Anders C 6,036 Share Posted June 29 Share Posted June 29 Godt levert! 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ingo 8,392 Popular Post Share Posted June 30 Popular Post Share Posted June 30 Hyggelig med en uforbeholden og unison hyllest til Kjønø, trenerapparatet, spillerne, folket på Brakka, styrene i klubb og AS etter gårsdagens cupfest. Jeg håpet at mange av dem som har vært mest kritiske, kanskje ville være de mest fornøyde nå, men det er tyst som i graven. Anders C har gratulert, resten av dem som mener at Kjønø må gå hver gang Ottesen slår et dårlig innlegg eller Fitim skyter utafor, har skrudd av PC'en dessverre. Fasit for Stabæk Fotball herrer 2022 så langt ser sånn ut: 15 obligatoriske kamper (serie og cup), ett tap. 11 serierunder i OBOS, fire baklengs. Klart flest sjanser i alle kamper, mye utur, noe udyktighet, men når statistikken er slik jeg gjenga den nå, MÅ det løsne. Det gjorde det så avgjort i går. På nivå med 18-0 mot Vestfossen i første cuprunde i 2008. Stabæk Fotball kvinner er i kvartfinale mot Avaldsnes som vi kommer til å vinne. Da er det bare å ha litt flaks med trekningen av semifinalen, så er vi på Ullevål igjen! Har vi noen gang hatt en verre sesongstart? Nå må vi juble frem tre veldig viktige poeng mot Mjøndalen på søndag. Stabækfansen har nesten vært bedre borte enn hjemme i år. La oss rulle over 3050! 25 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,906 Share Posted June 30 Share Posted June 30 Herlig med en reklamemann som jobber videre etter fylte 67👍😊 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ingo 8,392 Share Posted June 30 Share Posted June 30 Du blir ikke kvitt meg å lett, Arni 😉 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,906 Share Posted June 30 Share Posted June 30 1 minutt siden skrev ingo: Du blir ikke kvitt meg å lett, Arni 😉 Herlig ingo! Du jinxa litt før Sarp ifjor høst, men håper du får rett om Mjøndalen👍 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 936 Share Posted June 30 Share Posted June 30 Det var veldig gledelig med en slik seier, vi spilte bra og vi var godt forbredt. Cupen 4 runde er kult. Gratulerer til trener teamet og Kjønø. Men vi har vært her før, den hjemme formen må vi få gjort noe med. Det har aldri vært lettere for lag å hente poeng fra oss på hjemmebane. Sett ut i fra hvordan nivået i Obos er og hvordan lag rundt oss spiller så bør vi ligge i nærheten av Brann og ikke på 4 plass. Svakheten, det er Kjønø og hvordan han har satt opp laget samtidig hans evne til å endre på kamper spess på hjemmebane. Dette er uansett min mening, om folk mener noe annet så får dem stå for det. Rykker vi direkte opp så er jeg den første som gratulerer Kjønø, fordi da fortjener han ros og da henger jeg meg fullt på prosjektet. La oss håpe det går veien og vi alle kan feire opprykk senere i år En seier mot MIF i fritt fall og så en sikkelig hjemme seier Stjørdals-Blink som har alt annet enn fotball å tenke på, hadde vært fantastisk og VIKTIG, spess før Brann kampen. Det kan sette oss opp for en morsom sommer og høst. Da kommer folk på kamp! 