manglerudgutt2507 872 Share Posted April 18 Share Posted April 18 22 timer siden skrev Marandinho: @Styrmanntar en for laget og tester Shashliken til @Torres. Matblogg kommer senere.. Jeg testet også ut denne på mandag før Stabæk 2 match. Verdt å prøve ut, crispy og god, med et lite særpreg av granateplejuice (tror jeg det var) spedd over kjøttet. En 8,2 i min bok, og en særdeles hyggelig mann i trailer'n som var henrykt over at jeg kom fra Manglerud for å teste ut kebaben! 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 1,675 Share Posted April 18 Share Posted April 18 20 minutter siden skrev manglerudgutt2507: Jeg testet også ut denne på mandag før Stabæk 2 match. Verdt å prøve ut, crispy og god, med et lite særpreg av granateplejuice (tror jeg det var) spedd over kjøttet. En 8,2 i min bok, og en særdeles hyggelig mann i trailer'n som var henrykt over at jeg kom fra Manglerud for å teste ut kebaben! Han har faktisk bakgrunn fra Statholdergaarden til selveste Bent Stiansen, så en dyktig kokk 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,095 Share Posted April 18 Share Posted April 18 Granateplesaus, det stemmer, på en såkalt prikk. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
marbor 1,313 Share Posted April 18 Share Posted April 18 Herlig episode! 🤩 Tar et lite opprop for de som hørte podcasten i dag. Send meg en melding hvis du kan bli med på dugnaden mandag 29/4 kl. 16:30 💪🏻 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 1,943 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Her er gårsdagens episode! Vi fikk snakka en del rundt seieren på Intility, tapet på Koteng, ringte @Torresog snakka om budstikka sitt forhold til Stabæk, bortedrakten, lytterspørsmål og mye annet rart. https://spotify.link/q8ncYSXQUIb 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter Westlye 704 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Enda en deilig episode 👍. Hva om Shashlik flytter inn på nye Nadderud? Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,244 Share Posted April 19 Share Posted April 19 20 minutter siden skrev Petter Westlye: Enda en deilig episode 👍. Hva om Shashlik flytter inn på nye Nadderud? Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! Det må vi gjøre ja. Kan ha noe med at «Matbloggen» ikke var på kampen mot Bryne. 😅 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,244 Share Posted April 19 Share Posted April 19 Til uka så ønsker vi masse spm! så dytt dem inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,710 Share Posted April 19 Share Posted April 19 1 time siden skrev Petter Westlye: Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! Verdens beste sennep? En helt grei ketchup. Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 346 Share Posted April 19 Share Posted April 19 For å være litt kontrær, Idun Grov er veldig mye bedre enn Heinz. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,710 Share Posted April 19 Share Posted April 19 8 minutter siden skrev Blaakækse: For å være litt kontrær, Idun Grov er veldig mye bedre enn Heinz. Heinz er kun ketchup for meg. Når det gjelder sennep er Grønbergs en god #1 med Bergbys på en klar nr 2, for det skal jo være plastflaske ved bruk i kiosk! Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderson 331 Share Posted April 19 Share Posted April 19 På 17.4.2024 den 10.54 skrev Anderson: Tema 1 utenomsportslig: Savner gode gamle supportersanger som "Jeg er faen meg så flott..." Og "Alle klapper sånn i vålengaaaa...". Hvor er det blitt av kasteropene mellom supportergjengene?!? Tema 2 utenomsportslig: Flott bortedrakt! 😍 Tema 3: Kampen. Fantastisk resultat 💙🩵 Savner svar på spørsmålet om sanger her?! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 22,133 Share Posted April 19 Share Posted April 19 8 timer siden skrev Petter Westlye: Enda en deilig episode 👍. Hva om Shashlik flytter inn på nye Nadderud? Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! Say what? Sennep gir jeg lugn beng i - men til Wienerpølser er det kun Idun Ketchup som funker. Heinz er vel og bra til Burger - men duger ikke til pølse. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,675 Popular Post Share Posted April 20 Popular Post Share Posted April 20 På 19.4.2024 den 14.28 skrev guttensindet: Verdens beste sennep? En helt grei ketchup. Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. 11 Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,977 Share Posted April 20 Share Posted April 20 2 timer siden skrev atleten: Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. 20 år går fort, ass! 🥳 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,710 Share Posted April 20 Share Posted April 20 2 timer siden skrev atleten: Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. Beklager så meget, men den tråden har altså gått meg hus forbi. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,676 Share Posted April 20 Share Posted April 20 18 minutter siden skrev stabækLars: 20 år går fort, ass! 🥳 Savner fortsatt Vanilla Coke? Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,977 Share Posted April 20 Share Posted April 20 4 minutter siden skrev odd: Savner fortsatt Vanilla Coke? Hehe! Etter at jeg begynte med tequila, savner jeg ingenting. 🧂🌵🍋 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,710 Share Posted April 20 Share Posted April 20 Men allikevel, jeg syntes Grønberg Sennep er best! Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,244 Share Posted April 21 Share Posted April 21 På 19.4.2024 den 21.22 skrev Anderson: Savner svar på spørsmålet om sanger her?! Tenkte å svare i neste episode. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 819 Share Posted April 21 Share Posted April 21 Noen butikker i Bærum som selger Grønberg Sennep Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,710 Share Posted April 21 Share Posted April 21 14 minutter siden skrev Nr14: Noen butikker i Bærum som selger Grønberg Sennep Tror nok du må innom en butikk i Fredrikstad/Sarpsborg området. Jeg kjøpte den på en Meny i Fredrikstad. Men det er bare å sjekke med Line Grønberg, line@gronbergsennep.no kanskje de er int. i å sponse noen flasker til kioskene på Nadderud😀 Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 2,005 Share Posted April 22 Share Posted April 22 På 20.4.2024 den 16.15 skrev atleten: Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. Herlige minner 🙂 Særlig den bananketcupen og tidlig google translate er fantastisk 🙂 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,244 Share Posted April 22 Share Posted April 22 På 19.4.2024 den 13.38 skrev Styrmann: Til uka så ønsker vi masse spm! så dytt dem inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form Minner om denne! Frist: onsdag 17:00 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 1,943 Share Posted April 25 Share Posted April 25 Spørsmål er besvart og episoden kommer ut veeeeldig snart! -Siste tiden og spilte kamper -Spørsmål? -Fremtidige kamper og litt annen prat 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
flamingo 191 Share Posted April 27 Share Posted April 27 På 21.4.2024 den 14.52 skrev Styrmann: Tenkte å svare i neste episode. Hei, Vi var flere som ventet på svar angående gamle supporter-rop. Dette ble ikke nevnt etter tatt opp. Venter fremdeles på svar. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderson 331 Share Posted April 27 Share Posted April 27 9 timer siden skrev flamingo: Hei, Vi var flere som ventet på svar angående gamle supporter-rop. Dette ble ikke nevnt etter tatt opp. Venter fremdeles på svar. Word 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,244 Share Posted April 27 Share Posted April 27 3 timer siden skrev Anderson: Word Ja pokker. Sorry. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,378 Share Posted April 29 Share Posted April 29 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,244 Popular Post Share Posted May 1 Popular Post Share Posted May 1 For de som ikke var oppe med pipippen for å reise til Alta er episoden ute i en spiller nær deg! Denne blir laaang, for vi var så heldige å ha med oss Tunold og Ekeli for å snakke Nye Nadderud, + kampene som har vært siden sist. 💙🖤💙 17 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts