arni 10 359 Del Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Gamleklubben venter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 812 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 9 minutter siden skrev arni: Gamleklubben venter Det jeg fikk ut av videoen: bla bla bla bla ..."Matic nærmer seg spill"...bla bla bla 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 735 Del Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Denne bør Bror Jørgen coache til seier 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 192 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Vinner vi denne gitt at de andre lagene rundt oss taper så er vi på direkte opprykksplass. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 1 081 Del Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 40 minutter siden skrev fexter: Vinner vi denne gitt at de andre lagene rundt oss taper så er vi på direkte opprykksplass. Spenstig om både Start og Aalesund taper sin kamp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 143 Del Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Nå må du være litt optimistisk, og ikke henge deg opp i bagateller 😅 Det holder vel uansett med U mellom dem og tremålsseier til oss, skjønt jeg bryr meg egentlig mest om vårt resultat. Per nå viktigere med våre poeng enn fordeling blant de andre. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå