Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

Helt greit intervju. Det ligger noe uforløst bak et litt knytt ytre. Nå må EK og TB får jobbe med spillerlogistikk UTEN innblanding av styret og administrasjon annet enn sette rammer i kroner. JT og resten av styrene får holde seg LANGT unna det sportslige. Der har de bevist sin inkompetanse for åpen scene. Dette betyr at styret bør ta selvkritikk på prosessen med Skytte og EK har full backing på at Skytte ikke spiller mere 1 lags fotball så får heller Moe stå frem å innrømme ar det var en tabbe å hente han tilbake fra Glimt. Det betyr at hvis dette ikke løses minnelig så har vi Norges høyest lønnede 2 lags spiller i 2 år til og han burde spille med en drakt med undertittel Sponset av SF ASA

Helt greit intervju og legger ikke skjul på noe. Jeg har troen på at Kjønø skal få en hel sesong med preseason bak seg. Da kan han som han sier sette sitt preg på spillet. Men det må forsterkes med spillere som man vil trykke til brystet enn lånespillere som blir en halvsesong eller spillere som laffer rundt på banen. Det er ikke det vi vil se og trykke til brystet.

Tb bør absolutt gi mer rom for å hente inn spillere og det må skje kjapt slik at vi kan spille de inn og få til vår spillestil. Det må bli pri en. Ellers må man ha bedre dialog med akademi og få opp unge gutter.

Spent på Kjønø og skal gi han en sesong, men kan fort få imot om det ikke gir gode resultater umiddelbart. 

"gled dere: Om kort tid kommer det ærlige en til en-intervjuer med Torgeir og Eirik,"

Det stod ikke på innsalget, men..

Som Ace ville ha sagt, så sa ikke Eirik annet enn det man kunne forvente at han skulle si. (Hva skulle han ellers liksom si?)

Skal vi tippe at det kommer noe tilsvarende fra Torgeir? "Jeg forstår godt frustrasjonen til alle som er glad i Stabæk." - "Jeg er topp motivert til å stå på for å få klubben opp i eliteserien, der den hører hjemme."

Den som er opptatt av blod, bør nok kjøpe en god biff på Meny. Her blir det nok business as usual fremover.

1 time siden skrev duckster:

Skulle gjerne likt å høre mer om hva den tydelige stilen vi skal få går ut på..

Ja takk, det er jeg også interessert i. Vi har hatt mer enn tydelig nok stil de siste årene allerede, ligg lavt på egen sekstenmeter og spark så fort eller langt dere klarer mot motstanderens mål og løp etter.  Eller hurtig angrepsspill i lengderetning som noen sentrale klubbskikkelser har kalt det. 

Før dette startet så hadde vi ordentlig Stabækfotball, med ballspill, masse sjanser, og tekniske detaljer som også andre lags  supportere lot seg sjarmere av. Har føltes som en fjern drøm i noen år nå og lengter som bare det etter å komme dit igjen, men blir vrient å vippe bodø ned fra den tronen på en stund tror jeg. 

Virket skuffet over kondis testen. Nokså vanlig når treneren beholdes etter nedrykk, men gutta kunne vist mer respekt og brukt ferien bedre treningsmessig

2 timer siden skrev kuk:

For meg så poengterer intervjuet noe av utfordringen til Kjønø: Er veldig utydelig på en veldig tydelig måte. 

Gått i skole hos Høgmo?

Mye skryt av de gode treningene i podcasten! Så får vi kalibrert kvaliteten mot Fugla imorgen, kombinasjonen av kompleks fotball og unge spillere er interessant...

Som Espen Moe sier:

- Styret og jeg har klokketro på Eirik Kjønø. Han er en god trener og han kommer til å bli en enda bedre trener fremover. Vi tror at han er rett mann til å ta oss opp til Eliteserien igjen. 

6 minutter siden skrev arni:

Som Espen Moe sier:

- Styret og jeg har klokketro på Eirik Kjønø. Han er en god trener og han kommer til å bli en enda bedre trener fremover. Vi tror at han er rett mann til å ta oss opp til Eliteserien igjen. 

Men unngår å nevne HVORFOR de mener dette.

2 minutter siden skrev FMKristian:

Taktisk lurt å legge spørsmålsrunden til Kjønø, før treningskampen, og ikke etter. 

Burde få en runde til.

Tipper på noe ala: Vi var fryktelig dårlige, dette skal ikke gjenta seg..

Det er jo det samme pisset og svadaen som kommer uansett da. «Vi er for dårlig» «vi er ikke der vi skal være»

jeg fatter ikke at hovedpri i løpet av desember og januar ikke har vært å få på plass stallen - så man kunne brukt treningskampene på det de er til for - spille inn lag og roller.

Jeg tror kanskje styret lider litt av samme tankesett som meg. Vi vil så veldig gjerne se at Kjønø lykkes. En ung trener med nye ideer som matcher godt med en ung stall. 
Dessverre har jeg ikke egentlig sett noe fotballmessig som tyder på at Kjønø skal få det til. Forskjellen er at jeg kan leve med håpet men det kan ikke styret. Hvis klubben skal overleve.

Vi får krysse fingrene for Kjønø og håpe på at dette blir bra til slutt.

2 timer siden skrev PKhelten:

Jeg tror kanskje styret lider litt av samme tankesett som meg. Vi vil så veldig gjerne se at Kjønø lykkes. En ung trener med nye ideer som matcher godt med en ung stall. 
Dessverre har jeg ikke egentlig sett noe fotballmessig som tyder på at Kjønø skal få det til. Forskjellen er at jeg kan leve med håpet men det kan ikke styret. Hvis klubben skal overleve.

Vi får krysse fingrene for Kjønø og håpe på at dette blir bra til slutt.

Jeg er ikke enig. Hadde de ønsket at Kjønø skulle lykkes ville de lært av sine feil. 20 prøvespillere og 10 jr spillere er ikke veien å gå i pre-season, som @Stephanois_ skriver, må vi bruke pre-season på samspill, struktur og kjemi.. Ikke en haug spillere som sannsynligvis ikke spiller en brøkdel av matchene..

Dette er sånn vi har holdt på de siste ti årene, og det begynner å bli jævlig frustrende at vi alltid starter hengende langt bak alle andre..