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Peter 5,507 Popular Post Share Posted June 30 Popular Post Share Posted June 30 11 minutter siden skrev stbS: Det var veldig gledelig med en slik seier, vi spilte bra og vi var godt forbredt. Cupen 4 runde er kult. Gratulerer til trener teamet og Kjønø. Men vi har vært her før, den hjemme formen må vi få gjort noe med. Det har aldri vært lettere for lag å hente poeng fra oss på hjemmebane. Sett ut i fra hvordan nivået i Obos er og hvordan lag rundt oss spiller så bør vi ligge i nærheten av Brann og ikke på 4 plass. Svakheten, det er Kjønø og hvordan han har satt opp laget samtidig hans evne til å endre på kamper spess på hjemmebane. Dette er uansett min mening, om folk mener noe annet så får dem stå for det. Rykker vi direkte opp så er jeg den første som gratulerer Kjønø, fordi da fortjener han ros og da henger jeg meg fullt på prosjektet. La oss håpe det går veien og vi alle kan feire opprykk senere i år En seier mot MIF i fritt fall og så en sikkelig hjemme seier Stjørdals-Blink som har alt annet enn fotball å tenke på, hadde vært fantastisk og VIKTIG, spess før Brann kampen. Det kan sette oss opp for en morsom sommer og høst. Da kommer folk på kamp! Jeg drar på kamp uansett. Det verste som finnes i verden er medgangssupportere. 14 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 936 Popular Post Share Posted June 30 Popular Post Share Posted June 30 1 minutt siden skrev Peter: Jeg drar på kamp uansett. Det verste som finnes i verden er medgangssupportere. Er litt vanskelig, jeg bor og jobber i London, men fortsatt er jeg engasjert på forum og bryr meg i klubben i mitt hjerte og laget jeg har holdt med siden jeg var 6. Og kommer til å holde med hele livet uansett divisjon og trener. Men kommer på første kamp for sesongen for min del mot Stjørdals-Blink, så vi ses på blaa og Nadderud, håper på stor seier. 12 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 2,851 Share Posted June 30 Share Posted June 30 3 timer siden skrev ingo: . Stabækfansen har nesten vært bedre borte enn hjemme i år. La oss rulle over 3050! Du tror ikke det har sammenheng med prestasjonene hjemme og borte? Når det gjelder Stabæk kan du ta vekk nesten. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 2,595 Share Posted June 30 Share Posted June 30 2 timer siden skrev Peter: Jeg drar på kamp uansett. Det verste som finnes i verden er medgangssupportere. Lillestrømsupportere* 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,462 Share Posted June 30 Share Posted June 30 3 timer siden skrev ingo: Hyggelig med en uforbeholden og unison hyllest til Kjønø, trenerapparatet, spillerne, folket på Brakka, styrene i klubb og AS etter gårsdagens cupfest. Jeg håpet at mange av dem som har vært mest kritiske, kanskje ville være de mest fornøyde nå, men det er tyst som i graven. Anders C har gratulert, resten av dem som mener at Kjønø må gå hver gang Ottesen slår et dårlig innlegg eller Fitim skyter utafor, har skrudd av PC'en dessverre. Fasit for Stabæk Fotball herrer 2022 så langt ser sånn ut: 15 obligatoriske kamper (serie og cup), ett tap. 11 serierunder i OBOS, fire baklengs. Klart flest sjanser i alle kamper, mye utur, noe udyktighet, men når statistikken er slik jeg gjenga den nå, MÅ det løsne. Det gjorde det så avgjort i går. På nivå med 18-0 mot Vestfossen i første cuprunde i 2008. Stabæk Fotball kvinner er i kvartfinale mot Avaldsnes som vi kommer til å vinne. Da er det bare å ha litt flaks med trekningen av semifinalen, så er vi på Ullevål igjen! Har vi noen gang hatt en verre sesongstart? Nå må vi juble frem tre veldig viktige poeng mot Mjøndalen på søndag. Stabækfansen har nesten vært bedre borte enn hjemme i år. La oss rulle over 3050! Hvordan likte du formasjonen vi spilte i går? Kanskje skal vi prøve oss på noe tilsvarende når Mjøndalen kommer på besøk. Hva tror du om det? 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 936 Share Posted June 30 Share Posted June 30 57 minutter siden skrev Nr14: Hvordan likte du formasjonen vi spilte i går? Kanskje skal vi prøve oss på noe tilsvarende når Mjøndalen kommer på besøk. Hva tror du om det? Absolutt! Og vi overrasket Gjøvik-Lyn med formasjonen, dem forventet nok noe annet. 3-5-2 kan vi spille mot Brann på Brann Stadion. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,462 Share Posted June 30 Share Posted June 30 27 minutter siden skrev stbS: Absolutt! Og vi overrasket Gjøvik-Lyn med formasjonen, dem forventet nok noe annet. 3-5-2 kan vi spille mot Brann på Brann Stadion. Brann borte er strengt tatt den eneste kampen i resten av sesongen der denne formasjonen kan forsvares. Derfra får vi bare prøve å få med oss et poeng hjem. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 6,069 Popular Post Share Posted June 30 Popular Post Share Posted June 30 6 timer siden skrev ingo: Hyggelig med en uforbeholden og unison hyllest til Kjønø, trenerapparatet, spillerne, folket på Brakka, styrene i klubb og AS etter gårsdagens cupfest. Jeg håpet at mange av dem som har vært mest kritiske, kanskje ville være de mest fornøyde nå, men det er tyst som i graven. Anders C har gratulert, resten av dem som mener at Kjønø må gå hver gang Ottesen slår et dårlig innlegg eller Fitim skyter utafor, har skrudd av PC'en dessverre. Fasit for Stabæk Fotball herrer 2022 så langt ser sånn ut: 15 obligatoriske kamper (serie og cup), ett tap. 11 serierunder i OBOS, fire baklengs. Klart flest sjanser i alle kamper, mye utur, noe udyktighet, men når statistikken er slik jeg gjenga den nå, MÅ det løsne. Det gjorde det så avgjort i går. På nivå med 18-0 mot Vestfossen i første cuprunde i 2008. Stabæk Fotball kvinner er i kvartfinale mot Avaldsnes som vi kommer til å vinne. Da er det bare å ha litt flaks med trekningen av semifinalen, så er vi på Ullevål igjen! Har vi noen gang hatt en verre sesongstart? Nå må vi juble frem tre veldig viktige poeng mot Mjøndalen på søndag. Stabækfansen har nesten vært bedre borte enn hjemme i år. La oss rulle over 3050! Jeg har 3 uker ferie! Men det er ikke vits å hylle for 1 prestasjon mot ett utrolig mye dårligere lag! Den dagen vi leverer mot OBOS motstand, eller kanskje 2 kamper på rad, så skal de få all mulig hyllest! Det er ikke slik at en prestasjon mot Gjøvik/Lyn retter opp alt som har utviklet seg i klubben over mange år! Ukulturen er fortsatt der. Men 0-7 seier er uansett veldig gledelig og ett positivt boost. 21 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikkel 1,638 Share Posted June 30 Share Posted June 30 52 minutter siden skrev blaasoldat: Jeg har 3 uker ferie! Men det er ikke vits å hylle for 1 prestasjon mot ett utrolig mye dårligere lag! Den dagen vi leverer mot OBOS motstand, eller kanskje 2 kamper på rad, så skal de få all mulig hyllest! Det er ikke slik at en prestasjon mot Gjøvik/Lyn retter opp alt som har utviklet seg i klubben over mange år! Ukulturen er fortsatt der. Men 0-7 seier er uansett veldig gledelig og ett positivt boost. Kan du spesifisere med hva du mener er ukulturen nå. pr 30.06? Hva sikter du til. Virker som du henger igjen i 2021.. 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 1,583 Popular Post Share Posted June 30 Popular Post Share Posted June 30 3 timer siden skrev blaasoldat: Den dagen vi leverer mot OBOS motstand, eller kanskje 2 kamper på rad, så skal de få all mulig hyllest! Det er ikke slik at en prestasjon mot Gjøvik/Lyn retter opp alt… Men 0-7 seier er uansett veldig gledelig og ett positivt boost. Kuttet sitatet ditt litt. Branns 5-0 over divisjonskollega FFK i kveld setter vår cup-seier i perspektiv. Vi er langt fra friskmeldte, det er mange hakk opp til der vi bør være. 18 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torjus 439 Popular Post Share Posted June 30 Popular Post Share Posted June 30 At Kjønø-supporterene skryter Kjønø opp i skyene av en simpel cup seier, beviser indirekte hvor elendige vi har vært i år. Sympati ros er meget gjennomgående i egentlig alle trådene på forum. Husker blant annet meget godt at Kinoshita som aldri presterte eller gadd å løpe/prøve ordentlig fikk så mye sympati skryt i forum til slutt at en nøytral ville trodd han var på nivå med Nannskog. Gjøvik Lyn var helt forferdelige den kampen og ga oss gavepakker på gavepakker, seier der er ingenting å skryte av og hadde jeg vært Kjønø hadde jeg vært flau over å få skryt og hyllest fra hele støtteapparatet for å vinne en så enkel kamp. En trener skal ha autoritet, være en lederskikkelse og ha stor respekt, for meg fremstår det som Kjønø har ingen av de delene når han får en samlet hyllest bonanza av såpass mange som Ingo sier. For meg fremstår det som Kjønø har jobben, fikk jobben og vil beholde jobben av en grunn. Nemlig det at han er ung. Kjønø er 31, gang det med to og han er fortsatt yngre enn Bjarne Berntsen. Ung i fotball assosieres med potensiale og dermed tålmodighet, det jeg tror er at styret i Stabæk har tiltro til at Kjønø over tid skal bli en klasse trener. Problemet er at ingenting tilsier det. Spillet går sakte, vi skårer ikke mål, spillere som piggy har blitt dårligere på et dårligere nivå, vi spiller dritt på hjemmebane, vi spiller fem bak mot lag mot angrepsspillere som hadde vært på benken på g19 laget vårt, osv. Assa hadde Kjønø sagt at dette er dritt og at vi er LANGT ifra bra nok så hadde det gitt større tro på eventuell progresjon, men det gjør han ikke det. Han fremstår ikke fornøyd akkurat men sånn halvveis happy uansett resultat og sier vi gjør ting bra når vi egentlig gjør ting elendig. For det vi driver med om dagen er ikke engang halvveis bra nok. Jeg ser ikke for meg at Kjønø skal over tid la oss si 2-3 år bli noe bedre enn en Lars Bohinen eller Eirik Bakke som er ledige på markedet per dags dato. Jeg forstår ikke at vi skal vente på eventuell kvalitet, fremfor garantert kvalitet🫠 29 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mr. Diamond 945 Share Posted June 30 Share Posted June 30 4 timer siden skrev boie: Kuttet sitatet ditt litt. Branns 5-0 over divisjonskollega FFK i kveld setter vår cup-seier i perspektiv. Vi er langt fra friskmeldte, det er mange hakk opp til der vi bør være. *6-0 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 12,053 Share Posted July 1 Share Posted July 1 9 timer siden skrev Torjus: [lengre innlegg] Nå husker nok vi omtalen av Kinoshita forskjellig, men OK. Jeg er enig i at omtalen av både Kjønø og en del annet er alt for svart/hvitt, men du synes ikke det går begge veier?Jeg kan følge Ingos tanker når han går så hardt ut med forsvar for Kjønø etter én god kamp. For det er jammen mange meningsløse angrep også. Se bare på hva du skriver selv. "Flau over å få skryt for å vinne en så enkel kamp"? Det er ikke noen storhet, men Gjøvik/Lyn har altså 4-2-0 hjemme i divisjonen under oss, og har slått ut Raufoss fra Obos og Godset fra Eliteserien på veien. Og du mener han bør være flau over å få ros for at vi høvla over dem? "Hadde Kjønø sagt at dette er dritt"? Hvor mange innlegg har vi ikke lest her inne der folk tolker "Dette er ikke bra nok, det skal ikke skje igjen" som et løfte om at alt er fikset til neste kamp? (Og hvor var du gjennom de to sesongene der JJ sjarmerte på skånsk med kommentarer om at det ikke er så dårlig?) 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 2,978 Share Posted July 1 Share Posted July 1 16 minutter siden skrev odd: Nå husker nok vi omtalen av Kinoshita forskjellig, men OK. Jeg er enig i at omtalen av både Kjønø og en del annet er alt for svart/hvitt, men du synes ikke det går begge veier?Jeg kan følge Ingos tanker når han går så hardt ut med forsvar for Kjønø etter én god kamp. For det er jammen mange meningsløse angrep også. Se bare på hva du skriver selv. "Flau over å få skryt for å vinne en så enkel kamp"? Det er ikke noen storhet, men Gjøvik/Lyn har altså 4-2-0 hjemme i divisjonen under oss, og har slått ut Raufoss fra Obos og Godset fra Eliteserien på veien. Og du mener han bør være flau over å få ros for at vi høvla over dem? "Hadde Kjønø sagt at dette er dritt"? Hvor mange innlegg har vi ikke lest her inne der folk tolker "Dette er ikke bra nok, det skal ikke skje igjen" som et løfte om at alt er fikset til neste kamp? (Og hvor var du gjennom de to sesongene der JJ sjarmerte på skånsk med kommentarer om at det ikke er så dårlig?) Stusset også på beskrivelsen av Kinoshita. Ikke mye positivt om han her, men at han ikke gadd/prøvde var vel ikke det han ble kritisert mest for. Kjønø-supporterne? Var så mye rart vrøvl i Torjus sitt innlegg at jeg tenkte det var vel trolling, men med så mange liker og betegnelsen kongeinnlegg er det jo ikke det. 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,906 Share Posted July 1 Share Posted July 1 Trenger sårt 2 seire på rad igjen, en stund siden sist 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 2,851 Share Posted July 3 Share Posted July 3 Kjønø, er det ikke på tide du ser det alle andre ser? Formasjonen din, kall det gjerne 3-5-2 men vi ser 5-3-2, fungerer ikke. Prøve noe annet fra start snart kanskje? Bare ett forslag.... 6 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,906 Share Posted July 3 Share Posted July 3 God pause coaching nå så! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Øystein 14 Popular Post Share Posted July 3 Popular Post Share Posted July 3 IN KJØNØ WE TRUST. 14 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bluemaster 1,632 Share Posted July 3 Share Posted July 3 26 minutter siden skrev Øystein: IN KJØNØ WE TRUST. Tenker den kan nyanseres litt, men håper vi kan det etterhvert! Uansett så ser det unektelig ganske mye bedre ut nå- Og det er meget gledelig!! 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,647 Share Posted July 3 Share Posted July 3 30 minutter siden skrev Øystein: IN KJØNØ WE TRUST. Skal banneret frem igjen? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Øystein 14 Share Posted July 3 Share Posted July 3 26 minutter siden skrev rykkinn: Skal banneret frem igjen? Kjør på! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinjhag 36 Share Posted July 3 Share Posted July 3 Hvis overkjøring av Mjøndalen er målet? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 1,314 Popular Post Share Posted July 3 Popular Post Share Posted July 3 Veldig fornøyd egentlig i dag. Vi spiller med energi, vi spiller framover, Vi er direkte i det vi gjør. Vi produserer sjukt mye👏👏👏 Dette er bra. Mer av dette 👏👏👏 hvis vi kan bygge videre på dette, og få frem mer av enkeltspillere i tillegg, slik Krogstad sto frem i dag, så blir det krutt. Spesielt fornøyd med bytter i dag også👍🙌 Håpet virkelig vi gjør dette hjemme på Torsdag mot ett Stjørdal lag som ligger nede i sørpa både på tabellen og deres videre eksistens. 17 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 5,906 Share Posted July 7 Share Posted July 7 Så gjelder det å unngå å skli på det berømmelige bananskallet ikveld! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts