elvis 2 630 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 8 timer siden skrev Bebe: Er godt fornøyd med den trekningen. Jeg vet ikke helt jeg etter å ha sett oss mot Mjøndalen.... Kristiansund ligger vel på 5 plass i Eliteserien, tror fort KFUM hadde vært mindre sjanseløst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 606 Del Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 24 minutter siden skrev elvis: Kristiansund ligger vel på 5 plass i Eliteserien, tror fort KFUM hadde vært mindre sjanseløst... Rangerer vi etter poeng/kamp er de nede på 8. plass. Men selvfølgelig, KFUM virker som et dårligere lag. Kristiansund var litt midt på treet som motstander i kvartfinalen, men den virkelige gunstige trekningen var jo at vi får LSK eller KFUM på Nadderud i semien hvis vi vinner. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 071 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 12 timer siden skrev elvis: Jeg vet ikke helt jeg etter å ha sett oss mot Mjøndalen.... Kristiansund ligger vel på 5 plass i Eliteserien, tror fort KFUM hadde vært mindre sjanseløst... Det er en måned til kampen, da har vi selvfølgelig blitt mange prosent bedre og Kristiansund kommet tilbake til hverdagen🙂 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 190 Del Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden NRK reagerer på nedprioritering av cupen og vurderer om skal fortsette sende. https://www.vg.no/sport/i/gwlQjA/cupen-nrk-reagerer-flere-brukte-reservene-og-nedprioriterer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå