sexxes 3 694 Del Skrevet 2. Oktober 2016 Del Skrevet 2. Oktober 2016 Klart for ny kamp mot Kolbotn, og forhåpentligvis revansje for det forsmedelige cuptapet i august. Troppen skal være ganske inntakt, men Stensland er vel fortsatt ute i tillegg til de som har vært ute hele sesongen. Ellers positivt at vår yngste keeper, Frida Thomas, har signert for to nye år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 156 Del Skrevet 2. Oktober 2016 Del Skrevet 2. Oktober 2016 Jeg får fryktelig dårlig samvittighet når jeg ser de glisne tribunene nå, for denne kampen var jeg egentlig keen på å se. Hva faen skjedde med slik det var de første årene? Hvor er det syngende, hoppende lokomotivfeltet? Neste gang skal jeg på Nadderud. Punktum finale. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 694 Del Skrevet 2. Oktober 2016 Del Skrevet 2. Oktober 2016 Vi er dessverre hjelpeløse foran Kolbotns mål. Bjånesøy brenner to kjempesjanser. Tror hun egentlig hadde godt av å få (forhåpentligvis) score noen mål for 2. laget. Dessverre for sent nå. Samme gjelder Synne Jensen. Kanskje kan hun få sjansen i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå