Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

3 timer siden skrev arni:

“Janne hadde hattjobben i to år og fått mulighet til å bygge et lag. Likevel hadde laget en negativ utvikling, da særlig denne sesongen.”

Stabil øvre halvdel i 2020, negativt asså, xxx!

Ace sier da ingenting som er usant eller feil? Janne hadde virkelig en negativ UTVIKLING fra han kom, og særlig DENNE sesongen.

Janne v2

2019: 1,5p i snitt

2020: 1,3p i snitt

2021: 0,6p i snitt

Kjønø ligger forøvrig på 0,93p.

2019 og 2020 må sies å være lykkeland og godt trenerarbeid. Kjønø tømmer Nadderud og trener klubben ned i OBOS. De som ikke var fornøyd med topp 8 i 2020 og ville ha mer tiki t fotball, har sikkert lært en lekse!

2 timer siden skrev havardw:

Janne hadde virkelig en negativ UTVIKLING fra han kom, og særlig DENNE sesongen.

Janne v2

Sett gjerne opp en oversikt over hvilke spillere som står bak poengene i de forskjellige årgangene. Det er forskjell på å dirigere Dissimilis og Oslo Filharmoniske orkester. Grafen korrelerer med salgene. Man blir gjerne litt slapp etter årelating.

Nå har jeg begynt å kommentere meg selv, noe som nok er et dårlig tegn.

Gå inn på STB.guru og se hvilke spillere vi hadde på de forskjellige årgangene, og hvem som stod bak målene. Fra 2019-laget har vi kvittet oss med Boli, Hancke, Bohinen, Vetlesen, Demidov, Braaten, Askildsen, Børkeeie, Hernandez, Brynhildsen og Aga. Av disse, er det bare Hernandez, Børkeeie og Demidov som ikke scoret mål for oss den sesongen. Kall meg gjerne mer naiv enn den som mente vi burde bli blant de 6 beste denne sesongen, uten de ovennevnte. Jeg tror bare at de fleste trenere ville ha slitt med dette.

Det blir bare kjedelig å påpeke hvem som har latt det skje. Det nytter ikke å skylde på Bjarmann.

2019-laget ga 2.5 millioner i utbytte til aksjonærene. Noen av dem trengte nok pengene, mens andre kanskje hadde foretrukket sportslige resultater. Nå blir det spennende å se om de store gutta stiller opp i de vanskelige tidene som garantert kommer. 

5 timer siden skrev havardw:

Ace sier da ingenting som er usant eller feil? Janne hadde virkelig en negativ UTVIKLING fra han kom, og særlig DENNE sesongen.

Janne v2

Jeg ønsker meg tilbake til en trygg plass på øvre halvdel av tabellen som JJ ga oss sist sesong og synes diskusjonen om tiendedeler fra 19/20 er litt uinteressant. Som flere er inne på her inne er spillermateriellet mer vesentlig enn trener. At Kjønø foreløpig  ligger litt foran JJ i i poenggjennomsnitt spiller ingen rolle så lenge Brann og Horneland gjør det bedre enn oss og at vi nå med Kjønø er havnet bak Brann og er på direkte nedrykk, . 

3 timer siden skrev Forza:

Morsom lesing nå når man vet hvordan det gikk: https://twitter.com/StudioGlimt/status/1048994373902450695

bilde.png.460cfd58fbbaff4e7070ce2d9aff7f3d.png

Jeg er i hvert fall dritt lei årlig trener-skifte. Kanskje kan litt kontinuitet bære frukter etter hvert?

Har prøvd å kommunisere dette eksempelet noen ganger; Kjetil Knutsen sleit skikkelig en hel sesong før han fikk sving på sakene. 

Ikke gitt at Kjønø er god av den grunn, men vi må ha tålmodighet og kontinuitet for å kunne skape noe varig bra.

5 minutter siden skrev pogdkeslg:

Jeg var den første personen som snakket om Kjønø som Stabeks trener for et år siden.
Nå inviterer jeg ledelsen til å ta hensyn til den nye, lovende, forumanalytikeren Arni.

:)

Da har du et tungt ansvar😂

Har ukentlige meldinger med Espen Moe. Vi har tradisjon med veddemål!

Kjønø ble som kjent for noen uker siden fredet ut sesongen

Det ble sagt i det han signerte at i år blir en sesong der en skal forsøke å redde stumpene! Kjønø må få muligheten til å få en tropp som i hvert fall er trent til å holde 90 minutter, FØR en dømmer han nord og ned!

Per nå har han tatt over roret på Titanic, ETTER at de traff isfjellet.

Jeg støtter klubben, og den/de som til enhver tid bidrar til at klubben igjen kan bli et smil i norsk fotball. Kjønø har heller ikke overbevist meg, men det sier ikke så mye. Jeg håper imidlertid det er noen igjen som bryr seg den dagen prosjektet endelig er på skinner.

Sammenligningen med Norge og Solbakken er ikke så verst, etter gårsdagens festforestilling. Man måtte nesten være ansatt i TV2, eller være bestemoren til en av de norske spillerne, for å like det som foregikk på banen. Men, bare vent! Laget, og optimismen, er nok tilbake igjen om noen år.

2 timer siden skrev blaasoldat:

Det ble sagt i det han signerte at i år blir en sesong der en skal forsøke å redde stumpene! 

Hæ? Hvem sa det?

Han ble da ansatt for å redde plassen!

Klubben hadde da det som ambisjon ved ansettelsen! 

3 timer siden skrev arni:

Med Kjønø blir Nadderud tømt mer og mer. Ingen tegn til vinnerkultur..

En av hovedtingene Kjønø trakk frem ved ansettelsen var :

"Sakte men sikkert skal vi bygge et lag som skal underholde, lover treneren." 

Spent på når underholdningen starter si. For den trengs!! 

2 minutter siden skrev nichb:

En av hovedtingene Kjønø trakk frem ved ansettelsen var :

"Sakte men sikkert skal vi bygge et lag som skal underholde, lover treneren." 

Spent på når underholdningen starter si! 

Først må dødkjøtt bort!

Så må de være trent til 90 minutter! Så kan en starte med underholdning!

Det har blitt sagt at en skal redde plassen, noe annet hadde vært rart! Men tror du forstår, selv om du som regel later som det motsatte, at det laget vi har hatt i år har vært dårligere trent enn på lenge! Og spillergruppen har hatt noen som har ødelagt veldig mye på kort tid.

Det går fort å rive ned ett korthus, og lang tid å bygge det opp igjen…

13 minutter siden skrev nichb:

Hæ? Hvem sa det?

Han ble da ansatt for å redde plassen!

Klubben hadde da det som ambisjon ved ansettelsen! 

Helt klart, styret åpnet lommeboka så Kjønø fikk velge 11 nye spillere og en ny assistent trener. Trenden skulle snus

3 minutter siden skrev blaasoldat:

Først må dødkjøtt bort!

Så må de være trent til 90 minutter! Så kan en starte med underholdning!

Det har blitt sagt at en skal redde plassen, noe annet hadde vært rart! Men tror du forstår, selv om du som regel later som det motsatte, at det laget vi har hatt i år har vært dårligere trent enn på lenge! Og spillergruppen har hatt noen som har ødelagt veldig mye på kort tid.

Det går fort å rive ned ett korthus, og lang tid å bygge det opp igjen…

Joda daukjøtt må bort, men hvorfor har Kjønø godkjent å hente inn mer daukjøtt? Han har vært med i prosessen med alle signeringene siste vindu... Dårlig trent ja, men det sies at Kjønø styrte mye av treningene fom han kom. Hvorfor sa han ikke ifra selv som assistent? Anyway, får håpe Kjønø lærer seg å lære fort av egne feil, for der har han mye å jobbe på (spes. det taktiske) 

Det er også jævli  kjipt å bygge et skjevt korthus med et dårlig fundament... 

