå ble jeg virkelig skremt, og det kalde gufset fra nedrykksspøkelset har flyttet inn i heimen. Man har jo alltids et håp, men nå er det jaggu blitt bekmørkt. Utad har det fremstått som om Kjønø ukritisk har fått alt han peker på. Det stemmer sikkert ikke, men musklene som etterlyses spiller for andre laget og råtner; Skytte, Høyland og Lumanza. Vi har ingen spisser som leverer, kanskje ikke så rart tatt i betraktning at det fremstår som om vi spiller uten offensive ambisjoner eller planer. Nå bør det brenne godt under bena på Kjønø. Er veldig spent på hvordan han og spillerne svarer på søndag mot FKH

Innrømmer til Nettavisen:

– Det svikter hos meg. Den (planen) er ikke tydelig nok formidlet og trent på. Det er først og fremst min feil. Strukturen er ikke bra nok. Det er kollektivt, det skyldes ikke enkeltspillere, sa Kjønø.

En del trenere (kanskje spesielt unge?) er veldig opptatt av analyse av motstander og kampplaner. Stabæk har tidligere alltid vært mest opptatt av eget spill (har mistet det litt de siste årene). Når man ikke har eget grunnspill/prinsipper offensivt og defensivt men blir for opptatt av å tilpasse laget og kampplan etter motstander, kan det gå veldig feil. 

Jeg synes det er mye urettferdig kritikk av Kjønø.  Størstedelen av feilen i år er at ledelsen ikke ville styrke stallen før langt utpå sesongen.  Da forsterkninger kom, var de delvis av middels standard, mens vi solgte Nusa som ledelsen garanterte ville være Stabækspiller ut sesongen. For å skjule sine feil, sparket ledelsen Jønsson, noe som bare økte problemene og i stedet for å finne en ny kvalifisert trener forfremmet man  assistentreneren på permanent basis, mens det er vanlig å la assistenttrener fungere mens en sjekker ut mulighetene. Fotballtaktikk er erfaringsbasert og Kjønø har ikke den nødvendige erfaring som trengs. Viktig er det likevel å huske at lagets standard betyr 85% og trener bare 15%. Ser gjerne Kjønø som assistent til neste år

1 time siden skrev Innkast:

Jeg synes det er mye urettferdig kritikk av Kjønø.  Størstedelen av feilen i år er at ledelsen ikke ville styrke stallen før langt utpå sesongen.  Da forsterkninger kom, var de delvis av middels standard, mens vi solgte Nusa som ledelsen garanterte ville være Stabækspiller ut sesongen. For å skjule sine feil, sparket ledelsen Jønsson, noe som bare økte problemene og i stedet for å finne en ny kvalifisert trener forfremmet man  assistentreneren på permanent basis, mens det er vanlig å la assistenttrener fungere mens en sjekker ut mulighetene. Fotballtaktikk er erfaringsbasert og Kjønø har ikke den nødvendige erfaring som trengs. Viktig er det likevel å huske at lagets standard betyr 85% og trener bare 15%. Ser gjerne Kjønø som assistent til neste år

"Viktig er det likevel å huske at lagets standard betyr 85% og trener bare 15%." 
Hva er kilden til disse merkelige tallene du stadig siterer?