Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

1 minutt siden skrev Torjus:

Gi en god grunn

Helt enig at denne mannen har mye å gå på, særlig på det taktiske ila kampen. Men har veldig tro på at han lærer av en slik sesong og at han har veldig mye fotball og kunnskap i seg. Mener spillertroppen er den største grunnen til at vi rykker ned, ikke treneren

Akkurat nå skrev Bjornh:

Skal gutten bli med videre må han kaste silkehanskene og bli mann! Tror ikke det er i dag vi bør ta noen avgjørelse, i så fall hadde han stått nære til å følge Skytte og Azemi ut døra..

Azemi skal ingen steder. Å stjele straffer er ikke alvorlig nok i seg selv. Skytte har han forsøkt å fryse ut, men vi rykket ned likevel. 

5 minutter siden skrev tobb:

Helt enig at denne mannen har mye å gå på, særlig på det taktiske ila kampen. Men har veldig tro på at han lærer av en slik sesong og at han har veldig mye fotball og kunnskap i seg. Mener spillertroppen er den største grunnen til at vi rykker ned, ikke treneren

Jeg er enig! 
Gi Kjønø en vinter til å bygge en spillerstil og ett lag uten disse spillerne som har ødelagt laget og klubben fra garderoben! Spillere som styret har krevd skal spille!

Jeg tror Kjønø har det som skal til, jeg tror han kan bygge oss til å bli noe stort! Men da må han også få muligheten til det, og ikke konstante kjepper i hjulene og føringer…

6 minutter siden skrev blaasoldat:

Jeg er enig! 
Gi Kjønø en vinter til å bygge en spillerstil og ett lag uten disse spillerne som har ødelagt laget og klubben fra garderoben! Spillere som styret har krevd skal spille!

Jeg tror Kjønø har det som skal til, jeg tror han kan bygge oss til å bli noe stort! Men da må han også få muligheten til det, og ikke konstante kjepper i hjulene og føringer…

Hvorfor har du troen på han? Grorud gjør det bedre uten han. Vi spiller elendig kynisk fotball med han. Han har tilnærmet 0 erfaring fra toppfotballen som spiller og trener . Bare lurer 

Kjønø out.. Står på mitt. Skulle det ende med direkte nedrykk så må han gå.. Det gjorde det. Nedrykket er fullt fortjent, kampen i dag gir meg lite motivasjon over at Kjønø er mannen som skal skyte oss tilbake til Eliteserien.. Tamt, planløst, umotivert og kjedelig. Sånn har det vært sinnsykt mange ganger i år. 

Alt annet enn DIREKTE OPPRYKK er godt nok, Kjønø er nok ikke mannen for det. Det så vi alle i dag. Takk for instatsen, men Stabæk fortjener bedre og det gjør faen meg Stabæk Support som har vært fantastiske i år. 

1 minutt siden skrev TorgeirB:

Hvorfor har du troen på han? Grorud gjør det bedre uten han. Vi spiller elendig kynisk fotball med han. Han har tilnærmet 0 erfaring fra toppfotballen som spiller og trener . Bare lurer 

Den kyniske fotballen er ikke noe han ønsker. Det er et resultat av at han tok over et lag utenfor stupet. Selvfølgelig må man da spille kynisk

2 minutter siden skrev TorgeirB:

Første intervju med Kjønø fortalte han hva han ønsket for klubben! Men at han nå måtte starte å prøve å redde laget fra nedrykk!

vi har hatt noen spillere som spilte mye i våres/sommer på instruksjon fra ledelsen, som var opptatt av å være på Fest i lockdown! Som også har Ødelagt i garderoben!

Kjønø sine tanker og visjoner om fotball spiller på samme som Kjetil Knudsen, men han får det ikke til uten støtte og rette forhold! Det gjorde ikke Knudsen i starten heller…

Forferdelig kveld. Kjønø virker som en hyggelig fyr, men vil bare ha han som assistent. Hvorfor i all verden var det ikke foran årets viktigste kamp  avklart skikkelig overfor ALLE spillerne hvem som skulle ta straffe ? Vi virket på mange måte uforbredt på mye i kveld.

43 minutter siden skrev Crispo11:

Kjønø tok over en råtten spillertropp i nedrykkstrid. At fokus har vært på å forsøke å tette igjen fremfor finspill troppen ikke behersker er forståelig. Er villig til å gi han en preseason og lavere divisjon til å sette ett eget spill. 

Overtok en råtten tropp er vel ikke helt riktig - det kom mange nye spillere etter at Kjønø overtok. 

Jeg håper Kjønø blir, det er nå tiden er kommet for han. Vi skulle bare beholdt Janne ut sesongen og evt litt lenger så Kjønø kom mer inn i laget og stallen.

Man kan ikke kjøpe seg til gull, sånn som RBK alltid prøver, RBK prøver må å få Rekdal til å overta som trener for RBK og "stjele" han fra Hamkam.

Stabæk gjør mye rett, men har rotet voldsomt med spillere i år, har det ikke vært over 30 spillere i år i ellver`n, mener jeg har hørt noe om det og med 30 spillere ut og inn så får man ikke noen sikkerhet, trygghet, kontinuerlighet eller erfarenhet i laget dessverre. Man er avhengig av en ryggrad på 6-7 mann mener jeg da. Der er det vel bare Edvardsen, Amankwah og Sandberg jeg har sett i år også kom Haugen og Wangberg inn og gjorde en god figur. Og det er vel det jeg ser.

2 minutter siden skrev Innkast:

Overtok en råtten tropp er vel ikke helt riktig - det kom mange nye spillere etter at Kjønø overtok. 

Vel, det var en haug av spillere som underpresterte, spisser som overhodet ikke så målfarlige ut, og en duo som tok fotballen særs lite seriøst. Kom inn spillere som hevet laget, ja. Men majoriteten her trengte tid på å spilles i form, og har ikke kunnet bidra fra dag en eller stabilt. Med opprydning i stallen, blanke ark, og motiverte spillere har jeg troa på at Kjønø kan lede oss opp igjen, og holde oss der. Med en egen positiv spillestil.

Kjønø har vært her i hele år. Som assistent så vi svake ut og som hovedtrener egentlig akkurat det samme. Og allikavel mener folk han er rett mann. Altså det er umulig å forstå, helt umulig. Han snakker mye som høres fint ut, men på banen er det bare ræl hver kamp. Etter å ha sittet 6 måneder som sjef så ser jeg egentlig ingenting laget har blitt bedre på. Han må vekk, og det må inn en trener med pondus og respekt. Kjønø er ingen Nagelsmann, og det virker det som folk ikke forstår. 

7 minutter siden skrev Slum:

Han skal ha for å stille opp på Blaa og svarer på alle mulig gode og idiotiske spørsmål nå.

Han har vel ikke noe valg. Flau sesong og et helt unødvendig nedrykk.. Vet at jobben henger i et veldig tynn tråd. 

Forhåpentligvis er han ferdig som hovedtrener, alt annet ville vært veldig merkelig.

Akkurat nå skrev joakkkim:

Jeg tror ikke Kjønø er problemet. Når vi gikk for han visste vi at nedrykk var en stor mulighet. Han er ikke minst billig. 

Kjønø bør bli.

Han ble ansatt fordi styret mente at endringer måtte skje. Det å ligge på 15 plass er selvfølgelig ikke godt nok. Og at Stabæk ikke skal rykke ned. Og hva skjedde?

Slutt med det tullet her nå, selvfølgelig skulle vi ikke rykke ned!! Kjønø er ikke god nok, og må gå. Treningene har åpenbart ikke vært gode nok, kamplanene det samme, og det å motivere spillerene ser man han ikke klarer. Han sliter også med å gjøre riktige grep underveis i store deler av kampene i år. Ingangen til kampene er ofte ok, men ikke mer enn det. Lag oppstilligene også ofte merkelige. 

Skulle Kjønø bli, så ses man fortsatt på Nadderud. Stabæk Fotball alltid først, men ville vært veldig skuffende og overaskende om vi starter runde 1 av neste sesong med han som hovedtrener.

Takk for innsats, men dette nedrykket var unødvendig. Og jeg mener Stabæk som klubb kan få en betraktlig bedre og erfaren trener til å lede oss tilbake til Eliteserien neste sesong.