17 timer siden skrev nichb:

Joda daukjøtt må bort, men hvorfor har Kjønø godkjent å hente inn mer daukjøtt? Han har vært med i prosessen med alle signeringene siste vindu... Dårlig trent ja, men det sies at Kjønø styrte mye av treningene fom han kom. Hvorfor sa han ikke ifra selv som assistent? Anyway, får håpe Kjønø lærer seg å lære fort av egne feil, for der har han mye å jobbe på (spes. det taktiske) 

Det er også jævli  kjipt å bygge et skjevt korthus med et dårlig fundament... 

Du skal ikke undergrave Covid-19 utbruddet i troppen som påvirker formen og troppen fortsatt.

Og det daukjøttet vi prater om, det har vært i klubben, samt hentet av folk opp i systemet! De som ikke klarte å være hjemme under klubbens karantene en gang! Og når en av de attpåtil får spille, fordi det er lagt så mye penger i overgangen!

Da kan vi sitter her å mene ditt og datt! Det jeg skal frem til er, vi må rydde opp, fra topp, støtteapparat og i spillertropp!

Hver og en spiller må inn på teppe, i ren B/G stil, har du ikke lyst til å ta deg selv i nakken! Så kan du få vite hvor døren er! Dette MÅ skje før første trening i året 2022.

De 2 jeg nevner over, de tar jeg som en selvfølge at er borte fra laget da! Sammen med Wiggen.

1 time siden skrev arni:

😂Naivt! Du tror ikke alle spillerne vil love å gi alt i en slik samtale?

Sammy er forøvrig en av de mest seriøse på treningene jeg har sett.

Hadde bare trenerstaben vært like seriøse...

Om du er litt menneskekjenner så klarer du å gjennomskue slikt!

Botheim var på vei ut fra Glimt, tidlig! Ble stilt krav til i en slik samtale, og resten er jo historie.

Så har vi Skytte da, synd han har brukt nesten hele sesongen på å bli seriøs på feltet! Synd han fortsatt er så useriøs utenfor. Han er en av 2 spillere jeg vil ha langt bort fra klubben.

Skytte har vært god og seriøs på treningene lenge. Med fysikken og god pasningsfot blir han viktig i OBOS ligaen.

Kjønøs uklare meldinger til spillerne på trening er verre. De unge ser ut til å slite mest. Så har da vel ingen av dem, bortsett fra Veum, utviklet seg siden sommeren

2 timer siden skrev blaasoldat:

Du skal ikke undergrave Covid-19 utbruddet i troppen som påvirker formen og troppen fortsatt.

Og det daukjøttet vi prater om, det har vært i klubben, samt hentet av folk opp i systemet! De som ikke klarte å være hjemme under klubbens karantene en gang! Og når en av de attpåtil får spille, fordi det er lagt så mye penger i overgangen!

Da kan vi sitter her å mene ditt og datt! Det jeg skal frem til er, vi må rydde opp, fra topp, støtteapparat og i spillertropp!

Hver og en spiller må inn på teppe, i ren B/G stil, har du ikke lyst til å ta deg selv i nakken! Så kan du få vite hvor døren er! Dette MÅ skje før første trening i året 2022.

De 2 jeg nevner over, de tar jeg som en selvfølge at er borte fra laget da! Sammen med Wiggen.

Joda, stiller meg bak det du skrivet 100%

Men...Kjønø som hovdtrener neste år har han bevist at han ikke er klar for mtp gjentakende grove tatiske feil kamp etter kamp (kan ikke skylde på spilermaterialet der). Kjønø bør gå skolen han også. Jeg tror han vil være mer rustet som hovedtrener i eliteserien etter noen år som assistent først. Si senarioet neste år at vi ligger midt på tabellen halvspilt i Obos, skal han fortsette eller sparkes?

Vi bør bruke tid med Kjønø som med unge spillere, altså utvikle han. Da får vi igjen for kontinuitet rundt han også. Da kommer vi til å få mye mere igjen fra Kjønø ellers så kan han fort havne i en annen klubb allerede iløpet av neste sesong om han mislykkes igjen...

Igjen, Jokke Persson inn som hovedtrener og Kjønø tar plassen til Wiggen !