fexter 5 282 Del Skrevet mandag kl. 12:07 Del Skrevet mandag kl. 12:07 Synes Pedersen og Isak har levert godt i år. Men en av de som har blitt desidert svakere i år er Rossbach. Det 0-1 målet står på han. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 844 Del Skrevet mandag kl. 12:56 Del Skrevet mandag kl. 12:56 Om man ser på Sofascore ratingen så rangeres Rossbach som den svakeste keeperen i ligaen - Ulla i andre enden av skalaen.... 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Matta 8 Del Skrevet mandag kl. 13:44 Del Skrevet mandag kl. 13:44 Godset, HamKam og Lyn gjør alle grep. Hva gjør vi? (Jada, Michelsen går selv but still). Ting skjer! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 844 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 14:00 Kongeinnlegg! Del Skrevet mandag kl. 14:00 Vi har ikke behov for å gjøre grep på nåværende tidspunkt. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 719 Del Skrevet i går, 04:43 Del Skrevet i går, 04:43 14 hours ago, @ringo said: Vi har ikke behov for å gjøre grep på nåværende tidspunkt. Vi har absolutt behov for å gjøre grep, men jeg er i tvil om at et trener skifte er riktig på det nåværende tidspunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 589 Del Skrevet i går, 06:15 Del Skrevet i går, 06:15 Kapteinsbytte burde bli et naturlig grep.. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 589 Del Skrevet i går, 06:22 Del Skrevet i går, 06:22 6 minutter siden skrev Pompel: Kapteinsbytte burde bli et naturlig grep.. Burde være like naturlig som trenerbytte. En kaptein skal lede. Hvor har laget blitt ledet? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 282 Del Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Ødegaard har jo blitt kritisert kraftig i år og likevel kaptein. Nå sier jeg ikke at Næss og Ødegaard er samme personer, men kan tenkes at det ligger noe i det uten at jeg nødvendigvis er enig. Hvis vi skal bytte hvem ser vi på som kaptein i så fall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 736 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 11 timer siden skrev fexter: Ødegaard har jo blitt kritisert kraftig i år og likevel kaptein. Nå sier jeg ikke at Næss og Ødegaard er samme personer, men kan tenkes at det ligger noe i det uten at jeg nødvendigvis er enig. Hvis vi skal bytte hvem ser vi på som kaptein i så fall? Det må i så fall være en som "klarer" å kommunisere / få ut budskapet til troppen, være seg i garderoben eller på banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå