Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

1 time siden skrev arni:

Kan ikke ha fått gjennomslag for ideene sine under Jønsson da!? Rimelig løsning rent økonomisk

Er ikke dette planlagt? Selv om trenerbytte kom tidligere enn forventet. Positiv til litt ungt og nytt på trenersiden også. Og mannen har erfaring.

Full støtte, dette blir bra. Full støtte også hvis det lugger i starten for jeg er 100% sikker på at laget vil være på riktig vei. Håper på litt "flyt" i starten. Gode muligheter fremover. Bjarmann bekreftet at de ønsker Aga.

2 minutter siden skrev @ringo:

La oss håpe det - men nå synes jeg det er unfair å sette Kino i samme kategori som Skytte.

Ja sorry. Stor forskjell i vilje og motivasjon der..

1 minutt siden skrev joakkkim:

Jeg tror feil mann gikk. Den pressekonferansen viser hvor energifattig Torgeir er. Totalt uinspirerende.

Feil mann var det definitivt ikke. Spørsmålet må i så fall være om det var flere som skulle gått. 

Gratulerer Eirik! Var vel dette vi fleste regnet med, men er veldig glad vi gjorde akkurat dette. Har stor tro på dette, og enda mer etter pressekonferansen. Vi trenger absolutt en som er klar og tydelig i hvordan vi skal spille og fremstå på banen. Agressivitet, høyt tempo og "blø for drakta" er veldig deilig å høre det vil bli satt fokus på, for det er akkurat det vi trenger.

Nei dette her gleder jeg meg til!

35 minutter siden skrev M-A-N:

Klubbens medieavdeling må komme på banen å være med å bygge opp dette prosjektet, og håper budstikka slenger seg på. Her må man bygge opp Kjønø som en profil!

Veldig mye klokt her, MAN, jeg vil bare utheve den her litt mer enn det du gjorde.

Moderne toppfotball er ikke bare idrett, det er også vanvittig mye PR!!

13 minutter siden skrev geirti:

Veldig mye klokt her, MAN, jeg vil bare utheve den her litt mer enn det du gjorde.

Moderne toppfotball er ikke bare idrett, det er også vanvittig mye PR!!

Ja, det er utrolig viktig, særlig med det som ser ut som en døende interesse blant folk og publikum. 

Dette tror jeg blir skikkelig bra! Kjønø må tid og rammeverk til å bygge sitt eget. Det tror jeg han får. Mulig det er for sent for denne sesongen men vi bygger langsiktig. La oss puste med magen og se lenger framover nå.