Gå til innhold

30 Timer Igjen


Markus
 Del

Kommer det noen nye spillere  

68 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

  • Svar 281
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


5 mill - for det kunne vi vært med på !!! - helt sikkert. Begynner å tvile litt jeg altså, vi har en policy på spiller lønninger i klubben som ikke er spesielt mye høyere enn en fyrstikkeske – da blir det fort vanskelig å skaffe seg slike spillere.

 

Må vel innrømme at jeg spyr av Rosenborg sitt motto om å ødelegge norsk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan jo spy ned alt som er av Rosenborg, kan vi ikke hente brattbakk da? eller storflor? De må jo være mindre aktuelle der oppe nå

Gaute sa før sesongen startet at han ønsket storflor...han var visst en av yndlingsspillerne hans

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nå er det vel bare Dioh og Ødegaard på lista igjen da...men ødegaard kommer ikke fordi Sogndal har inngått en avtale om at dem skal varsles når noen byr på han...kan ikke noen bare en plante en bombe på lerkendal mens dem trener a? :D:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Der har vi Rosenborg i et nøtteskall. De trenger han egentlig ikke, men ser på det som en potensiell trussel hvis noen andre i Norge får han så da har de gitt sogndal boller og brus og invitasjon til feiring av seriegull hvis de sier ifra så fort som mulig hvis noen viser interesse for han.

 

Rosenborg... æsj.

 

Egentlig er det vel bare dioh igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg husker ikke hva george står for på fotballbanen jeg...er han kjapp, teknisk, god på hode og tør han å avslutte? Hvis han ikke er kjapp og teknisk gidder jeg ikke ha han...det stabæk trenger nå er en kjapp og teknisk spiller som kan true bakrommet til motstanderen en alla Findstad...¤kremt¤...han må kunne score også da ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

30 Timer Igjen
×
×
  • Opprett ny...