fexter 5 282 Del Skrevet mandag kl. 12:07 Del Skrevet mandag kl. 12:07 Synes Pedersen og Isak har levert godt i år. Men en av de som har blitt desidert svakere i år er Rossbach. Det 0-1 målet står på han. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 844 Del Skrevet mandag kl. 12:56 Del Skrevet mandag kl. 12:56 Om man ser på Sofascore ratingen så rangeres Rossbach som den svakeste keeperen i ligaen - Ulla i andre enden av skalaen.... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Matta 8 Del Skrevet mandag kl. 13:44 Del Skrevet mandag kl. 13:44 Godset, HamKam og Lyn gjør alle grep. Hva gjør vi? (Jada, Michelsen går selv but still). Ting skjer! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 844 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 14:00 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 14:00 Vi har ikke behov for å gjøre grep på nåværende tidspunkt. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 719 Del Skrevet i går, 04:43 Del Skrevet i går, 04:43 14 hours ago, @ringo said: Vi har ikke behov for å gjøre grep på nåværende tidspunkt. Vi har absolutt behov for å gjøre grep, men jeg er i tvil om at et trener skifte er riktig på det nåværende tidspunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 589 Del Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Kapteinsbytte burde bli et naturlig grep.. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 589 Del Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 6 minutter siden skrev Pompel: Kapteinsbytte burde bli et naturlig grep.. Burde være like naturlig som trenerbytte. En kaptein skal lede. Hvor har laget blitt ledet? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 282 Del Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Ødegaard har jo blitt kritisert kraftig i år og likevel kaptein. Nå sier jeg ikke at Næss og Ødegaard er samme personer, men kan tenkes at det ligger noe i det uten at jeg nødvendigvis er enig. Hvis vi skal bytte hvem ser vi på som kaptein i så fall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 734 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 11 timer siden skrev fexter: Ødegaard har jo blitt kritisert kraftig i år og likevel kaptein. Nå sier jeg ikke at Næss og Ødegaard er samme personer, men kan tenkes at det ligger noe i det uten at jeg nødvendigvis er enig. Hvis vi skal bytte hvem ser vi på som kaptein i så fall? Det må i så fall være en som "klarer" å kommunisere / få ut budskapet til troppen, være seg i garderoben eller på banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå