Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

1 minutt siden skrev ingo:

Du blir ikke kvitt meg å lett, Arni 😉

Herlig ingo! Du jinxa litt før Sarp ifjor høst, men håper du får rett om Mjøndalen👍

Det var veldig gledelig med en slik seier, vi spilte bra og vi var godt forbredt. Cupen 4 runde er kult. Gratulerer til trener teamet og Kjønø.

Men vi har vært her før, den hjemme formen må vi få gjort noe med. Det har aldri vært lettere for lag å hente poeng fra oss på hjemmebane. Sett ut i fra hvordan nivået i Obos er og hvordan lag rundt oss spiller så bør vi ligge i nærheten av Brann og ikke på 4 plass. Svakheten, det er Kjønø og hvordan han har satt opp laget samtidig hans evne til å endre på kamper spess på hjemmebane. Dette er uansett min mening, om folk mener noe annet så får dem stå for det. 

Rykker vi direkte opp så er jeg den første som gratulerer Kjønø, fordi da fortjener han ros og da henger jeg meg fullt på prosjektet. La oss håpe det går veien og vi alle kan feire opprykk senere i år :) 

En seier mot MIF i fritt fall og så en sikkelig hjemme seier Stjørdals-Blink som har alt annet enn fotball å tenke på, hadde vært fantastisk og VIKTIG, spess før Brann kampen. Det kan sette oss opp for en morsom sommer og høst. Da kommer folk på kamp!

3 timer siden skrev ingo:

. Stabækfansen har nesten vært bedre borte enn hjemme i år. La oss rulle over 3050!

Du tror ikke det har sammenheng med prestasjonene hjemme og borte?  Når det gjelder Stabæk kan du ta vekk nesten.

3 timer siden skrev ingo:

Hyggelig med en uforbeholden og unison hyllest til Kjønø, trenerapparatet, spillerne, folket på Brakka, styrene i klubb og AS etter gårsdagens cupfest. Jeg håpet at mange av dem som har vært mest kritiske, kanskje ville være de mest fornøyde nå, men det er tyst som i graven. Anders C har gratulert, resten av dem som mener at Kjønø må gå hver gang Ottesen slår et dårlig innlegg eller Fitim skyter utafor, har skrudd av PC'en dessverre.

Fasit for Stabæk Fotball herrer 2022 så langt ser sånn ut:

15 obligatoriske kamper (serie og cup), ett tap.

11 serierunder i OBOS, fire baklengs.

Klart flest sjanser i alle kamper, mye utur, noe udyktighet, men når statistikken er slik jeg gjenga den nå, MÅ det løsne. Det gjorde det så avgjort i går. På nivå med 18-0 mot Vestfossen i første cuprunde i 2008.

Stabæk Fotball kvinner er i kvartfinale mot Avaldsnes som vi kommer til å vinne. Da er det bare å ha litt flaks med trekningen av semifinalen, så er vi på Ullevål igjen! 

Har vi noen gang hatt en verre sesongstart? 

Nå må vi juble frem tre veldig viktige poeng mot Mjøndalen på søndag. Stabækfansen har nesten vært bedre borte enn hjemme i år. La oss rulle over 3050!

Hvordan likte du formasjonen vi spilte i går? Kanskje skal vi prøve oss på noe tilsvarende når Mjøndalen kommer på besøk. Hva tror du om det?

57 minutter siden skrev Nr14:

Hvordan likte du formasjonen vi spilte i går? Kanskje skal vi prøve oss på noe tilsvarende når Mjøndalen kommer på besøk. Hva tror du om det?

Absolutt! Og vi overrasket Gjøvik-Lyn med formasjonen, dem forventet nok noe annet. 3-5-2 kan vi spille mot Brann på Brann Stadion. 

27 minutter siden skrev stbS:

Absolutt! Og vi overrasket Gjøvik-Lyn med formasjonen, dem forventet nok noe annet. 3-5-2 kan vi spille mot Brann på Brann Stadion. 

Brann borte er strengt tatt den eneste kampen i resten av sesongen der denne formasjonen kan forsvares. Derfra får vi bare prøve å få med oss et poeng hjem.

52 minutter siden skrev blaasoldat:

Jeg har 3 uker ferie! Men det er ikke vits å hylle for 1 prestasjon mot ett utrolig mye dårligere lag!

Den dagen vi leverer mot OBOS motstand, eller kanskje 2 kamper på rad, så skal de få all mulig hyllest!
Det er ikke slik at en prestasjon mot Gjøvik/Lyn retter opp alt som har utviklet seg i klubben over mange år! Ukulturen er fortsatt der.

Men 0-7 seier er uansett veldig gledelig og ett positivt boost.

Kan du spesifisere med hva du mener er ukulturen nå. pr 30.06? Hva sikter du til. 

Virker som du henger igjen i 2021.. 

4 timer siden skrev boie:

Kuttet sitatet ditt litt.

Branns 5-0 over divisjonskollega FFK i kveld setter vår cup-seier i perspektiv. Vi er langt fra friskmeldte, det er mange hakk opp til der vi bør være. 

*6-0

9 timer siden skrev Torjus:

[lengre innlegg]

Nå husker nok vi omtalen av Kinoshita forskjellig, men OK.

Jeg er enig i at omtalen av både Kjønø og en del annet er alt for svart/hvitt, men du synes ikke det går begge veier?Jeg kan følge Ingos tanker når han går så hardt ut med forsvar for Kjønø etter én god kamp. For det er jammen mange meningsløse angrep også. Se bare på hva du skriver selv.

"Flau over å få skryt for å vinne en så enkel kamp"? Det er ikke noen storhet, men Gjøvik/Lyn har altså 4-2-0 hjemme i divisjonen under oss, og har slått ut Raufoss fra Obos og Godset fra Eliteserien på veien. Og du mener han bør være flau over å få ros for at vi høvla over dem?

"Hadde Kjønø sagt at dette er dritt"? Hvor mange innlegg har vi ikke lest her inne der folk tolker "Dette er ikke bra nok, det skal ikke skje igjen" som et løfte om at alt er fikset til neste kamp? (Og hvor var du gjennom de to sesongene der JJ sjarmerte på skånsk med kommentarer om at det ikke er så dårlig?)

16 minutter siden skrev odd:

Nå husker nok vi omtalen av Kinoshita forskjellig, men OK.

Jeg er enig i at omtalen av både Kjønø og en del annet er alt for svart/hvitt, men du synes ikke det går begge veier?Jeg kan følge Ingos tanker når han går så hardt ut med forsvar for Kjønø etter én god kamp. For det er jammen mange meningsløse angrep også. Se bare på hva du skriver selv.

"Flau over å få skryt for å vinne en så enkel kamp"? Det er ikke noen storhet, men Gjøvik/Lyn har altså 4-2-0 hjemme i divisjonen under oss, og har slått ut Raufoss fra Obos og Godset fra Eliteserien på veien. Og du mener han bør være flau over å få ros for at vi høvla over dem?

"Hadde Kjønø sagt at dette er dritt"? Hvor mange innlegg har vi ikke lest her inne der folk tolker "Dette er ikke bra nok, det skal ikke skje igjen" som et løfte om at alt er fikset til neste kamp? (Og hvor var du gjennom de to sesongene der JJ sjarmerte på skånsk med kommentarer om at det ikke er så dårlig?)

Stusset også på beskrivelsen av Kinoshita. Ikke mye positivt om han her, men at han ikke gadd/prøvde var vel ikke det han ble kritisert mest for. Kjønø-supporterne? Var så mye rart vrøvl i Torjus sitt innlegg at jeg tenkte det var vel trolling, men med så mange liker og betegnelsen kongeinnlegg er det jo ikke det.

Kjønø, er det ikke på tide du ser det alle andre ser?  Formasjonen din, kall det gjerne 3-5-2 men vi ser 5-3-2, fungerer ikke.  Prøve noe annet fra start snart kanskje?  Bare ett forslag....

26 minutter siden skrev Øystein:

IN KJØNØ WE TRUST. 

Tenker den kan nyanseres litt, men håper vi kan det etterhvert!

Uansett så ser det unektelig ganske mye bedre ut nå- Og det er meget gledelig!!