Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden skrev Posse:

Jeg tror ikke det i realiteten er mulig å være uenig heller...

Så sant, Goes without saying.. Svært viktig imorgen, krysser alt👍

18 minutter siden skrev Posse:

Jeg tror ikke det i realiteten er mulig å være uenig heller...

Nei det var et slik «no shit - Sherlock» øyeblikk…

4,5 time spilt på Nadderud og EN scoring i riktig mål! Må forhåpentligvis snart være mulig å sette sammen et spill som kan glede publikum

Gi han tid ble det sagt. Hvor lang tid skal Kjønø få før vi bedømmer, egentlig? 

Nå har han fått en preseason, ligaens beste stall, ny assistenttrener som han valgte selv. Men allikevel så er vi middelhavsfarer i Obos! Når er nok, nok? 

Har vært "team Kjønø" hele veien til nå, vært en av de som har sagt gi han tid, osv. Men, klarer han ikke å motivere gutta nok til å dominere Grorud, hjemme, på 16.mai, med den tiden han har fått til nå, med den troppen vi har, da revurderer jeg sterkt meningen min.

Det vi viste i 1.omgang er totalt uakseptabelt. Rett og slett. Så får vi se hva 2.omgang bringer nå.

Akkurat nå skrev Mikkel:

Det er ikke Kjønø sin feil at det bommes og brennes på 100%sjanser og på åpen kasse.  

Leder han ikke treningene lenger?

2 minutter siden skrev Mikkel:

Det er ikke Kjønø sin feil at det bommes og brennes på 100%sjanser og på åpen kasse.  

Nei, men innstillingen til laget er hans ansvar.

3 minutter siden skrev arni:

Leder han ikke treningene lenger?

Det er ikke Kjønø sin feil at det bommes og brennes på 100%sjanser og på åpen kasse.  

Akkurat nå skrev Mikkel:

Det er ikke Kjønø sin feil at det bommes og brennes på 100%sjanser og på åpen kasse.  

Han styrer ikke lenger hva det trenes på?

Akkurat nå skrev arni:

Han styrer ikke lenger hva det trenes på?

Han har sikkert trent Krogstad til å sette ballen en halv meter ut mot åpen kasse jo.

3 minutter siden skrev Mikkel:

Nei, Hallo! Dette skyldes nok de triste og kritiske supporterne her på forumet. Kjønø har da selvfølgelig inget ansvar

Akkurat nå skrev kuk:

Nei, Hallo! Dette skyldes nok de triste og kritiske supporterne her på forumet. Kjønø har da selvfølgelig inget ansvar

Han kan ikke ta ansvar for håpløse valg forran kasse, og elendige avslutninger. Det er individuelle prestasjoner og tilfeldigheter.

Skal Brenden Rodgers ta ansvar for at Gerrard sklei og mista ballen mot Chelsea? 

Akkurat nå skrev Mikkel:

Skal Brenden Rodgers ta ansvar for at Gerrard sklei og mista ballen mot Chelsea? 

Om jeg ikke husker feil, så gjorde ikke Gerrard det 5 ganger hver kamp i 38 serierunder..

1 minutt siden skrev arni:

Sakker akterut i kampen om opprykk. Må være en av OBOS ligaens svakeste kampplaner idag

Vi klarer playoff. Det er jeg rimelig sikker på. Vi har muskler til å forsterke i sommer også. Men vi rykker ikke opp gjennom playoffen. 

Og da må Kjønø, Bjarmann og co gå. Bjarmann gjør samme feilen som i fjor. Ser ikke hvor svak troppen er før serien er halvspilt. 

3 minutter siden skrev FranckTheBank:

Vi klarer playoff. Det er jeg rimelig sikker på. Vi har muskler til å forsterke i sommer også. Men vi rykker ikke opp gjennom playoffen. 

Og da må Kjønø, Bjarmann og co gå. Bjarmann gjør samme feilen som i fjor. Ser ikke hvor svak troppen er før serien er halvspilt. 

Muskler til å forsterke?