ErikErik 1,714 Share Posted May 1 Share Posted May 1 Det snakkes om Pedersens «flyt» i episoden. Har møtt på Pedersen på Rema noen ganger i det siste. Flankert av en gravid kjæreste.. Glid på hjemmebane også.. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,491 Share Posted May 1 Share Posted May 1 40 minutter siden skrev ErikErik: Det snakkes om Pedersens «flyt» i episoden. Har møtt på Pedersen på Rema noen ganger i det siste. Flankert av en gravid kjæreste.. Glid på hjemmebane også.. Ja se der ja! 🙌🤣 ikke tilfeldig 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted May 5 Share Posted May 5 Ny episode spilles inn i morgen kveld så kom gjerne med spm eller betraktninger her, nær sagt som vanlig: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Popular Post Share Posted May 7 Popular Post Share Posted May 7 Her er'n! Vi er innom kampene siden sist, om min helse er direkte knyttet til hvor bra det går med klubben (🤒), flyttingen av $$ til hovis, lytterspm og mye mer. 16 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Popular Post Share Posted May 16 Popular Post Share Posted May 16 Åh may gåd Jørgen, Vetle og jeg gikk rett i studio etter dagens kamp 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderson 340 Popular Post Share Posted May 29 Popular Post Share Posted May 29 Kommer det en ny episode snart, så jeg kan bli ferdig med denne elendigheten jeg har følt på siden sist kamp? Trenger å høre litt klaging og hating, samt. Se fremover. 🙃 11 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 1,985 Share Posted May 29 Share Posted May 29 1 time siden skrev Anderson: Kommer det en ny episode snart, så jeg kan bli ferdig med denne elendigheten jeg har følt på siden sist kamp? Trenger å høre litt klaging og hating, samt. Se fremover. 🙃 Vi er i studio på søndag! 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted May 29 Share Posted May 29 2 timer siden skrev Anderson: Kommer det en ny episode snart, så jeg kan bli ferdig med denne elendigheten jeg har følt på siden sist kamp? Trenger å høre litt klaging og hating, samt. Se fremover. 🙃 Enig med @Jørg1. Kan bare snakke for meg selv, men har måttet prosessere forrige kamp. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
zuza 553 Popular Post Share Posted June 1 Popular Post Share Posted June 1 Turmat i Bærum @rykkinn 18 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted June 1 Share Posted June 1 Akkurat nå skrev zuza: Turmat i Bærum @rykkinn Meget bra 🤌 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 7,799 Share Posted June 1 Share Posted June 1 44 minutter siden skrev zuza: Turmat i Bærum @rykkinn Hva ønskes det på neste langtur? Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted June 1 Share Posted June 1 Lasagnellini, hvor platene er byttet ut med Tortellini (fem oster) 😋🤌 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted June 1 Share Posted June 1 Vi ryker i studio i morgen formiddag. spm? fyr her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stian1359 192 Popular Post Share Posted June 2 Popular Post Share Posted June 2 Ny pod ute 12 Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 1,687 Share Posted June 3 Share Posted June 3 Igjen, gull med denne podcasten på øret en mandag på kontoret. Keep up the good work! 9 Link to post Share on other sites More sharing options...
kantmiss 766 Popular Post Share Posted June 3 Popular Post Share Posted June 3 Elsker podden! Skulle gjerne hatt en statement fra Bob med begrunnelse på hvorfor han absolutt må benytte 5 bak, når det gikk veldig bra med 4-3-3 tidligere i år. 17 Link to post Share on other sites More sharing options...
Øyvind 2,035 Share Posted June 4 Share Posted June 4 Nydelig podd igjen, kvalitet hele veien. Kun et par faktafeil jeg fikk med meg. Spiten scoret det første med høyrefoten og den erfarne driblefanten Edmund Baidoo rundet 18 år i januar i år. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted June 6 Share Posted June 6 På 4.6.2024 den 10.34 skrev Øyvind: Nydelig podd igjen, kvalitet hele veien. Kun et par faktafeil jeg fikk med meg. Spiten scoret det første med høyrefoten og den erfarne driblefanten Edmund Baidoo rundet 18 år i januar i år. Høyre venstre er ikke lett. Bare spør George W. Bush. 😅 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stian1359 192 Share Posted June 13 Share Posted June 13 Kikkertsvingen med ny episode etter kampen mot Mjøndalen Denne gangen har dem Lars Martin Gimse med som gjest 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,491 Share Posted June 17 Share Posted June 17 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Popular Post Share Posted June 21 Popular Post Share Posted June 21 Etter kommende kamp har vi klart å lure Posse inn som gjest. spm? skriv her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,491 Share Posted June 26 Share Posted June 26 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,491 Share Posted June 26 Share Posted June 26 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted June 27 Share Posted June 27 Mens du venter på morgendagens episode anbefaler vi at du ser på videoen bak linken. Happy Pride 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈 https://www.stabak.no/samfunnsansvar/del-drømmen/nyheter/heia-mangfold 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 6,552 Share Posted June 28 Share Posted June 28 Utrolig fin og ærlig episode med Patrick 🏳️🌈 Anbefales! 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 1,687 Popular Post Share Posted June 28 Popular Post Share Posted June 28 Kjenner deg ikke Patrick, men støtter deg og alle andre skeive 100% Alltid. Uansett! 11 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Share Posted June 29 Share Posted June 29 Takk! her ern 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,977 Share Posted June 30 Share Posted June 30 På 29.6.2024 den 15.31 skrev Styrmann: Takk! her ern Nydelig! Heia alle oss! 💙 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Viig 189 Share Posted July 1 Share Posted July 1 På 28.6.2024 den 19.26 skrev Snæss: Kjenner deg ikke Patrick, men støtter deg og alle andre skeive 100% Alltid. Uansett! Takk. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,299 Popular Post Share Posted July 9 Popular Post Share Posted July 9 Skjelvik gjester oss i morgen! Dytt inn spm her: https://docs.google.com/forms/d/1A1zxj4AH6PwIE46tNii9p_1dUuyX1lU2Z1iHaB5tPLQ/edit?usp=drivesdk 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts