@ringo 23 632 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 3 timer siden jeg tenker det grepet med å gjøre spillerne til "heldagsutøvere" kommer til å bære frukter på sikt. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 4 147 Del Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 8 minutter siden skrev @ringo: jeg tenker det grepet med å gjøre spillerne til "heldagsutøvere" kommer til å bære frukter på sikt. Og man ser det allerede på skadesituasjonen. Mange tilbake og straks tilbake. Matic ikke langt unna matchform. Blir kanskje med på benken allerede mot Raufoss. Verste fall mot Kongsvinger 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 5 189 Del Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Liker dette med at man alle skal være som en familie som han tok med seg fra Raufoss og tidligere klubber. Noe som vi har savnet fra tidligere trenere. Mer solgt nå enn hva jeg var før episoden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 10 339 Del Skrevet 13 minutter siden Del Skrevet 13 minutter siden Får se mot Raufoss om Bror Jørgen har klart å løfte dette laget fra middelmådighet. Ferdig med bunnlagene nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 4 147 Del Skrevet 3 minutter siden Del Skrevet 3 minutter siden 7 minutter siden skrev arni: Får se mot Raufoss om Bror Jørgen har klart å løfte dette laget fra middelmådighet. Ferdig med bunnlagene nå yes. Viktig nå å holde det gående nå. Vi må også slå rekken vår på maks 3 seiere på rad fra i fjor. Etter Raufoss kommer det en rekke med seige kamper. Neste fem nå er Raufoss, Kongsvinger, Ålesund, Egersund og Start. Det er nå det virkelig er viktig å henge med. Tipper etter de neste 5 kampene, så setter tabellen seg litt mer også. Da ser vi hvor vi og andre lag står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå