Gå til innhold

Ny Spiss


blaaamann
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg har undret meg over lang tid over debatten om en ny spiss. Det har blitt drømt om Dedè Anderson, Mohamed Zidan, HanfraBrynesomjegaldrihuskernavnetpå og andre mer eller mindre kjente personligheter. Jeg klarer bare ikke å fri meg fra tanken om at Stabæk kan da umulig være noe attraktivt alternativ for noen med ambisjoner? VI ser det, men kan vi forvente at de gjør det? Neppe. To ønsker tatt fra andre som jeg gladelig støtter: Ja til Kim Nystedt fra Flexi Knut og Nei til Vidar Davidsen fra StabækLars. Vedr. trener har jeg bare nei, takk-navn. Håper på en positiv overraskelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Paul Ouyga heter han, Dede har jo vært et håp hos alle men Zidan er ikke verdt en tanke en gang han er aktuell for flere europeiske klubber, Dioh Williams har vi også håpet på men etter nedrykket har vel det håpet blest bort. Men håpet lever fortsatt (hos meg) at vi får tak i hvertfall en av disse og da er vel Paul Ouyga det mest realistiske navnet. Selv veit jeg ikke en dritt om Kim Nystedt, det nærmeste må vel være på CM.

 

På Trener siden vil jeg seff ikke ha Teitur og Vidar til klubben bare så dem får gjort jobben sin(nettopp å få klubben lengst mulig). Jeg har jo sagt like lenge som @ringo har sagt at han vil ha Skeid treneren så har jeg sagt Paul Hart, nå har det seg sånn at @ringo sine ord alltid blir hørt, så her faller jeg og kanskje andre i skyggen av han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To ønsker tatt fra andre som jeg gladelig støtter: Ja til Kim Nystedt fra Flexi Knut og Nei til Vidar Davidsen fra StabækLars. Vedr. trener har jeg bare nei, takk-navn. Håper på en positiv overraskelse.

19131[/snapback]

 

ÅÅÅÅ så enig!

Foreslo for 3-4 mnd siden en "makeskifte" (som det heter i jusen) mellom Bærum og de Blaa: NYSTED og FINSTAD bytter.. Stabæk kan evt betale et mellomlegg., Det er det verdt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ÅÅÅÅ så enig!

Foreslo for 3-4 mnd siden en "makeskifte" (som det heter i jusen) mellom Bærum og de Blaa: NYSTED og FINSTAD bytter.. Stabæk kan evt betale et mellomlegg., Det er det verdt!

19133[/snapback]

 

 

Mellomlegg??? Vi snakker om å bytte en etablert eliteseriespiller mot en 2. div spiller. Så vi burde ikke betale noe mellomlegg!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke har sett denne Nystedt i aksjon, men en mann som sender VIF på hue og ræva ut av køppen er alltid velkommen til Stabæk!

 

@ringo

343=TD05

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke har sett denne Nystedt i aksjon, men en mann som sender VIF på hue og ræva ut av køppen er alltid velkommen til Stabæk!

 

@ringo

343=TD05

19139[/snapback]

 

 

Var på matchen og må ærlig innrømme at han imponerte meg ikke, men det er vel kanskje det som kjennetegner gode goal-gettere, de putter mål og er usynlig ellers. F.eks Gerd Müller var vel ikke på egen banehalvdel i løpet av hele sin karriere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Nope, gode spisser synes sjelen og de brenner ofte ikke kruttet unødig... Alle som har spillt litt fotball vet at det blir vanskligere å score jo lenger kampen går og jo mer sliten man blir. Spisser som passer på å være någenlunde utvilte hele kampen igjennom kan dukke opp i det 90 minutt og måke inn ballen! Det blir som Matt le Tissier, han "satt" i strresslessen sin på utsiden av 16 meteren stort sett hele karriærene igjennom...

 

@ringo

343=TD05

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker sikkert veldig positivt på en trener som vurderer å ta jobben der oppe.. Bodø/Glimt's talentspeider leter ihvertfall høyt og lavt etter nye talenter:

19167[/snapback]

Ja, det er såååå mange samer på Finnmarksvidda i Bodø :-)

nordnorge.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker sikkert veldig positivt på en trener som vurderer å ta jobben der oppe.. Bodø/Glimt's talentspeider leter ihvertfall høyt og lavt etter nye talenter:

19167[/snapback]

Ja, det er såååå mange samer på Finnmarksvidda i Bodø :-)

nordnorge.gif

19169[/snapback]

 

Han leter høyt å lavt... = Leter i sameland i samedrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IRANER. Køddet? Trodde det var dønn seriøst! Spilte i Bayern München en periode, men er nå hjemme igjen i Iran, og er visstnok sterkt kritisert, men bøtter nå innpå med mål fortsatt på landslaget. Gi han etårskontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iran ja, jeg har en kolega fra Iran som mener det er mange talenter der som ikke får vist seg fram, noen iranere har det vært i Tysk fotball. Tror de har gjort det ganske bra. Og nå gjør jo landslaget det ganske bra også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi lokke med slike spillere til neste år??

 

Nå har jeg ikke scoret så mange mål i mitt liv, men hvis det føles sånn som han sier, skjønner jeg ikke at man ikke prøver seg med hva som helst for å score??

19239[/snapback]

Ville Lehtinen satte jo inn en skikkelig scoring for en tid tilbake. Tipper de andre spillerne er misunnelige på "målteften" hans og det er derfor de ikke vil gi ham ballen på trening. Jeg tror derfor det er lurt at Lena og Markus holder seg unna Mike (ref. tråden om Mike Kjølø), slik at vi unngår slike tilstander i Stabæk også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Tyskland spiller akkurat 3 iraner.

 

Vahid Hashemian - nå Bayern München - før VFL Bochum : Spiss - i ca. 80 kamp - 26 mål

Han er kjempebra.

 

Mehdi Mahdavikia - nå H$V - får VFL Bochum - midtbane

Han spiller også bra, synes jeg.

 

Ferydoon Zandi - Kaiserslautern - midtbane

Jeg vet ikke om ham.

 

Den første i Bundesliga var Ali Daei. Han var spiss og spillte for Aminia Bielefeld

Han var så suksessrik at han spillte etterpå for Bayern München og Hertha BSC Berlin til 2002.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ellers at vår gamle venn Ali Daei fortsatt putter på.

 

Jeg fant artiklene fra 2001:

01.09.2001: Ali Daei til Stabæk?

 

25.09.2001: Ali Daei har signert for Stabæk

 

14.11.2001: Ali Daei glipper?

19281[/snapback]

 

 

Etter at Bossman inntredde i Sverige er det mange spillere som forsøker å få kontrakt, mens klubbene har is i magen.

 

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21425&a=290207

 

 

Kanskje ikke så dumt om Stabæk har det heller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Djurgården

 

På gång: Rami Shaaban tränar med klubben, men fattar inget beslut förrän efter nyår. Jagar offensiva mittfältare och anfallare och en radda spelare placeras i Kjell Jonevrets gäng. Andreas Yacob-Haddad, Assyriska, Jones Kusi-Asare, Landskrona och Dioh Williams, Häcken, är några.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Djurgården

 

På gång: Rami Shaaban tränar med klubben, men fattar inget beslut förrän efter nyår. Jagar offensiva mittfältare och anfallare och en radda spelare placeras i Kjell Jonevrets gäng. Andreas Yacob-Haddad, Assyriska, Jones Kusi-Asare, Landskrona och Dioh Williams, Häcken, är några.

19624[/snapback]

 

Ser ikke ut til at Djurgården er særlig opptatt av Sammy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke helt logikken til Stabæk, med å lete etter en ny spiss som skal spille oss opp i TL. Hvorfor gjorde de ikke det for 6 mnd siden, fant en spiss som ville hjelpe oss å beholde plassen?

 

Men med tanke på all oppmerksomheten vi har fått i media etter nedrykket, så har jeg en mistanke om at dette er et ledd i Ingo sin plan med å gjøre Stabæk til en stor klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe, kanskje er en ny spiss ikke nok i neste sesong?

 

http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=20470

 

veigar kan komme til å spille på island i neste sesong

i et intervju med skonrokk sa han at han ikke utelukker å spille hjem på island i 2005.

veigar som spilte for stabæk i år trives ikke i klubben og ønsker seg vekk fra norge.

han er på utkikk etter utenlandske klubber som vil ha han. hvis det ikke blir noe, skal han spille på island i neste sesong.

veigar var en av nøkkelspillerne av kr i 2003, og han trente med sin gammel klubb i går.

(...blablabla...resten er ikke interessant)

 

JEG VIL HA MAREL TILBAKE!!!!!

NÅ!

 

faen hvorfor ble han solgt? hadde ikke vært et langtidslån nok?!?!

(nei, for den idiotiske formannen av lokeren nesten forelsket seg i marel og måtte kjøpe han med det samme! *hrgllll*)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny Spiss
×
×
  • Opprett ny...