Jump to content

Eirik Kjønø

odd
 Share

Recommended Posts

Skytte, Wernersson og nå Wiggen. Begynner å bli mange å hate på nå @ringo.. 

Du skal nok ta feil skal du se. Dette er en del av starten på oppturen i år. 

10 minutter siden skrev Mikkel:

Skytte, Wernersson og nå Wiggen. Begynner å bli mange å hate på nå @ringo.. 

Du skal nok ta feil skal du se. Dette er en del av starten på oppturen i år. 

Skytte og Wiggen er vel de eneste han har jaktet! Og det er berettiget!

så får Wiggen prøve å motbevise, jeg er skeptisk…

Spennende!

«Det er bra å få inn en med tyngde og erfaring. Både Eirik (Kjønø) og jeg kjente godt til Bård Wiggen. Vi vet hva han står for, sier sportslig leder i Stabæk Fotball, Torgeir Bjarmann.»(Budstikka)

Det er lov å være skeptisk til Wiggen, men inntil han viser noe annet, støtter jeg meg til Ståle Solbakkens beskrivelse av han: 

Bård er en mann jeg stoler på 100 prosent, på og utenfor banen 

10 minutter siden skrev bluemaster:

Det er lov å være skeptisk til Wiggen, men inntil han viser noe annet, støtter jeg meg til Ståle Solbakkens beskrivelse av han: 

Bård er en mann jeg stoler på 100 prosent, på og utenfor banen 

Den eneste som har klart å kue/samarbeide med han.

3 minutter siden skrev Offside:

Montro om Solbakken vil vokse på dette når tidligere høyre hånd til pappa får påvirke.

Som kan være et lite skjult motiv her. Solbakken sr. kan nok ikke møte opp på Stabæk-treninger, men kan det hende Wiggen kan sette opp noen samtaler mellom Kjøne, Solbakken og han selv?

Vi sliter på midtbanen i første. Kjønø har Lumanza i oppvarming mot slutten, og hadde tenkt å sette han på? Etter et litt heldig 2-0 mål, beholder han midtbanen inntakt. Lumanza blir ikke satt i oppvarming i andre omgang. 

Litt tilfeldig, men han burde kanskje fortsatt med byttet?

Han har jo rett i det. Målene vi scorer mot særp er gode prestasjoner av oss, men alle 3 kommer som følge av feil hos Særp og ikke godt eget spill fra vår side. Normalt så gjør KBK færre av den typen feil. Vi er ikke veldig gode defensivt heller. Så vi må nok opp et hakk. 

3 timer siden skrev @ringo:

Han har jo rett i det. Målene vi scorer mot særp er gode prestasjoner av oss, men alle 3 kommer som følge av feil hos Særp og ikke godt eget spill fra vår side. Normalt så gjør KBK færre av den typen feil. Vi er ikke veldig gode defensivt heller. Så vi må nok opp et hakk. 

Samtidig lekte vi til tider med Sarp, det kommer vi selvfølgelig ikke til å gjøre på Nordmøre. Uavgjort her vil være mer enn nok og helt gull.

Det aller mest spennende er hvordan vi klarer å forsvare oss foran forsvaret - 30-50 meter fra eget mål. Hvor mye klarer midtbanen å stoppe, og hvor solide vil midtstopperparet vårt (hvem det nå enn blir) fremstå?

1 time siden skrev geirti:

Samtidig lekte vi til tider med Sarp, det kommer vi selvfølgelig ikke til å gjøre på Nordmøre. Uavgjort her vil være mer enn nok og helt gull.

Det aller mest spennende er hvordan vi klarer å forsvare oss foran forsvaret - 30-50 meter fra eget mål. Hvor mye klarer midtbanen å stoppe, og hvor solide vil midtstopperparet vårt (hvem det nå enn blir) fremstå?

Vi lekte ikke med Sarp. De presset oss hardt og rundspilte oss i 1.omgang etter vårt tidlige ledermål. Men vi var best i begge bokser, og punkterte kampen tidlig i 2.omg, selvom det ble litt spenning med redusering 10 min før slutt

1 time siden skrev FranckTheBank:

Vi lekte ikke med Sarp. De presset oss hardt og rundspilte oss i 1.omgang etter vårt tidlige ledermål. Men vi var best i begge bokser, og punkterte kampen tidlig i 2.omg, selvom det ble litt spenning med redusering 10 min før slutt

Til tider.  Altså ikke hele tiden, og definitivt ikke etter første målet.  Slik Kjønø så ut på sidelinjen kan han ha uttrykt en mild form for misnøye i pausen, og det så ut som om det hjalp for etter pause lekte vi til tider med Sarp.  

1 time siden skrev FranckTheBank:

1. Så du andre omgang? (ref.: "til tider")

2. De rundspilte oss ikke på noe tidspunkt, til det var de altfor dårlige offensivt.

3. Spennende på 3-1 med få minutter igjen? Really?

24 minutter siden skrev geirti:

1. Så du andre omgang? (ref.: "til tider")

2. De rundspilte oss ikke på noe tidspunkt, til det var de altfor dårlige offensivt.

3. Spennende på 3-1 med få minutter igjen? Really?

Vi lekte vel på ingen måte? Var effektive. Men det var ingen lekestue, selvom resultatet skulle tilsi noe annet. Var som seieren mot Brann. best i begge bokser, men ikke overbevisende på noe som helst måte spillemessig. 

De rundspilte oss og satte et enormt trykk på oss. vi var heldige som ledet til pause og 2-0 var et ran. Men mål preger kamper, og Sarp ville nok ikke trykket så hardt om det bare var 0-0 istedet for 1-0 tidlig til oss. 

Ja, hadde sarp redusert en gang til tror jeg vi hadde mistet poeng. gjorde mange bytter på 3-0 fordi vi trodde kampen var kjørt.