Myrmo 377 Del Skrevet 29. April Del Skrevet 29. April Raufoss - Stabæk | 24. May 2025, kl. 16:00 Avreise: 24. May, kl. 12:00 Pris før 17. May, kl. 13:00: kr 350 Pris etter 17. May, kl. 13:00: kr 450 Bussen drar fra Bekkestua 12:00. Dra med deg en venn eller to! Påmelding for medlemmer -> Påmelding ikke medlem -> 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 961 Del Skrevet 12. Mai Del Skrevet 12. Mai Få plasser igjen på bussen her! Bare å komme seg inn og melde seg på ASAP. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 8 084 Kongeinnlegg! Del Skrevet tirsdag kl. 19:01 Kongeinnlegg! Del Skrevet tirsdag kl. 19:01 I forbindelse med Raufoss bussturen med Stabæk Support skal @Hanna Lie og jeg lage brownies. Det blir ett kakestykke for de som ønsker for 1,- krone. Dette skal vippses til Stabæk Support TIFO. #807456 Det oppfordres selvsagt sterkt til å vippse en høyere sum. Det er for å samle inn penger til vår viktige TIFO-gruppe som ofrer enormt med tid og krefter for klubben vår. La oss lage en Blaa fest borte mot Raufoss på lørdag. Det er kun ca. 2 timer fra Bærum. Vi har scoret hele 8 mål de siste to kampene. Jeg har troen på flere scoringer lørdag og vi kan sammen oppleve glede og 3 poeng på bortefeltet. Alle til Raufoss! 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 2 026 Del Skrevet onsdag kl. 11:43 Del Skrevet onsdag kl. 11:43 Blir det pub? Og husk å få dem til å begynne å tappe øl 10-15 min før vi kommer så det kan stå klart en 30+ stk. Så slipper vi den ufattelige unødvendige ventetiden vi ble utsatt for i fjor. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 8 084 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 4 timer siden Dagens store trøst er at vi fikk inn over 3000 (!),- kroner til TIFO gruppen med kakesalg på bussen til Raufoss. Det er helt vanvittig, og tusen takk til alle som bidro med penger inn her. Vi er Stabæk! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå