Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

22 minutter siden skrev Hanse:

Coachet han ur drift ved å plassere Jenssen på back. Konger i egen boks

Yes, Hansen sa dette selv i intervju etter kampen.

21 minutter siden skrev Mike:

Deilig tale av Kjønø i garderoben der. 

Det der var deilig å se. Akkurat det jeg vil høre fra trener’n vår og. Er så fantastisk å få tilbake troa, for den har vært bortgjemt godt en stund. Nå skal vi faen meg klatre videre og vinne den forpu*** køppen og🏆!

Neeeeei, dette var dårlige nyheter!

Det er bare konflikt og drit og dårlige resultater med den fyren. 

Jeg husker tilbake til da vi var blant de beste i lande på å kjøre tabelltips, et av de sikreste kortene vi hadde var å trekke ned enhver klubb Wiggen var i 3-4 plasser fordi han er en omvandrende katastrofe.

Idiotsignering 

49 minutter siden skrev @ringo:

Det er bare konflikt og drit og dårlige resultater med den fyren. 

Jeg husker tilbake til da vi var blant de beste i lande på å kjøre tabelltips, et av de sikreste kortene vi hadde var å trekke ned enhver klubb Wiggen var i 3-4 plasser fordi han er en omvandrende katastrofe.

Idiotsignering - by by Bjarmann! 

Wiggen har jo vært innom en del klubber og når man søker opp hva supporterne i de klubbene skrev om han på den tiden så sliter jeg med å forstå denne signeringen. 

Hvor mange assistenter skal vi ha?

Trodde Kjønø kom med helt ny tilnærming til fotballen og ikke trenger en 59 år gammel traver som sin assistent, i tillegg til de vi alt har!

Har sjekket i en annen klubb han var i for mange år siden, får diverse tilbakemeldinger, fra anonym til meget vanskelig å samarbeide med! Virker som det er en trener som en enten har med seg, eller mot seg! Får håpe i Kjønø sitt tilfelle at det blir det første!

Og ikke minst, håper Kjønø har autoriteten og er en leder med stor L fremover! For dette kan i verste fall bli en tid med mye uro.

Kjenner ikke til Wiggen utover det jeg har lest av "CV" og på forumet her.

Det slår meg at det er noe merkelig ved at Solbakken (som virker som en passe kompetent fyr) tok med seg Wiggen fra klubb til klubb, og at folk som Bjarmann, Kjønø og Belsvik tydeligvis ser noe i han. Samtidig sier "alle" supportere som har hørt noe at han er komplett inkompetent. Hvordan kan en mann bli oppfattet så forskjellig? 

DEt er ikke bare supportere som har noe å utsette - det er journalister og fotballspillere også....

Det er bare å google Bård Wiggen -  og så renner det inn med atrikler om konflikter og feider i klubbene  han har vært i uansett hvilken rolle han har hatt.

Signerer vi Wiggen blir jobben med å redde laget fra nedrykk uendelig mye vanskligere.

5 minutter siden skrev @ringo:

DEt er ikke bare supportere som har noe å utsette - det er journalister og fotballspillere også....

Det er bare å google Bård Wiggen -  og så renner det inn med atrikler om konflikter og feider i klubbene  han har vært i uansett hvilken rolle han har hatt.

Signerer vi Wiggen blir jobben med å redde laget fra nedrykk uendelig mye vanskligere.

Dessverre er han på plass alt…

59 minutter siden skrev blaasoldat:

Hvor mange assistenter skal vi ha?

Det er kjekt å ha noen å velge mellom neste gang vi skal sparke hovedtreneren.

25 minutter siden skrev @ringo:

Det er ikke bare supportere som har noe å utsette - det er journalister og fotballspillere også....

Joda. Men hva er det som ligger bak? I youtube-videoen fra klubben sier han at han kjenner Kjønø litt. Både i andre klubber og som agent kan Bjarmann umulig være uviten om det ryktet Wiggen har. Er det 100% inkompetanse fra Kjønø og Bjarmann her, eller er det noen faktorer som er mindre kjent?

37 minutter siden skrev @ringo:

Det er bare å google Bård Wiggen

Selv om det tilsynelatende ikke har vært tilfelle med alle signeringer de siste årene, bør vi vel stole på at klubben har gjort hakket bredere research enn å google her, eller?

Det finnes sikkert noen som liker han også og som snakker varmt om han - men det spørs vel om det kanskje er  i et slikt Norsk fotball ekkokammer da?

Men fakta ligger jo i resultatene - utover tiden med Solbakken i FCK finner jeg ikke noen eksempler som ikke har endt med sportslig nedtur og/eller interne konflikter. 

Når en spiller som Morten Gamst Pedersen nærmest latterliggjør Wiggen på en podcast som handler om trening så sier det veldig mye.

Han har nærmest blitt kjeppjaget fra jobber i RBK, Molde og Viking...

Dette er nok den største tabben vi har gjort siden IA dro på møte med VIF om Stengel.