Hanse 3 978 Del Skrevet i går, 08:17 Del Skrevet i går, 08:17 2 minutter siden skrev SAU: 6-2 Her var det en kamp imellom så ikke et ekte dobbeltoppgjør. Skru tiden noen uker tilbake og da gikk det jo greit. 7-0 mot Molde fordelt på to kamper. Ellers er høydepunktet mitt RBK i 1996 selv om vi spilte U i den ene kampen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 446 Del Skrevet i går, 08:29 Del Skrevet i går, 08:29 15 minutter siden skrev SAU: 6-2 🎵Seks-to, seks-to, aha. Jeg vet at jeg er våken, men det ække til å tro. Seks-to, seks-to, aha. Vi knuser dem på Nadderud. 🎵 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 623 Del Skrevet i går, 13:09 Del Skrevet i går, 13:09 🏆 Stabæk knuser Molde 8-0 ⚽️ / Stabæk 29. oktober 2006 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 137 Del Skrevet i går, 14:02 Del Skrevet i går, 14:02 51 minutter siden skrev h1912: 🏆 Stabæk knuser Molde 8-0 ⚽️ / Stabæk 29. oktober 2006 Det var så overkjøring at vi sang om Tufte på tribunen. Kunne vært litt over streken om det var et sympatisk lag vi møtte.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 504 Del Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Imponert av han 08’ern i buret for Haugesund, må da være et enormt talent for at Haugesund tør? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 921 Del Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 17 timer siden skrev Blaakækse: Imponert av han 08’ern i buret for Haugesund, må da være et enormt talent for at Haugesund tør? Einar er på U17 med gutta våre. Meget hyggelig gutt. Sønn av FKH's nåværende DL. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå