Gå til innhold

Anbefalte innlegg

8 timer siden skrev Bebe:

Er godt fornøyd med den trekningen. 

Jeg vet ikke helt jeg etter å ha sett oss mot Mjøndalen.... Kristiansund ligger vel på 5 plass i Eliteserien, tror fort KFUM hadde vært mindre sjanseløst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

24 minutter siden skrev elvis:

Kristiansund ligger vel på 5 plass i Eliteserien, tror fort KFUM hadde vært mindre sjanseløst...

Rangerer vi etter poeng/kamp er de nede på 8. plass. Men selvfølgelig, KFUM virker som et dårligere lag. 

Kristiansund var litt midt på treet som motstander i kvartfinalen, men den virkelige gunstige trekningen var jo at vi får LSK eller KFUM på Nadderud i semien hvis vi vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden skrev elvis:

Jeg vet ikke helt jeg etter å ha sett oss mot Mjøndalen.... Kristiansund ligger vel på 5 plass i Eliteserien, tror fort KFUM hadde vært mindre sjanseløst...

Det er en måned til kampen, da har vi selvfølgelig blitt mange prosent bedre og Kristiansund kommet tilbake til hverdagen🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev fexter:

NRK reagerer på nedprioritering av cupen og vurderer om skal fortsette sende. https://www.vg.no/sport/i/gwlQjA/cupen-nrk-reagerer-flere-brukte-reservene-og-nedprioriterer

Da får rettighetshaver prøve å bidra til å gjøre turneringen mer spennende da (produksjon, intervjuer, studio, osv) ikke bare skylde på klubbenes uttak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 22.5.2025 den 17.30 skrev Jankri99:

5 måneders pause i cupen mellom Semi og Finalen er helt idiotisk

Skal vel ha plass til neste års cup innimellom der. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Norgesmesterskapet 2025
  • Opprett ny...